Göğüsüm büyük olduğu için estetik yaptırmam mantıklı mı?

Arkadaşlarr iyi geceler herkese benim göğsüm ayıptır demesi büyük, ve malum yaz geldi ve biraz rahatsız ediyor uzanınca felan. Sizce estetik yaptırsam mı yoksa yaptırmasammı karar veremedim buraya sorayım dedim birde. (Eski hesabımın şifresini unuttum o yüzden bundayım artık)
Güncellemeler
+1 yıl
Yaptırmamaya karar verdim, siz ve çevreme kulak vererekteen
Göğüsüm büyük olduğu için estetik yaptırmam mantıklı mı?
Cevapla