Saçımı 3'e vurduğum için peruk takıyorum. Sevdiğim çocuğa söylesem benden soğur mu?

Biz bu çocukla geçmişten beri tanışıyoruz fakat bayadir konusmuyorduk birtakım şeylerden dolayi herneyse sonra biz tekrar konusmaya başladık çocuk benden hoşlandığını söyledi fakat (bazi şeyleri yarim anlatıyorum) ben 2 ay önce bunalima girip saçlarımı 3e vurmuştum şuanda biraz uzun ozamanda peruk almistim ama kimseye diyememistim dalga gecerler falsn diye hayatıma giren bazı kişilere diyordum sonra bu çocuk hoşlandığını söyledi bende ona karşı birşeyler hissediyordum biz bulusmadan sevgili olduk ama bu çocukla buluşmaya gittigim zamsn gine peruk ile gidicem kafamada şapka takicam zaten genelde hep sapka takarim belli olmasın diye simdi asıl soru şu arkadaşlar soylesem mi söylemesemmi saçlarımın peruk olduğunu çok cekiniyorum aslında bana yardim edermisiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar diyim ama nasıl bir açıklama yapaliyim ki bilmiyorum?
Saçımı 3'e vurduğum için peruk takıyorum. Sevdiğim çocuğa söylesem benden soğur mu?
Cevapla