estetik ya da değil, güzelse sorun yok yani,
eminim bunu eleştirenlerin çoğu yaptıramadıkları için çamur atıyor.
eminim bunu eleştirenlerin çoğu yaptıramadıkları için çamur atıyor.
Kendi mutluysa kimsenin laf soylemeye hakki yok. Keske bu konuda herkes daha nazik davranabilse.
aynen öyle abla valla sözüm meclisten dışarı bizim tr kızlarında acayip bi çekememezlik var hemen yapıştırıyor estetik her yeri diye
Estetik yaptiran birisi zaten hassas olur. O kisiye olumsuz yorum yapmak kalpsizlik
valla abla ben kadın olsam ki keşke olsaydım estetik olsam güzelleşsem hiç kimsenin düşüncesine önem vermem şu anda olduğu gibi insanların bi önemi yokki düşüncelerinin olsun
Anasteziden korkmasam ben de burnumu yaptirirdim. Insanlari takmiyorum ama herkes takmayacak kadar guclu degil
valla açık konuşurum ben abla, bakmıştım fotoğrafına burnun yüzüne çok yakışıyor daha bi tatlılık katmış. bende burnumu yaptıracağım 25 yaşımın dolmasını bekliyorum anestezi korkusu asla olmaz sırf nasıl duracak diye merakımdan yaptırırım sonu ölüm olacak olsa bile merak baya önemli benim için
Tesekkur ederim, cok rahatsiz olsaydim ben de korkumu yenerdim herhalde. Eger profildeki sensen cok guzel bir yuzun var kardesim. Yapmak istiyorsan burnunu yaptir tabi. Insanlarin degil kendi dusuncen en onemlisi
rica ederim. yaptıracağım inşallah bende teşekkür ederim. tabii ki abla ya insanın kendi düşüncesi önemli yok bu be diyor yok şu ne diyor hiiiç umursamam kendimle bile dalga geçerim bazen insanların içinde
En guzelini yapiyorsun guzel kardesim hayati bu kadar ciddiye almamali insan
tavsiye ederim abla valla birde yanında kafama taktığım şeyler olursa yapıyorum o daha bi başka güzel oluyor😄
ama takmamak kadar güzel bir şey yok tabii ki.
Ben de bana bisey soyleyeni takmiyorum 😅 begenmeyen kucuk ogluna almasin 😂 cok da fifi
ahshshshshahahshs aynen öylee
Cevap
1Cevap
Benim için fark etemez
estetik güzel duruyorsa doğal duruyorsa ve cidden varoş değilse laf edilmez ama bazı kızlar var...
aynen öyle kankam
Bazıları çok kötü oluyor abartanlar ama sadece belirginleştirme ya da bütün estetiği falan hoş duruyor
ya yok mesela ünlü olsun güzel olsun ya işte dudakları burnu estetik felan başlıyorlar ama güzel yani kardeşim yakışmış ona isterse takma olsun
yoo niye cekemiyecez ki kafamiz karısıyor sadece hangisi hangisi diyeee 😅🤪
bu durum siz kızlarda var yani bu çamur atma olayı biz erkeklerde böyle bir durum söz konusu değil mesela bi burun yaptırabiliyoruz ama hiçbir erkek şuna bak estetik yaptırmış demiyor. ama kadınlarda burun bile olsa sadece estetik yaa O
ya o abartılacak şekilde yaptıranlar tabii farklı ama güzel oluyorsa devam yani diyorlar ya çalışıyorsa dokunma diye onun gibi😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar