AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Bende sürmüyorum arada o da güzelsen gerek yok zaten
Farklı olmak her zaman güzeldir. Makyajla güzel olunmaz.
Ben de güneş kremi ve maskara sürüp çıkıyorum, hergün fondöten sürmek cildi mahveder
Ya onların yaptığı garip ise ve senin ki normal ise?
Yapanlar yapmayanlara, yapmayanlar da yapanlara karışmasın lütfen.
Bene yapmıyorum çünkü erken daha güzel cildini böyle kimyasallara bulaştırmak istemiyorum ama artık zamanı da geldi sanırım dışarı çıkınca yapmak lazım herkes çeşit çeşit yapıyor benimde moralim bozuluyor
Tüm tavuğu önce haşla sonra sosla ve fırına at kızarınca çıkar tandırda pişmiş gibi olur.
özür yanlış yazmışım size.
Makyajsız daha iyi boş ver o makyaj yapan suslenenlerin go. tlerinde poh var
Garip karşılanmıyor keşke bende makyajsız çıkabilsem sürekli makyaj yaptığım için alışkanlık oldu makyajsız kendimi eksik hissediyorum halbuki evde makyajsız halimi de beğeniyorum
Ben yapımıyirum aksine yapınca daha rahatsız hissediyorum
Bırak doğal kalsın cildini de mahvetmemiş olursun bence doğallık her zaman daha iyi
Ya ben makyaj yapmadan da çıkarım. Bakımlı olsak yeterli bence makyaja gerek yok
Gördüğüm bir çok kadının yaptığı makyajla 4 daire üzeri 10 katlı bir binanın iç dış boya badanası rahatlıkla yapılabilir 🤮
Sadesi makbül zaten senin yaptığın gayet iyi ve aşırı makyaj yapanlar boya küpü gibi her zamn doğal görünümlü olmak güzel aşırıya kaçma derim
Bende çok makyaj yapmam ve kendimi makyajsiz daha iyi hissediyorum aman aktı aman bozuldu derdim olmuyor
Aynen ya bende senin gibi düşünüyorum, makyajsız kendimi daha çok beğeniyorum fakat makyaj yapmayınca herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum
Yapay görüntülere alıştırıldı çünki insanlar ondan doğallık absürt geliyo.
Katılıyorum. Şimdide estetik diye tutturmuşlar. İstek belli. Kalın dudak, keskin çene, kavisli burun, çekik göz. Böyle yapa yapa herkes birbirine benzemeye başladı.
İnanır mısın artık hani bizim ülkede bi genel anne modeli vardır. Tesettürlü. 55 yaş grubu falan onlar bile yaptırıyo burnunu falan. Çok şaşılası bi hal aldı bu estetik olayı.
Burnumu bende yaptırmak istiyorum. Çünkü gerçekten benimki baya kemerli, tamam çok şükür nefes alıyorum ama yan profilim falan o kadar kötü duruyor ki 🥺 Beğenmiyorum, sanki onu yaptıram özgüvenim artacak gibi...
Evet evet artık yasa bakmıyor bu işler
Bak benim kast ettiğim şey burun yaptırmak değil. Görüntüde hiçbir sıkıntı yok. Ama gözüm çekik olsa güzel olurmuş ya. Dudaklarim azıcık dolgun olsa herkesin dudağı dolgun benimki sönük diye düşünüp yaptıranlar. Burnun zayen kötüyse muhtemelen ozguvensiz bir insan olursun. Çünkü uyuzum tamamlayan şey burun. Ama senin burnun normal mesela. Kavisli burun hoşuna gidiyor onu yaptırmak istiyorsun ben buna yanlış diyorum.
Yetinmemek ve özenmek diye adlandıralım anlattığını o zaman. :) Böylelerine aşırı gıcık oluyorum
Evet işte evet güzel anlattın
Şu sosyal medyadaki sözüm ona fenomenler. Bu pürüzsüz gösteren filtreler varya hep bunlara özenmekten
kimse makyajın var mı yokmu ilgilenmiyor. Ben de makyaj yapıyorum ama başkasının ne sürdüğü zerre umrumda olmuyor.
Abi sen erkeksin?
@mirayhanimneisterse 😂😂😂😂
evet profesyonel makyaj yapabiliyorum.
Bunu burada sorguladığına göre aslinda içinden yapmak istedigini gösteriyor. Yapmak istemeyen insan sorgulamaz bile.
Bende aynı 🤣👏
Beni özetledi valla bravo 👏👏🤣🤣🤣
Makyaj yapmam ancak krem vs sürmeden bende bakkala bile gidemiyorum özgüven eksiklikleri belkide
Kime ne yahu? Ayrıca nesi garip? Anamızdan makyajlı mı çıkıyoruz hesap mı vereceğiz?
Bende yapmam yakın mesafede yazın hiç yapılmıyor sıcakta
Benim ablam 25 yasında bi kere makyaj yapmadı dısarı cıkıp ailenin en iyi genini almıs
Makyaj yüzdeki çirkinliği kapatır
Her zaman doğallıktan yanayım ben şahsen
Insanin doğal hali en güzeli bence
Her zaman doğallıktan yanayım
Aslinda karsilanmiyor ben cok daha hos buluyorum
Bu ırkları kadınların geneli güzel değil
Bence makyaj yapanlar iki yüzlü gibi geliyor.
Öyle bir durummu varmış?
Çünkü gördüğüm eşkaller gerip 🤣
Makyaj hayat kurtarır 🤣
Tamam bakım güzel ama bazende doğal takılmak lazım
Beni garip karsiliyani daha hic gormedim
Garip degil bence normal ve daha iyi
karşılanmıyor senin etraf tuhaf
İnsanlar dogallligini kaybettiği için
Makyaj abartilinca kotu
kime ne yahu, ben genelde sıfır makyaj dolaşırım.
Kızlar birbirleri ile yarışıyor normall
doğal olmak her zaman daha iyidir.
Makyajsiz kizlar daha cekici duruyo bu bi gercek
Aman boş ver makyajsız kızlar daha güzel hem o makyaj yapanların cildi erken kırışacak
hep yaptığım şey hep çıkarım 😀
Yoo ben yapmıyorum arada ve hoş da oluyor aslında
Ben de makyajsız çıkıyorum çoğunlukla.
Sen en güzelisin bebeğim 🥰
sen garip karşılıyorsun
Bence gayet normal
Ben de makyajsız çıkıyorum
hahahah
insanlar sana öyle alıştığı için
Ben hep öyleyim herkes çirkin diyor 😢
Canım kişisel bakımını yap yeter bence. Fotodaki sen misin, kaş, dudak üstü bölgesi düzenli al, bir de klasik temizleyici ve nemlendirici tamamdırr. Fıstık gibi kızsın
Fotoğraf daki benim
Doğal olmak kadar guzel bir sey yok
Doğallık daha güzel
Garip karşılayanlarda sorun var sende yok
Takma ya canın nasıl isterse
Çünkü şimdilerde çoğu makyaj güzeli seviliyo
Niye garip karşılansın