Biz bu çocukla geçmişten beri tanışıyoruz fakat bayadir konusmuyorduk birtakım şeylerden dolayi herneyse sonra biz tekrar konusmaya başladık çocuk benden hoşlandığını söyledi fakat (bazi şeyleri yarim anlatıyorum) ben 2 ay önce bunalima girip saçlarımı 3e vurmuştum şuanda biraz uzun ozamanda peruk almistim ama kimseye diyememistim dalga gecerler falsn diye hayatıma giren bazı kişilere diyordum sonra bu çocuk hoşlandığını söyledi bende ona karşı birşeyler hissediyordum biz bulusmadan sevgili olduk ama bu çocukla buluşmaya gittigim zamsn gine peruk ile gidicem kafamada şapka takicam zaten genelde hep sapka takarim belli olmasın diye simdi asıl soru şu arkadaşlar soylesem mi söylemesemmi saçlarımın peruk olduğunu çok cekiniyorum aslında bana yardim edermisiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar diyim ama nasıl bir açıklama yapaliyim ki bilmiyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer