
Kadın hala genç görünürken erkek 35 yaşında gibi. Erkekler buna çare bulmalı

Kadın hala genç görünürken erkek 35 yaşında gibi. Erkekler buna çare bulmalı
Çünkü maalesef erkeklerin hayat bazen daha zor oluyorlar. kızlar sürekli sevilip ilgi görürken erkekler aynı ilgiyi sevgiyi görmüyor kimseden birde Kadınlar, erkeklerden daha fazla östrojen ve progesteron üretir. Bu hormonlar, cildin elastikiyetini ve nem dengesini korumaya yardımcı olur. Erkekler, daha fazla testosteron üretir. Bu hormon, cildin yağ üretimini artırır ve cildin daha hızlı yaşlanmasına neden olabilir. Genetik farklılıklar. Genetik, yaşlanma sürecine katkıda bulunabilir. Bazı insanlar, diğerlerine göre genetik olarak daha genç görünme eğilimindedir. ya da Yaşam tarzı faktörleri. Sigara içmek, alkol kullanmak ve sağlıksız beslenmek, yaşlanmayı hızlandırabilir. Düzenli egzersiz yapmak, sağlıklı beslenmek ve stresi azaltmak, yaşlanma sürecini yavaşlatabilir. Bu faktörlerin tümü, erkeklerin ve kadınların yaşlanma hızını etkileyebilir. Genel olarak, kadınlar, erkeklerden daha uzun süre genç ve fit görünme eğilimindedir. Ancak, bu sadece genel bir eğilimdir ve her kişi için farklı olabilir.
Hayatın bütün yükü bizde çünkü. Gerçi artık kadınlarda da başladı ama hala bizim omuzlarimizda.
Her gün en agir işlerde çalışıyoruz inşaat maden , tasima ,
Sürekli mobbingr maruz kalıp milletin egosunu tatmin etmek zorundayız. Ama çoğu yonetici kızlara mobbing yapmıyor. Neden? Çünkü nazikler ya da cinsel amac ya da kızı tavlamaj sevgili olmak için alttan alıyor.
En çok iş kazasu erkeklerde , eve ekmek götürme derdi erkekler de.
Bide küçükluktrn başlıyorlar evin reisi sensin yok evi sen gecindireceksin. Sen erkeksin.
Erkek adam ağlamaz. . bu yüzden çoğu erkek daha çocuk yaşta mobbing baskıya maruz kalıyor.
Erkek ya herdyei o yapacak. Bide kızları tatmin etme çabası da var.
Erkeklerin çoğusu bu işlerde çalışmıyor ama hepsi yaşlı görünüyor. Çok yiyorsunuz 25ten sonra az kısın
Alakası yok.
Var adamı görmüyor musun yemekten vücud follaşmış
Sanki kızlar fortkamiyirbda Bingil Bingöl çok kız var
Dışarıya çok 10 kızdan 9 nün vücut ince bakımlı erkekler fosil gibi kilolu
Cevap
15Cevap
Erkeğin kendini beğendirmek gibi bir derdi yok. Parası varsa herkes beğenir. Amaç olarak kadınlardan ayrışıyor.
Erkeği değil parayı beğenir. Yarın öbür gün daha zengini görse coptur o paralı erkek
erkeklere evlenince bi haller oluyor asıl ne oluyo anlamadım ama evlenen erkekler kilo alıyor bakımsızlaşıyor üst baş kendilerine bakmamaya başlıyorlar
Evet ya birde kadınlarda suç buluyorlar
Vallaha knk ortasi yok bunlarin bazilari 30 40 yasinda genc duruyor bazilarinin gt gobek salmis yasam tarzi ve beslenme diyorum
Bence çok yiyorlar ondan oluyor
Sağlıklı beslenmeyen, spor ve bakım yapmayan herkes erken çöker.
Banada öyle geliyor başka açıklaması yok ancak erkekler evlenmeden daha bekarken bu haldeler.
Dikkat etsinler kendilerine, yaşlı gibi gezmesinler.💆🏼♀️
çoğu kadın evlendikten sonra çöküyor
bakımsızlaşıyor
Siz evlenmeden önce boylesiniz birde
Aynen yasitim kızlar ablam gibiler asil siz cokuyonuz ahahab
Fotoğrafa iyi bak kilodan yerinizden kalkamiyorsunuz
Senden gencim 100 kilo falloş vucut abi kilo Verde kendine gel
Buruşuk senin göbek adın 25lik şişko agnus
Karı sensin 100 kilo Angus az yede insana benze okuz gibisiniz
Ah ah bizde o makyajı yapsak 😂😄 olurum 20 lik te neyseh 😂😄
Vücudun fitliği saçlarında ki bakım? Erkekte bu yok
Fitlik vala accık göbek var vala düzenli bakımda yaparım makyaj hariç 😂😂
:D :D Dostum sen olayı çok yanlış anlamışsın be :D Erken çöken kadındır :D Bilimsel :D
Bilim sizi pohpohluyor ama görünen köy klavuz istemez durum ortada lisede tanismislar kız hala genç fit adam 35 yaşında gibi ahahahsdkdj
Amca vücuttan bahsediyorum ben kadın ince 20 yaşında vücuda sahip adam 35. Hala makyaj makyaj diye kendini nasılda çaresizce savunuyor dksdkadl ben yüzünden bahsetmiyorum ki hem kadın makyajını silse 100 kilo adamdan halen genç durur kudur ajshshsh
Hiçbirine cevap veremedi yazık ya dslgfdif az yiyin az kıtlıktan çıkmış gibi yediğinizden erkeklerin vücut araba lastiği olmuş
Sen beni görmediğin için bu soruyu sormuşsun. Beni görsen sormazdin.
Çalışma şartları ile ilgili, aynı yaşta olan birde Avrupalı erkeği kıyasladigin zaman en az aralarında 10 yaş fark var gibi duruyor.
Evet bu da doğru ama erkekler birazda kendisi büyük erkek (adam) gibi görünmek uğruna kendilerini kasten yaşlandırıyorlar
Erkegın yaşı büyük zaten fallostan. Kız kendinden 10-15 yaş büyük zengin erkek avlamıs. Kas rr
Bence öyle değil 26 yaşındayım ama 40 yaşında adam abla diyor bana
Kadınlarda erken çökebilir
İyide onu 18 yaşındaki kıza bile diyorlar yanlış anlaşılma olmasın diye abla demede bir şey yok
Ömür törpüsü kadınlar sağolsun 😁
Adam gayet mutlu ömür torpusu gibi durmuyor.
Erkekler kendilerine hiç bakmıyor çünkümsüi
Çalıştıkları için çöküyorlar.
Yoo tam tersi..
Biz doğal yaşamı tercih ediyoruz çünkü.
Zamanı durduruyor kadınlar net
Kadınlar erkeğin ömrünü tüketiyor :D
Adam seve seve evleniyor bu nasıl ömür tuketmek
Sevgi bir yerden sonra tükenir knka :D
Zorla evlen diyen yok bu kız bu adamı bıraksa adam hayata küser
O zaman adam az kendine baksın knka bütün hayat seks yaparak bitecek değil ya
Çünkü kadınlar çok güzel
Hayat şartları
O senin kuruntun canikom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?