Doğulu erkekler bu kadar yakışıklı olurken kadınları neden çirkin?

Doğulu erkekler Adıyaman, Diyarbakır, Mardin, Batmanlı erkekler bu kadar yakışıklı olurken kadınları neden çirkin? Ben Trakyalıyim ve doğuda yaşıyorum gözlemlerim bu şekilde yoksa yanılıyor muyum?
Doğulu erkekler bu kadar yakışıklı olurken kadınları neden çirkin?
Cevapla