AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
Bence zaten dikkat çekicisin. Jest ve mimiklerini kullanarak daha da ön plana çıkabilirsin.
1.87 boyum var senin boyundaki kızlar daha çekici geliyor bana
Güzel fiziğine yakışacak elbiseler seçebilirsin yüzün güzelse zaten dikkat çekersin
Aynen
Ne güzel işte. Fiziğin nasıl acaba. Ayaklarının küçük olması çok tatlı bence :)
Boy Allah vergisi bazisina comert davranmış bana 188 vermis
Minyonlar hemen yaşlanmaz. 30 a geldiğinde yiyeceksin bunun kaymağını 😊
Abla seni labmanın hareket sensörü görmekte zorluk çekerken nasıl dikkat çekmeyi düşünüyorsun
minimal kıyafetler ile dikkat cekersin zaten
Hayir iyisin ama dusunceler seni boyle mutsuz ediyo
150 boyumla tüm gözler üzerimde çift çift
Mesela boyda değil
bir şeyler öğrenmek istersen yaz bana
1.50 ile ne yaparsan yap boş
Bende 157 yim eskiden çok kafaya takıyordum sonra anladımki önemli olan fizik takmıyorum artık kısalar için çok güzel elbiseler var istersen atarım fotosunu bide bu kadar istiyorsan ameliyat ol bence.
Bana atar mısın elbiseleri, kendime hiçbir elbiseyi yakıştıramıyorum. Boyum 1.53, müsaitsen tabi
@PinkVenomm https://quickshare.samsungcloud.com/aK1SVfLEnBJJ bak bakalım açılıcakmı
Açılmadı.
Платье женское черное вечернее праздничное выпускное, Klose www.wildberries.ru/catalog/131119318/detail.aspx
Şimdi?
Açıldı, teşekkür ederim. 🌸
@PinkVenomm rica ederim dur yine atayım
Платье вечернее праздничное мини черное с открытой спиной, ALL WEAR www.wildberries.ru/catalog/141697810/detail.aspx
Платье вечернее летнее праздничное нарядное офисное, VESNA DRESS www.wildberries.ru/catalog/149540370/detail.aspx
Bunlar, yurtdışından geliyor mu?
@PinkVenomm Платье летнее праздничное офисное черное на выпускной, DARI RI www.wildberries.ru/catalog/152955639/detail.aspx bak en iyisi bu kısa boylar için.
@PinkVenomm bimem ben yurtdışında yaşadığım için bilmiyorum
Anladım bebiş, teşekkürler. ♥️
@PinkVenomm şimdi araştırdım türkiyeye ve birkaç ülkeye teslimat yapıyorlarmış ama kaça olduğunu bilmiyorum❤️
Tamam, sıkıntı değil.
Herkes bi yere bakabilir mi dediğinde en çok dikkati sen çekersin 🤣
🤣🤣
Yaa uf zaten moralim bozuk yapma lutfen
Kizlarin çoğu kisa zaten 1.50 olanlar var sen yine iyisin kafana takip durma
Valla o boyla yataktan paraşütle mi iniyorsunuz napıyorsunuz. Lütfen ama lütfen 1.70 altı olanlar kadınım demesin çok rica edicem.
Pick meee
Yok yataktan senin üstüne basıp iniyoruz.
😂😂😂kıyamam size. Küçükken ananiz babanız iyi bakmamış gelişmemiş kızlar çıkmış ortaya. Dötü yere yakın kızlardan korkulur vallaa
Yoo el üstünde tutuldum.
Kendi benliğinle ilgili saygı problemi olmayan biri bu dediklerini demezdi. Artık ne gibi şeyler yaşattıysa o dediğin kadınlardan biri ya da birkaçı. Yazık benlik meselesi haline getirmişsin. LOSER
Damacanaya halleniyorlar bu ülkede, çok uğraşmana gerek yok.
Minyon balık etli olmak aslında bir avantaj kullanmayı bilirsen
Balik etli degilim
Zayifim celimsizim cilizim :((
O zaman sıkıntı
:((
Üzülme
Elimde degil
Gel teselli ediyim seni
Alakası yok… Ruh eşin öyle sipariş vermişti😊
Kabul etmeye çalışmak az gelir….
Bak bak biliyor musun
Asla öyle değil benim de boyum 158 topukluda giyiyorum ayrıca ayaklarının küçük olması daha güzel değil mi napican kocaman ayağı palet gibi. Uzun boylu olup güzel olmadıktan sonra ne yapayım boyu kavaktada boy var.
Şu kısa boylu kadındaki enerji kimsede yok
O kadarını diyeyim
Ayaklarim kucuk o yuzden topuklu olmuyor
Kaç numara ayakkabı giyiyorsun sen
36 ama topukluya gire kucuk geliyor ayaklarim etli degil yani tam olmuyir
36 numara topuklu yok mu
Var ama ayagima olmuyor buyuk geliyor
Ozaman küçük al
Kısa boylu kızlar da çok çekici oluyorlar. Hafif bir spor yapsan yeter. Ama çok fazla bacak çalışarak bacakları kalınlaştırma. Kisa boylu kızlar bence çok çekici oluyorlar.
Hayalimdeki kız senin gibi herşeyi minik olan boyu, ayağı, memesi, elleri...
kısa giyin saçlarına şekil var dikkat çekici olabilirsin
Hayır anlamadığım, 1.55 boyunuzun çekiciliğinizle alakası nedir? Doğru makyaj ve güzel bir kombinle çekici olabilirsiniz. Boyunuzu kompleks haline getirmeyin derim.
Ben 3 cmle kacirdim yav 3 5 cm daha olaydi ☹️
Ayaklarında miniciktir ordan dikkat cekebilirsin
Ben 155 im ve ayağım 35 diye dikkat çekiyorum
Pardon 158 im
Olsun ben yinede 1.75 olmak istiyorum
E olamiyacağına göre boş ver
Olmak istiyorum ama
E olamassın ama ben 158 im takmıyorum güzel fiziğim olduğu için dikkat çekiyorum senin fiziğinde güzelmi
Guzel degil
Hee ozaman topuklu giy uzarsın ya da ayakkabının içine ek taban koy
1.75 olurmuyum oyle
Topuklu giyemiyorum ayaklarim cok kucuk geliyor
Olmassın ama 160 falan olursun
E küçüğünden al kaç giyiyorsun
36 ama stilettolar olmuyor iste ayak kalibim farkli
Olsun benim ayak 35 ama düğünlerde topuklu giyerim
Bende olmuyor iste kardesim
Nasıl olmuyor ozaman topukluyu boş ver zaten boyunun topukludan dolayı uzadığı belli oluyor ayakkabı için ek tabanlık al
Çoraplamı giyiyorsunki
merak etme, biz uzunlar seni görebiliyoruz. sen dikkat çekici bir şekilde giyin
Cep herkülü gibisin ahaha portatif çok güzel ya 😂😂
Ben de aynıyım bana da topuklu ayakkabılar olmuyor 35 bile olmuyor xjdndj ama sevgilim beni böyle çok seviyor
Devedede boy var kıkkı bifden bir ayırın arkasından giderler önemli olan zekan ve beynin performansı ya i zeka
Benim boy 1.95 benim gibi beslenirsen büyürsün
Yas oldu 20 9 yildir regl oluyorum :((
11 yaşından beri ha
Evet ya cok erken adet oldum
İki üç sene daha sonra olsan boyun 10cm falan daha uzun olabilir miş
Maalesef
boş ver sıkıntı değil benim bir arkadaşım eski okuldan kız 8 yaşında adet olmuş boyu 1.40 civarı nasıl olduysa
Ay yok yine sukur halime
Ama 1.75 olmak isterdim
Bende çok uzunum mesela bende belki bu kadar uzun olmak istemezdim ama seviyorum boş ver uzun olmak iyidir erkek için kız için kısa iyi merak etme
Hic te bile kiz icinde uzun olmak lazim manken gibi
Yoo bence güzel olduktan sonra çokta sıkıntı değil bir kız vardı eskiden okulda 1.88 boyu vardı hiç iyi değil bence
Hayir o kadar uzun degil 1.75 olmak istiyorum
Aslında iyi olur 1.75 olsan ama şu an da iyisin rahat kesil
Bence kisa daha özel yapar
Hayir ya cok siradan
Uzunda itici bnce
Oyle deme manken gibiler
Yani herkesin zevki
Ben oyle olmak istiyorum ama
Yasin kaç canım
20. 9 yildir regl oluyorum :(
Valla uzarsin ama spor yapman lazim
20 santim uzar miyim
20 cm cidden zor
Vazgectim artik
Boyunla değil de güzelliğinle dikkat çekebilirsin belki
Etkileyici bir görüntün varsa uzun boyluların hepsini teke atarsın💖🌸
Lastikte Pirelli kadında 1,50 🤣 sen de 5 cm var yeter daha ne olsun
Bence gayet uygun bir boyun var her boyun avantajları var yüzün minyon mu senin
Vazgeçtim arkadaşlar basınız göğe ersin güncellemesine patladım. Sen çok yaşa! 🤣
20 cm topuklu ayakkabı giyerek dikkatleri üzerine çekmeyi başarırsın.
Uzun iri bir vücudun olacağına kısa narin olman güzel
Ben uzunum da noluyor sanki hergün aldatılıyorum takma kafana boş ver
Kıvırcık olursan bide yüzün ve fiziğin iyise dikkat çekersin
Benimde boyum kısa her boyun kendine göre çekiciliği vardır.
Zaten dikkat çekiyorsundur 1.55 bayanlar herzaman bir adım öndedir
O boyla anca pamuk prensin dikkatini cekersin tatlim
Benim 1.84 minyon kız seviyorum kilosu çok olmayan ama 1.55 sin kilon da 50 civarisı ise gayet iyi
Hele şükür vazgeçtin
Tarzınla dikkat çekmen gerekiyor hatlı bir vücudun varsa zor değil bence.
He ayakların küçük diye topuklu da giyemiyorsun.
Evet ya ayaklarim oyle etli degil kucukler stiletto falan olmuyor yani
Minyon kızlar daha tatlı. Uzunlar tatlı değil ya at gibi oluyor ya da seksi.
Minyon olup tatli olacagima yinede uzun olmayi tercih ederim
Senin kaderin bu o zaman yapacak bir şey yok olanla yetinemiyorsan;P
Kısasın yapacak bir şey yok 😅
Cok uzuluyorum buna
Bende uzun olmak isterdin 1,65 kaldım
O sirada 1.65 bile olamayan ben
sen yağmurlu havada dışarıya da çıkma su birikintilerinde boğulursun bebeğim
Mimik oynamadi
oynasa bile mimiğin bile miniciktir fark edilmez ki :P
Hiçbir şekilde
Neden
Şaka yaptım ya 1.52 bi kız bar 18 milyon takipçisi var tiktokta adı Nicolle Figuorea
Uff ya banane ondan ben ciddi anlamda sormustum
İşte o 1.52 boyuyla o kadar havalı kendine güveniyor öyle düşün instadan bak Nicolle figuorea
Ya ben keske 1.75 olsam ya
www.instagram.com/.../?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Sevdigim oglan uzun ve uzun boylulardan hoslaniyor bana kisa oldugum icin ufaklik minnos falan diyor :(
Aman be. Napalim cekip uzanamayiz ya 😂
Maalesef
boş ver kız dediğin kısa olur tamam mı 😂😂
Hic te bile ben manken gibi olmak istiyorum 1.75 olmak istiyorum
😂😂 kötü duruyo cidden
Kısalar daha sevilio diye biliyorum amaa
Ben yinede 1.75 olmak isterdim ama
Ben 168'im ama bi tık daha kısa olmak isterdim yani ndmdöwşmcçd
Hic sikayet etme derim keske ben 1.68 olsam
Kısa boylu kızlar daha tatlı oluyorlar zaten
Ya uf tatli minnos olacagima uzun olurum daha iyi
Birisi seni kızdırdı mı
Hayir
Ee niye kızgınsın
Cunku herkes bunu diyor tatli minnos diye
Minnoş falan demedim ben tatlı güzel manasında dedim vaktin varsa ekler misin
Bende kısayım takmıyorum
Ben takiyorum ama
Herkesin bir kusuru var Uzun insan az zaten
Ben 1.75 olmak istiyorum ama
O zaman sevgili bulmak zor
Olsun
Kompleks yapma boş ver
Yemekte kimyon kadında minyon boş ver
Manken gibi kizlari goruyorum 1.75 hepsi
Ben hic özenmiyorum
Benim boyum 160 sayılır. 😀
saçın uzun mu kısa mı
155 sin daha nasıl dikkat çekeceksin ki
Kilon kac onemli olan o
Boyun zaten dikat çekici mink ve tatlı daha ne olsun
20 cm topuklu ayakkabı giy dikkat çekici olursun