
Bence kullanilmali , yumuşak ve güzel kokan bir ten kim istemez ki , peki hangi marka tercih ediyorsunuz

Bence kullanilmali , yumuşak ve güzel kokan bir ten kim istemez ki , peki hangi marka tercih ediyorsunuz
Yok hayır sevmem öyle şeyler. Sadece kolonya parfüm deodorant türü şeyler kullanırım. Kremler kayganlık hissi yarattığı için huylanıyorum. Tik var bende.
Zaten yumuşacık tenim var benim 😊
Timsah yumuşak mı canım Allah Allah
Kullanmıyorum. Fotoğraftaki duşta olanı yalnız. Duştan sonra en etkili excipio hydro, excipio lipo üreli ama eczanelerde olmamaya başladı. Neyseki yerlisi de var orvanın.
Tamam 😀
Duştan sonra kullanmıyorum genelde. gün içinde nemlendirici kullanırım oda kış aylarında cildim kurduğu için birde hassas olduğu için de güneş kremi sürerim.
Kimyasal bunlar onun yerine portakal yağı felan kullan.
Özür kabul etmem rica da etmem, emrediyorum.
Anlastık 😄
Cevap
23Cevap
Vucut losyonu kullanıyorum markası gavurca ama güzel kokuyor yumusacık ediyor
Tuhaf bir adı var dilim dönmüyor napıyım valla bak
Tesekkür ederim 🙏
Hayır zaten yaz geldi banyodan çıkar çıkmaz yine su gibi oluyoruz. O yapışkanlık hissini sevmiyorum krem sürdükten sonra
Kullanmıyoruz duş alıp temizlenmişken neden o kimyasalları süreyim tekrsr
Nemli zaten vucudum ve yagli hakiki zeytin yagi ama kucukken zeytinyagina dustum yag makinesiyim artik
Bebek yağı kullanıyorum inanılmaz faydasını görüyorum özellikle kış mevsiminde
hayir kullanmiyorum sert olmak icin omur curutuyoz 😂
benim için fark etmez 😄
Reklam mı
Marka var ama 😃
Hayır, bol su tüketimi kafi benim açımdan.
Hayır gerek duymuyorum
Kullanmıyorum ama iyi olabilir
Kimyasal olduğuna inandığım için kullanmıyorum
Genelde çok kullanmıyorum
Bebek yağı+nemlendirici+body mist
Duşta zaten nemlenmiyor mu hatta ıslanıyor 🤔
Bazen
Yok kullanmıyorum
Only su sabun
Hayır
Ben kullanıyorum şahsen özel kremlerim var
Kullanmıyorum
hayır.
Kullanıyorum
Kullanıyorum
yoo 😀 hoc ama merwk ettim faydasi ne
Hayır
Mutlaka kullanırım.
Evet
Kim uğraşacak🙄
Hayır
Hayır
Missss
Kullanıyorum
evet tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?