Bunlardan biri benim eşim.
Abartılı makyaj yaptığımı düşünmüyorum.
Dışarıda başka biri yapınca normal ama elde ki kuşu acayip boğma aliskanligi var.
Hem bakımlı hemde makyajsız isteme nedeniniz nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılben güzellik algısını modaya göre seçmiyorum. eski dönemlerde ince kaş ince dudak modayken şimdi ise tam tersi ve herkesin güzellik algısı da buna göre yön veriyor. her erkeği etkilemek gibi bir hedefimde yok çünkü sadece dış görünüşüm için sevilmek istemem. dolayısıyla kendi tercihlerime göre yaşıyorum sadece sevdiğim adam beni beğensin başkasına gerek yok diye düşünüyorum. o yüzden sizde erkeklerin ne dediğini bu kadar önemsemeyin kimse yakışıklı değil zaten anonim takılıyorlar yokluktan kadınlara ne yapacaklarını söyleme haddini buluyorlar. ben az makyaj yaparım çoğu zamanda hiç. beni seven böyle seviyor erkekLER umurumda değil 🙃😌
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Güzellik & Bakım konusunda 395 cevap paylaştı.
+1 yılHer şeyin çoğu zarar azı karar demişler.
Çok yapmıyorum diyorsun ama şöyle bir sıkıntı var. Bu adam senin kocan yani seni her halinle görüyor. Yani makyaj seni çok değiştiriyor diyip aşırı bulması normal
Ama sokaktaki herhangi bir kadının önceki hali sonraki hali diye kıyas yapamadığı için onun ne kadar abartılı makyaj yapmış olduğunu anlatmaya bilir.
Makyajına Abartılı dediği zaman yanına git ve tam olarak nasıl ve neresi abartılı söylersen daha dikkatli makyaj yaparım de.
Bu durumu ben de yaşıyorum çünkü kendinden biliyorum. Birine ne kadar güzel diyorum. Arkadaşlarım hemen tersliyor ne güzeli be yüzü hep makyaj görmüyor musun diye. Ama gerçekten anlamıyorum kendi güzelliği sanıyorum.
Şu makyaj videolarından da izletebilirsin 😅 onlar da çok makyaj yapıyor bak bu kadar değişiyor aslında bu kadar güzel degiller gibi gibi 😊
00 Yorumla
+1 yılMakyajın bakım ile ne alakası var. Makyaj sadece bir maskedir erkekleri kandırmak için. Yüzde 95 kadınların hepsi makyajsiz çok daha farklı görünüyorlar. Erkeklerde makyajsız haline tanık olmadığı için bir anda makyajsız görünce normal olarak soğuyorlar. Eğer ki baştan makyajsız olarak bir kız kendini karşısındaki erkeğe alistirsa böyle bir şey olmaz.
00 Yorumla
- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s +1 yılErkekler için makyaj kırmızı ruj demek, onun dışında asla anlamıyorlar😂
19 yaşındayım, ilk buluşmaya gideceğim. Ev arkadaşım benden heyecanlı, yeni yeni yok gibi makyaj trendi başlamış, bana bir makyaj yaptı mükemmel. Nude bir ruj falan ama yüzümde kalıp gibi fondöten var, telefonla konuşuyorum ekranda kalıyor o derece düşünün. Neyse çocukla buluştuk biraz zaman geçti, bana dedi ki "ya sen hep böyle az makyaj mı yaparsın"😂😂
Velhasıl ağır makyaj sevmiyorlar, uzun tırnak sevmiyorlar. Makyaj zaten bakım değildir de, temiz bakımlı eller, hafif makyaj, derli toplu bakımlı saç, güzel gülümseme ve dik popo varsa en kral sensin erkeklerin gözünde 😂00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
80
Cevap
128Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBakım demek makyaj yapmak demek mi? Bu kadar sığ düşünmek zorunda mısınız?

:)) Biz dolandırıcılığa karşıyız buna kim makyaj diyebilir ki? Bunun adı evrim bence 😎😎
1523 Yorumla- +1 yıl
Bu kendine yeni yüz çizmiş, bakım için yapılan makyaj böyle bir şey değil. Çoğu erkeğin makyaj yok sandığı ama kadınların birinde makyaj olduğunu anladığı makyaj, bakımlı görünmek için olan türdür.
- +1 yıl
@rekreasyonistt Soruda anlatılmak istenen sence senin dediğin mi?
O anlayamadığı makyaj yüzünden mi kocası tarafından eleştiriliyor soruyu soran 🤔🤔🤔🤔 - +1 yıl
Evet çünkü diğerleri görmese de eşi yaparken görüyor.
Eyeliner, kalem veya far kullanmasak makyajlı olduğumuzu anlamıyorsunuz çoğu zaman. Ben de hafif makyaj yaparım ve makyajsızım sanılıyor. - +1 yıl
@rekreasyonistt Bence evde eşi görse izin vermez makyajlı halini görüp kızıyor. Adam karısının nasıl olduğunu bilmiyor mu ki makyajlı olduğunu anlamasın?
Senin durumunu bilmiyorum artık ama ben en küçük boya cila olayını anlıyorum 👍 - +1 yıl
Sen istisna olabilirsin muhtemel tabi.
- +1 yıl
Benim gibi anlayan çoktur bence ama belli etmiyoruz. Daha doğrusu sadece makyajsiz halini iyi bildiğimiz kişileri hemen anlıyor ve tepki gösteriyoruz ki zaten sorunun kaynağıda bu durum 🤔🤔
- +1 yıl
Doğru 👍🏻
- +1 yıl
Bu görselde paylaştığınız kadın çirkin değil ki yüz hatları zaten güzel sadece sivilce problemi var cildinde ve makyajı abartı
- +1 yıl
@Yalnızım1234 Ben çirkin demedim ki.
- +1 yıl
Evrim geçirmekten kasıt
- +1 yıl
@Yalnızım1234 Gereksiz aşırı derecede makyaj yapmak 👍 doğal güzellikleri kapatacak derecede boyamak cilalamak
- +1 yıl
Dolandırıcılık atfettiginiz evrim şimdi bu dediğiniz mi oluyor
- +1 yıl
@Yalnızım1234 Ben bunu evrim yani büyük değişim olarak tanımlıyorum bir başkası dolandırıcılık derse bilemem
o onun görüşü - +1 yıl
Sen yazmışın dolandırıcılık diye 🙄
- +1 yıl
@Yalnızım1234 Dolandırıcılığa karşıyız dedim 👍 bu kadın makyajla evrim geçirmiş dedim lütfen daha dikkatli okuyun.
- +1 yıl
Çok sıkıldım dediğini kabul etmiyorsun ya da kendini yanlış ifade ettin bilmiyorum neyse
- +1 yıl
Karısıni makyajsız hiç görmemiş olsa hadi neyse karısıni begenip dışarıdakini eleştirsin o zaman tabi dışarıdaki herkesin sıfatu esgalini ezberlemediyse
- +1 yıl
@Yalnızım1234 Biz dolandırıcılığa karşıyız buna kim makyaj diyebilir ki? Bunun adı evrim bence
Açık ve net şekilde yazmışım neden yanlış anladın ki? - +1 yıl
Sen eşinin boyle bı dönüşüm yaptığını düşündüğünü söylemedin mi
- +1 yıl
Bu yüzünün halini bilmeyen bı adam için dolandırıcılık evet ama bahsettiğim kişi benim eşi zaten eşinin makyajsız halini biliyodur dışarıdaki kadınlara laf söylemeyin beğenip eşine laf etmesine kızdım ben
- +1 yıl
@sonperdetiyatro Ben eşimle ilgili bir şey söylemedim çünkü henüz eşimi tanımıyorum, bekarım ve onu arıyorum 😊
- +1 yıl
Laf karıştı neyse herkes ne anladiysa öyle kalsın ,😁 herkesin hakkında hayirlisi
- +1 yıl
@sonperdetiyatro Amin amin 😊
Neredesin eyyyy benim şuursuz hatun çık artık ortaya 😂🤣🤣🤣
Ya bu yaz gelince erkekler bir hormon üretiyorlar bir hormon üretiyorlar ki sorma. Bununla birlikte dışarıda makyaj yapan, güzel giyinen, ilgi çeken kadınları görünce istemsiz olarak içgüdüleri alarm veriyor ve onlarla çiftleşmek istiyor. Burada da şunu düşünüyor erkek. Eyvah başka erkekler de benim karımla çiftleşmek isteyecek. Buna kaybetme korkusu diyoruz. Bu tamamen özgüvensizlikten geliyor. Zamanında ben de böyle yapardım, artık karım daha çok ilgi çeksin istiyorum çünkü özgüvenliyim, çünkü karımı elimde makyajla değil de maneviyatımla, maddiyatımla, cinsel başarımla, arkadaşlığımla bana bağlı tutabilirlm. Bunun için onu kısıtlamama gerek yok. Ne zaman nerede ne isterse kendisine verebilirim. Tabularım yok, kurallarım yok, korkularım yok. Elimde olanları biliyorum ve bunları karıma vermekten çekinmiyorum. Sıkıcı değilim, tüm gün karımı çalıştırıp ev işleri yaptırıp akşam da çay koyup survivor izlemiyorum.
41 Yorumla- +1 yıl
İşte bu be
Çünkü bakım demek makyaj demek değildir.
Bakım demek düzenli beslenmek
(Tatlı yememek, yeteri kadar yemek, yediklerinin doğal olmasına dikkat etmek, cips gibi abur cuburdan uzak durmak, mümkünse sigarayı bırakmak ya da hiç içmemek)
Düzenli uyku
Spor
Fiziksel bakım bunlardır, bunları yapan kişi bakımlıdır (Aynısı erkek için de geçerli)
Bunları düzenli yapan kadının eğer ciddi bir cilt sorunu yoksa cildi güzel olur zaten, makyaja hiç gerek kalmaz ya da hafif bir makyaj yeterli olur.
Makyaj sanki maske gibi oluyor, yüzü boya badanayla saklamak gibi. Bizim istediğimiz boya badana değil, sağlıklı kadın.
Ayrıca sürekli makyajda cildi bozuyor bir süre sonra ve artık makyajsız dışar çıkamaz hale geliyor kadınların bir bölümü.
20 YorumlaBakımlı olmakla marshall boya fıcısı gibi olmak arasında cok fark var. Mesela benim bakım anlayışım bi kadının elinden tutta cildine kadar olan pürüzsüzlük aşırı makyaj olmadan da saçı laşları kirpiklerinin güzelliği parlaması yanında iken teke gibi değil cennet gibi lokması makyajj minimumda kalmalı bence ruj oley oje okey göz kalemi okey ama bazılarınız yanagına bir fondoten sürüyor abi kaportacı okadar macun atmaz arabaya pütür varsa var bakım o değilki kızı öpüyosun dudaklarının rengi değişiyo hahajsjsjs fondoten oluyo
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 458 cevap paylaştı. hımm güzel soru. öncelikle sunu söylemeliyim bakımlılık kelimesi farklı bi anlamı olan bi kelime makyaj ise farklı. makyaj daha minör. bakımlı olup makyajsızda olunabilir. bunun dısında insanların ailesi ile dısardakilere bakısı aynı olmaz. misal klasik ornek nedir. senin oglan elin kızını öper koklar okşar vs vay kocum dersin numaradan kızın anasının yanında ogluna kızarsın tabi. ama senin kız öpülen oksanan vs olursa kızın tepesine anası olarak hatta hemcinsi olarak yani anası biner. dısardaki hatuna yakıstırır guzel gelir iyi der ama o dısardaki onun anlamı farklı. kendi kusunun ise durumu farklı:D neyse ya seni de böyle incelikle anlatarak kırmıs olabilirim diyip duruyorum. evlenmişsin bunlar ufak seyler mutlu ol. iyi aksamlar
00 YorumlaCilt bakımınızı düzenli yaptırıp evde de sağlıklı bir rutin oluşturunca zaten fondötendir higlighter vb şeylere ihtiyaç kalmax güneş kremi göz altı için en fazla kapatıcı maskara ve ruj, gloss ne kullanmaya alıştıysan onunla devam edersin bir de güzel bir allık yeter de artar
40 YorumlaBakımlı olmak makyaj yapmak demek değildir.
Bakımlı olmak; cildinin ve dişlerinin temiz olması, vücut temizliğini yapmak. Tırnaklarına ve saçlarına düzenli bakım yapmak. 2 veya 3 günde bir olacak şekilde duş almak, spor yaparak, sağlıklı beslenerek vücut formunu korumak demektir.
Bakımlı olmak ve makyaj yapmak arasında ince bir çizgi var ve çoğu insan bakımlı olmayı sadece makyaj yapmak zannediyor.
31 Yorumla
+1 yılBen de anlayamıyorum. Madem makyajsız istiyorsun hiç öylesine pas verme değil mi? Mesela benim eniştem de ablamla tanıştığında ablam gayet de makyaj yapardı. Evlendikten sonra makyaj istememeye başladı. Şaşırıyorum yani, öyleyse sıfır makyaj biriyle evlenin.
21 Yorumla- +1 yıl
Dimi acayip yaratıklarız biz 😁
- Güzellik & Bakım konusunda 434 cevap paylaştı.
+1 yıl💩'umu eleştirsinler çok da umurumdaydılar
Dediğin gibi evdekini boğarlar dışarıdakine de ağızlarının pis suları aka aka bakarlar
Iyyy nefret ediyorum bu tiplerden
Umarım öyle bir "eşe" denk gelmem.31 Yorumla- +1 yıl
Varya kesin oyl3 binese denk gelirsin cevremdeki tum erkkeler ayni kanka yapcak bisi yok 🤣🤣
+1 yılBakımla makyajı karıştırmayın birbirinden farklıdır bakım yemesine içmesine dikkat eder fiziğini korur asıl bakım budur sonra kişisel temizlik kaş göz alma vb bakımdır
El yüz vücut kremleri bir bakımdır
Ama boyayı bakımdan saymıyorum ben o işin kolayına kaçıyor akşam sürüyorsun sabah eskisi gibi değişen bişey yok10 Yorumla
+1 yılbakımlı kadınla makyaj karısıyo sanırım bakımlı olmak kremler sürersin az bi makyaj belkı temiz giyinirsin güzel yakısanı giyersin hos kokarsın ona bisey demeyiz ama tonla boya sürüp onca kokuyu boca edip yüzündeki sivilceyi yok etmek icin maske gibi soluk benizlı olursan beyenmeyiz
10 Yorumla
+1 yılMakyajın az veya çok olması farketmiyor ki. Makyaj malzemelerinin bakımla bir alakası yok.
Yüz yıkamak, el, yüz, vücut nemlendiricisi kullanmak. Tırnak bakım kremi sürmek. Şampuan, duş jeli vb. bunlar bakımla ilgili ürünler.
Ruj, oje, fondöten, allık vb. bunlar bakım ürünü değil makyaj ürünü makyajda bakım değildir.
00 Yorumla
+1 yılBakım ve makyaj aynı şey değildir
Bakım hijyen temizlik demektir
Bakım ürünleri kullanarak cildini yüzünü temiz tutabilirsin ve yüz tüylerini alıp kirpik ve kaşlarını şekillendirerek yine bakımlı yani doğal bakımlı olabilirsin bence
Makyaj sadece insanın yüzünü bakışını tipini güzelleştiren bir kapatıcı bi maskeden başka bir şey değildir bence...00 YorumlaBakım açısından herkesin gereklidir ama bazı göbekliler ne yazık ki kendine bakmıyor bile
Ben bu ♿ halimde kendime o kadar dikkat ediyorum ki spor yapıyorum sağlıklı besleniyorum vücutta ki kılları yok ediyorum vs. Yani ben yapabiliyorsam diğer erkekler de yapmalıdır
Ben sevdiğim kadın da sadece sporu seven biri olmasını isterim tek derdim o00 Yorumla
+1 yılnow bebeğim. makyaj bakım değildir. aksine cildi berbat eder. bakım cildine bakmaktır makyajsız bile kusursuz olmasıdır. yani makyaj bakım değil aslında. cildine bakım yaparsan doğal maskeler yaparsan yeterince su içersen ve bunlar gibi sağlıklı şeyler yaparsan emin ol cildin makyajsız bile ilgi çeker
00 Yorumla
+1 yılÇünkü bakımlı olmak demek makyaj yapmak demek değildir. Peki bakımlı olmak nedir? Bakımlı olmak tepeden tırnağa düzgün görünmek demektir. Vücudun fit olması, yüzün iyi görünmesi, kıyafetlerin ortama uygun olması gibi. Aslında pek çok parçadan oluşur bakımlı olmak. Güzel ve dikkat çekici olmak veya en azından gözü rahatsız edici olumsuzluklardan uzak durmak gerek. İş hayatında olsun ikili ilişkilerde olsun ilk izlenimi olumlu veren kişi bir adım öne geçer. Nasrettin Hoca'nın “Ye kürküm ye” hikayesi hep akılda tutulmalıdır. Saçlardan başlayacak olursak, düzgün kesilmiş veya taranmış, toplanmış saçlar çok önemli. Saçın şekli kadar boyası, rengi ve tabi mutlaka temizliği tam olmalı. Erkekler için sakal traşı günlük yapılmalı, eğer sakalı uzatıyorsa uygun bir kesimle düzeltilmiş olmalı. Tırnaklar mutlaka düzgün kesilmiş ve temiz olmalı. Ayrıca vücut kokularını engellemek için günlük duş, arkasından deodorant ve parfüm bakımınızı taçlandıracaktır.
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle dinlememelisin. Bakimli ol. Bazilari makyaj bakim demek degil demis. Ama o da bakim. Guzel gorunmek suslenmek. Cok asiri yapmadan sade bir sekilde bence cok guzel olur. Asiri dedigim yani cok fazla renkli farlar simler highlighterlar falan. Yani yuze aydinlik veren bir bb krem ve ya kaliteli bulasmayan sade bir ruj, maskara ve ya cok uzun cekmeden eyeliner asla goze batmiyor. Erkeklerin makyaj dedigi gercekten konturler kirmizi rujlar renkli simli farlar. Bu dedigim makyaj sadece guzelligi arttirir yeni bir sen yaratmaz. Tirnaklar guzel ve bakimli olursa ve guzel bir parfum bence begenecektir. Belki sen birseyleri abarti yapiyorsundur ona gore eger kendinden eminsen azacik yapiyorum diyorsan kesinlikle yapmalisin.
01 Yorumla- +1 yıl
- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılAsla anlayamazsın o kafaları asla 😂
Sana, "kendini saldın hiç bakmıyorsun" der, ama kendine baktığında yediğine giydiğine özendiğinde "sen hayırdırrrrr" derler 😂
Habeş maymunları işte, şekilden şekle giriyorlar 🤔
00 Yorumla Eleştirilecek bir durum yok bir kadının bakımlı olması güzeldir ki aslında her kadın güzeldir çirkin bir hanım efendide yoktur
Yapınca eleştiri durumuna gelince bence aşırıya kaçmadığı sürece bir problem yok keyifli vakitler dilerim hanım efendi
00 Yorumla
+1 yılHafif makyaj yapan kadını severim. orada önemli olan makyaj değildir, o kadının kendine bakım yapması kendine değer verdiği anlamına gelir.
Ben erkek olduğum halde saçıma sakalıma, modaya, bedenimin güzel kokmasına dikkat ediyorsam o kadının makyajı, bakımı da benim için aynı şeydir.
00 Yorumla
+1 yılBakımlı olmak, makyajlı olmak anlamına gelmez ki?
Bir arabanın kaportasına ne kadar makyaj yaparsanız yapın; isketinde çürüme, motorunda yağ yakma, su eksiltme vs varsa o araba sizi yolda bırakır..
Ama araba ne kadar bakımlarına dikkat ederseniz sizi kesinlikle yolda bırakmadığı gibi keyifli de yol sunar..
Kaportasının isterse her yeri çizik ve darbeli olsun..
00 Yorumla
+1 yılgenelde doğal görünümlü kadınlardan hoşlanırım ve beğenirim.. makyaj yapacaksa da belli belirsiz bir makyaj olabilir... ama boya küpüne düşmüş gibi makyaj yapan kadınlar çok itici gerçekten.. kısaca bakım demek yalnızca makyaj demek değildir.. saçlarını düzgünce tararsın.. sade bir kıyafet seçersin.. işte sana dünyanın en çekici kadını 😍😍
00 Yorumla
+1 yılBen basit bir kremin bile çok zarlı olduğunu düşünürken bu kadar kimyasal la çirkinleşmek korkunç geliyor bana, çok boya çok güzellik anlamına gelmemeli, illa yapılacaksa her insana yakışan miktarda uygun tekniklerle yapılmalı, siz farketmiyorsunuz ama sizi tanıyanlar size yakıştıramıyabiliyor, kimse size olmamış demez bunu sizin anlamanız gerekir
00 YorumlaSadece makyajla bakım olmuyor bence. Temiz olmak hergün duş almak kilona dikkat etmek yakışanı ve yerine göre giymek bakım bana göre. Maalesef Bi çok erkek bulaşıklı kalmış tabak misali makyajlılara bakıyorlar ama bizim bir kırmızı rujumuz gözlerine batıyor 😌
00 YorumlaKendilerine güvenleri yok çünkü kaptıracaklar diye korkuyorlar ya da ikinci ihtimal kendisi tam bi kunduz tüm erkekleri de öyle zannedip dikkat çekmeni istemiyor, kişi kendinden bilir işi😂 her türlü özgüvensiz biri olduğu için sebep nerden bakarsan bak
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇünkü erkeklerde dışarıda makyajlı ve bir sürü estetiği olan doğal kadınlara ağzı akarak bakarkern (estetiğe vs karşı değilim mbu arada sadece erkekleri eleştiriyorum) namus ayağına evdekini ya da elindekini eleştirir durur. Ama ağızlarının suyu akar dışarıdakilere de
10 Yorumla
+1 yılonlarda bılmıyor ne ıstedıklerını... mesela evlenmek ıcın bakıre ararlar.. ama club barlarda takılan asko kusko kızların ınstagramından cıkmazlar... ıkıyuzlu benım hemcınslerım
10 Yorumla
+1 yılBunlar hep kaybetme korkusundan.. Azıcık kendilerine güvenseler böyle bir şey olmayacak zaten.. Dışarıda başka bir kadın yaptığında gayet güzel oluyor öyle derler.. Eve gelince 360° değişiyorlar nedense..
220 Yorumla- +1 yıl
Birincisi bakımlı olmakla makyaj yapmak aynı şey değil. Bunu sizin daha iyi ayırmanız lazım. İkincisi kadınlarda şöyle bir iç güdü var ne kadar farklı ne kadar çok şey ne kadar emek vererek bir şey yaparsam sonuç iyi olur. Makyajda bunun yansıması. Emin miyiz? Özellikle gelin makyajı mesela? Tanıyabiliyor musunuz gelini? Bazen yakınımın olsa bile. Bunun güven korkusundan kaynaklandığı hissine. Erkek güven korkusunu kadının makyajından değil tavrından yaşar en çok. Bakışı duruşu edası. Yürüyüşü bile değişti ise o zaman korkar. Makyaj da mantık o değildir. Makyajda benim karımda güzel bulduğumu neden başkası görsündür? Bu onu = kaybederim değildir. Bu neden eşinin onda hissettiği güzel bulma duygusunu başka erkeğe tattırınca bir kadın bundan neden rahatsız olmuyor duygusudur. Eğer kaybetme korkusu olursa erkek kavga eder olar büyür. O ondan değildir.
- +1 yıl
Birde evet dışarda bazen erkek başkasına bakar. Ama her bakış aynı değildir. Hayranlık değildir. Güzel bulmak değildir. Bazen nasılsa açmış bazen nasılsa abartmış bazen nasılda dikkat çekmeye çalışan bir kadın diye hayret bakışıdır bu. Bakar sonra içinden der ki bazen sanki güzel yani hıh… vs
- +1 yıl
Yani bu kaybetme korkusu değil eşimin güzelliğini ve güzel oluşunu sergilemesinden ben neden rahatsızlık duymayan bir erkek olmayı seçiyim sorusudur bu erkeğin kendine? Böyle bir erkek olup olmayı seçmektir aslında bu. Bu her şeyini kısıtlamak değildir. Ve buna tüm kadınlar riayet etse biz dışarda kimseye bakmak durumunda kalmayız veya baksakta abartı bir şeyle karşılaşmayız. Kadınlar bunu kökten yıkıp madem buna kimse dikkat etmiyor ve madem bazıları dikkat çekiyor ve madem bu erkeğin ilgisini de çekiyor o kadın neden ben olmayım yarışına gidiyorlar. Mesele bunlar aslında.
- +1 yıl
@Kriminal_Kalp aynı şey olmadığını bende biliyorum.. Ama kadınlar makyaj yaptığında tam olarak böyle şeyler oluyor..
- +1 yıl
@Kriminal_Kalp bu söylediklerini hiç ama hiç üzerime alınmıyorum.. Keşke soruya yorum yapsaydın eig seçilirdin belki..
- +1 yıl
Bak yemin ediyorum sana. Bu senin için ne kadar önemli veya ne kadar dikkate alırsın bilmem. Ben bir erkek olarak kadınların yaptığı makyajı %95 kötü buluyorum. Çok çok nadir yani güzel bir etki katmış dediğim. Ve onlarda çok hafif olanlar. Ama kadınlar makyaja çok önem veriyor. Kendi bilecekleri iş. Kıyafet daha çok dikkat çekiyor bunu bilin. Makyaj yanında eser bir hiç. Kıyafetin içinde ise esas güzellik dikkat çekiyor. Yani güzellik>kıyafet>makyaj.
- +1 yıl
Ama en kolay yapılanı makyaj olunca onu yapınca güzel oldum sanıyorlar.
- +1 yıl
eig görüş seçilmek gibi derdim yok. Üzerine alın diye de değil. Cevap olarak yazdım sadece. Düşüncem vardı yorumun onu açmam için sebep oldu adeta.
- +1 yıl
@Kriminal_Kalp bunu bende sevmem.. Aşırı makyaj çok itici geliyor.. Bazıları öyle bir yapıyor ki o boyayı eve kullansan yeter yani o derece.. Yüzlerindeki kusurları örtmeye çalışanlar genel olarak bu şekilde..
- +1 yıl
Evet. Kesinlikle katılıyorum. Ama ben en çok erkeğin psikolojisine ve meseleye bakışına dair olan kısma yorum yapmak istediğim. Öyle ilişkini kurdum yorumunla yorumum arasında. Onlara bir yorumun varsa alayım. 360 derece dönme meselesi vs yani
- +1 yıl
@Kriminal_Kalp anladım.. Dışarıda başka bir kadın yapınca içlerine düşerler.. Eve gelince makyaj yapmasını istemezler.. Bu 360° dönmek değilde nedir..
- +1 yıl
Sen emin misin yazdıklarımı okuduğuna 😄
- +1 yıl
Aklıma erkekle namaz kılan Rihanna ister sözü geldi gerçi de
😁😁 - +1 yıl
@Kriminal_Kalp evet okudum.. Her erkek senin yazdığın gibi düşünmüyor..
- +1 yıl
Hah buna bir şey demem. Öbür erkekler bırak ne düşünürse düşünsün. Basitlikte düşünen zaten sana dikkatli baksa bu bir kayıp senin açından bence. Dikkate değmez 🙂
- +1 yıl
@Kriminal_Kalp ben kimsenin bana o şekilde bakmasına müsaade etmem..
- +1 yıl
Vay 😁😁
- +1 yıl
@Kriminal_Kalp bakışlarımla bile döverim..
- +1 yıl
Yani en temizi tabi. Peki sen seni anlayan bir erkekten bu konu da ne bekliyorsun?
- +1 yıl
?
Ruh hastası oldukları için 🤣 Allah'tan benim sevgilim öyle değil
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBakımdan kastı genel temizliğin çok hafif makyaj yapman belki... Sivilcelerini sıkmak yerine krem vs. kullanman cildini düzenli temizlemek vs gibi.
Badana gibi baştan sona boyanmış kadınlar erkekler açısından itici. Hatta kadınlar açısından bile itici çünkü uzaylı gibi duruyor yüzünde.
00 YorumlaMakyaj yapınca bakımlı olmuş olmuyor insanlar.. makyaj yapıp bakımsız olan bir çok kişi gördüm. Bakımlı olmak başka bir şey kendine yönelik bakım yaparsın temizliğini yaparsın dikkat edersin bakım budur
10 Yorumla
+1 yılBazı insanları anlamak zor dışardakimakyaj yapanlara ağızlarının suları akarak bakanlar evdekileri kısıtlıyorlar... makyaj tabiki sınırlı olmalı abartılı değil sende öyle yapıyormuşsun...
11 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
u +1 yılBakımlı olmak makyaj yapmak değildir. Tam tersi makyaj cildi kimyasala boğar.
Bakımlı olmak:
- Yüzü temiz tutmak.
- Tüylerini almak.
- Maske ve krem gibi şeylerle yüzü canlandırmaktır.
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 785 cevap paylaştı.
+1 yılBen ne makyaj ne güzellik derdinde değilim, zeki kadın olmalı nerede nasıl giyineceğine nasıl makyaj yapacağına nasıl oturup kalkacağına ne yiyeceğine içeceğine kendisinin öz iradesi ile karar veren kadındır zeki kadın
00 Yorumla
+1 yılçünkü bakımla makyaj aynı şey değil olağanüstü akıllı arkadaşım (!) çok düşündün mü bu soruyu acaba sorarken 🤔
makyaj boyadan sahtelikten başka bir şey değildir.
bakım ise kendi sağlığına dikkat etmek için yaptığın birşeydir.00 Yorumlaİkisini karıştırmamak lazım. Ben makyajsızda güzel olup makyaj yapınca o doğal güzelliğin kapatılmasına da karşıyım. Ayrıca kişi makyaj yapınca dikkatleri üzerine çekecekse dışarıda değil içeride sevgilisine kocasına karşı yapıp süslensin.
00 Yorumla
Kadınlar için makyajın ne kadar önemli olduğunun ispatı ya ya :)
20 YorumlaHadi gel buyur burdan yak şimdi güzel soru cevaplayın erkekler.
12 Yorumla- +1 yıl
Öyle işte farklı yaratıklarız😁
+1 yılbakımlı olmak ile yüzüne boya sürmenin aynı şey olmayacağını anladığınızda siz tr kızları büyük bir devrimin eşiğine gelmiş olacaksınız
20 Yorumla
+1 yılBöyle bir tanıdığım vardı sonuç ne oldu biliyor musun adam karısını bırakıp makyaj yapan kadınla evlendi ve kadınin ayağının altına dünyaları serdi karısına bacım değilsin makyaj yapamazsın diyordu
00 Yorumlakalbi güzel Allah korkusu olan helal süt emmiş olsun yeter dış güzellik omrumda değil açık kapalı sarı siyah banane ne fark eder
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 412 cevap paylaştı.
+1 yılBakımlı işe makyaj aynı şey değil
Bakımsıza kimse bakmaz
Makyaj ise bazı kızlara cidden güzellik ve görünüş kazandırıyor bazılarına ise kazandırmıyor00 Yorumla
+1 yılAyarınız olmadığı için sade bi makyaj, aşırı dikkat çekmeyen şık bi kıyafet giydiğinizde emin olun cüretkar giyinen, aşırı makyaj yapan kadınlardan daha güzel görünüyosunuz.
01 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca da çok şanslısınız eşin seni deli gibi seviyo dışardaki erkeklerin gözünden bile kıskanıyo seni
bakımlı kadınla makyaj ne alaka? hande erçel gibi yüze makyaj gerek bile yok ama ama bülent veya yıldız tilbe... hafif , yanında sevgili gibi makyajını yapcak. akıllı olcak😠😠😠
00 Yorumla
+1 yılBakım makyaj değildir bunu bir idrak edin. Makyajlı bebek gibi görünüp soyundugunda igrendirecek kadar pasaklı hatunlar var. Makyajla bakımlı olmak aynı şey değil
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılbakımla makyajın farkını bilmek lazım
tüylerini almak bir bakımdır temiz kokmak bir bakımdır
boyanma makyajdır10 Yorumla
+1 yılÇünkü makyaj ve bakım aynı şey değildir. Ayrımını yapın
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu detayın devamı var birde, aynaya bakmadan en iyisi benim olsun der hepsi de😅
20 Yorumla
+1 yılMakyaj ayri bakim ayri bakimli olmak kendine bakmak giyimden tut kisisel bakima kadar ama makyaj sadece yuz bolgesine yapilan bir tur calisma
00 Yorumla
+1 yılYalan kuzum kanma ya instagramda hep öyleleeini takibe alırlar. Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş
00 YorumlaMakyaj bakım demek değil ki bakımdan kast kıllar, temizlik vb şeylerdir makyaj güzel görünmek için yapılır bakımlı olmak için değil
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yılMakyaj hoş bir güzellik katıyor abartan kişilere hiç yakışmıyor. Yani düğüne gider gibi makyaj olmaz günlük hayatta.
00 Yorumla
+1 yılDünyanın kapatıcısını fondötenini sür doğal güzellik, kırmızı ruj sür çok
mokyoj yopmoşson 😏
00 YorumlaAbartılı makyajı kadında ben bile sevmiyorum bildiğim kadarıyla erkekler de iki kilo boya sevmiyorlar
00 Yorumla
+1 yılPeriyodik bakımlı olacak, makyajlı değil
Km si ile fazla oynanmamış olacak.
Değişensiz muayyer olacak
Anladin?
00 Yorumla
+1 yılİnsan eşinden başkasına süslenmesi ne kadar doğru bi durum öyle olunca kocası kim belli olmuyor..
00 Yorumla
+1 yılİnsanoğlu bu cinsi ne olursa olsun hep birşeyler ister istekler ölene kadar devam eder önemli olan feragat edebilmek
00 YorumlaÇocuk değil ya ne yapıp yapmayacağına kendisi karar verir nasıl mutlu hissediyorsa öyle yapmalı bence
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBilmem ben doğaldan yanayım. Çok hafif arada sırada yapabilir. Gerçi asıl karşı olduğum saç boyası.
01 Yorumla- +1 yıl
Sadece o değil kimse boyamasın saçını. Tek taraflı değilim yani. Varsayımsal konuştum şu an yok sevgilim ama bu konuda netim.
+1 yılBakım demek makyaj demek degilki cildine önem ver saçlarına önem ver bakımı öyle yap yani makyajla sadece bakimsizligini örtmüş olur saklamış olursun
00 Yorumla- Devamını Gör (148)
Devamını Gör(193)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Erkekler hem bakımlı kadın istiyor, hem de makyaj yapınca neden eleştiriyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
