Sanki onları çok ilgilendiren bir durum varmış gibi neden makyaj yapmayan kadınları eleştiriyorlar? Makyaj yapmazsa yüzüne bakmam, makyaj yapmamışsa bakımsız gibi eleştiriler ve görüşler oluyor. Sizce neden böyle bir eleştiri var?

Sanki onları çok ilgilendiren bir durum varmış gibi neden makyaj yapmayan kadınları eleştiriyorlar? Makyaj yapmazsa yüzüne bakmam, makyaj yapmamışsa bakımsız gibi eleştiriler ve görüşler oluyor. Sizce neden böyle bir eleştiri var?

Tam tersi makyaj yapanları eleştiriyorlar yani makyaj yapmayı bakımlı olmak sanıyorlar ama hiç alakası yok önemli olan temiz bir cilde sahip olmak Hatta günümuz erkeklerinin birçoğu makyajı sevmiyor doğal güzellik seviyor yapiş yapıs o ne diyorlar
Nasıl ki sakalı olmayan erkekler eleştiriliyorsa, kadınlarda da makyajsız olanlar eleştirilir. Çünkü güzellik algısı o kadar tekdüze bir yere doğru gitti ki artık insanlar çoğunluğa uyar bir hale geldi ve bireysel düşünme özgürlüğü elinden alındı.
Cevap
14Cevap
Kolay bir şeyler zannettikleri için
Ben eleştirmiyorum herkesin kendi kararı
Hiç eleştirmedim, neden eleştireyim ki?
Hatta, çoğunlukla takdir ederim. Kadınlar ne zaman makyaj yapacağını veya yapmayacağını bilir.
Ben karışmam.
Makyasız kadın her zaman candır bence... Çok küçük rötuşlar olabilir. Ama kadın da doğallıktan yanayım...
tam tersi yapanları eleştirirler erkeklerin çoğu doğallıktan yana
Oyle biseyle karşılaşmadım. Erkeklerin tamamı makyajsız sever. Ama bne olabilir hic oyle arkadasim olmadi onlari bilmiyorum. Ama onun disindakilere eminim soylemezler boyle bisey
Öyle bir şey yok şu zamana kadar aa makyaj yapmamışsin sen artık sana bakmam diyen tek bir erkeğe rastlamadım aksine doğal görüntüye çok önem veren erkekler var sormak için sorulmuş bi soru bu
kalem sürmesek, bir şey sürmesek hasta mısın diye soruyorlar. Makyaj yapmayı bakımlı olmak sandıkları için doğallığı bakımsızlık sanıyorlar :( güzellik algısının günden güne değiştiği bu zamanda erkekler bence çok şekilci olmaya başladı
Makyaj bakım değil süstür ve güzelleşme, dikkat çekme aracıdır. Çok şükür doğal güzel tanımına uyuduğumdan hiç yapmadım.
Ne alaka aksine ben makyajdan nefret ederim doğal güzelliği kapatıyor makyajla bende güzel olurum senin dediğin olayıda ilk kez duyuyorum ayrıca, daha görmedim hiç makyaj yapmayan kızı eleştiren erkek
bakımsız muamelesi çekiyorlar direkt eleştiri bile değil :(
Önce söylenene bak sonra söyleyene kendisi kendi dışı görünümüne özen gösteriyorsa okey, olabilir bir bildiği ama kendisi bi lahım kertenkelesi gibi dolaşıp atıp tutuyorsa takma derim onun beğnisine ihtiyacın yok
Hani bu konuda seni eleştirmeye hakkı var mı yok mu ona bak önce
Dış görünününe*
Görünümüne mk delirtecek bu klavye beni
tamamdır anladım, kullanıcı adından belli klavyede sorun var. İşte bazen kendi tipine bakmadan konuşanlar oluyor ona sinir oluyorum
Hiç makyaj yapmam eleştiren olursa da unursmama doğallıktan yanayım
eleştiren kendine baksın bundan sonra mottom o :)
Aynen öyle
Ben elestirmem. Eleştirenlerin sebebini bilmiyorum.
Makyaj yapanları da eleştiriyorlar. Çünkü erkekler..
harika bir yorumdu ashajks
:D
Doğal güzel olmayanlari eleştiriyorlar iste
Erkekler her b0ku eleştiriyor.
Doğal olmak anormal oldu. Öyle de değişik bi devir
Ben eleştirmem şahsen
Makyaj yüzünden bekledildiği için olabilir
Ne alaka ben doğallıktan yanayim
evet kesin öyledir
Erkekleri pek ilgilendirmez bence
Eleştirmem severim a
Tercih meselesi
Dengesizler ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?