Disari bazen de olsa sutyensiz cikmak yanlis mi? Bana cok rahat geliyor. Zaten kucukler... Siz ne dusunuyorsunuz?
Sutyensiz cikmak yanlis
Bence normal ve dogal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Disari bazen de olsa sutyensiz cikmak yanlis mi? Bana cok rahat geliyor. Zaten kucukler... Siz ne dusunuyorsunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Neden yanlış olsun ki eşim çoğunlukla takmaz bu gayet normal bir durum
bakan olursa rahatsiz olmican ama normal bence herkes oyle gezmeli
memesi kucuk olanda zaten sütyene niye ihtiyac duysun amac onlarin sallanmasini engellemek degil mi hareket ederken falan.
Niye yanlış olsun.. uçları belli olmuyorsa hiç giyme….
Kız olsam asla giymem
Cik ama bari bol bisey giyin
Küçüklerse zaten fark etmez
Ama çok belli olabilir
Herkeşin hayatına kimse karışamaz.
Keşke herkes yapsa
Rahatsan sen bilirsin
öyle ufak tefek şeyleri kafana takma 😂😂
Küçükse dışarda sıkıntısı olmaz
Bence kimse takmasın. En gereksiz kıyafet😋😋
Çıkılabilir
Uçları belli olmuyorsa, senin tercihin