Sonunda😃
Boyum 1.60, kilo 61 ve yaşım 30. 80b 71 96 ölçüleri nasıl?
Sonunda😃
Sizce kilo vermelimiyim görenler kilondam daha zayıf duruyorsun diyorlar ama
Kilo kıyafetlerle, duruş ve hareketlerle de alakalı bir fikir verir. Yani kilolu olup aldaha aktif hareket eden insanlar daha zayıf gibi görülebiliyor. Ölçülerin aynaya baktığında naisl hissettiğin önemli. Ben meme meraklısı birisi olaraktan küçük ve orta severim. Göğüs ölçünü beğendim 😅
Kilolu durmuyorum aksine herkes şaşırıyor kilomu söyleyince
Anlatıma göre ben beğendim.😊
Ablam iyisin salla öyle diyenleri
Yok güzel bişey söylüyorlar kötü değil
Sen kendinş beğeniyorsan problem yok
🙂
Ablacim eminim ki cok güzelsindir Kendini nasıl rahat hissedeceksen mutlu hissedeceksen o kilon da kal lütfen 💖 insanların yorumu önemsiz 🌸🌸
Çok tatlısın sadece soru işte yoksa kilomdan memnunum ❤️
🥺💖🌸🦋
Cevap
37Cevap
Merhaba,
Bel çoğu kadında 70lerde zaten. Ama kalça bölgene gelirsek 90 falan olsa daha iyi olur.
O da zayıflamıyor işte 50 kilo olunca anca
Yavrucum boy 160 ise kilo en fazla maksimum 50 olmalı o ölçülerin bir önemi yok. Benim zevkimi sorarsan o boyda 45 kilo olsan offfffffffffff derdim
45 mi oldu iskelet olayım
Hayır ne alaka iskelet. 160 boyunda bir kadın 50 kiloda olsa bile hafif balık etli görünüyor. Balık et ile balina eti birbirine karıştırmayın
Ama ben iskelet oluyorum çünkü kemik yapım ağır
Kemikliysen bilemem ama genelde kadınlar boy 160 kilo 60 olunca baya baya kilolu görünüyor. Kalın kemikliysen doğrudur
kilon sanki fazla gibi gobek biraz var sanki
Aslında kimse kilomu tahmin edemiyor daha zayıf duruyorsun diyorlar ama ayva göbeğim var evet
esimde ayni kiloda az cok nasil gorundugunu tahmin edebiliyorum
Kötü mü peki
ney kotu mu
Yani ölçüler kilo falan kötü mü
goguslerin biraz buyuk sanirim ama vucut yapın nasil onemli olan o
Büyük değil 80 b nin nesi büyük soruda yazdığı gibi işte
pardon 95 okudum 🤭
o zaman gayet iyisin
😱
spora falan gidiyo musun
Gitmiyorum
yas kac bu arada
30 soruda da yazmışım🙂
emsal sayilirsin esimle guzel
En ideal ölçülerdesin bence , boyun 5cm daha uzun olabilirmiş ama ınun harici çok güzel
Ah keşke ama maalesef
topuklu giysen tamam üzülme ;)
Üzülmüyorum ya inan boy takıntım kilo takıntım yok
şaka yaptım abla 10numarasın yüz güzelliğinde varsa mmm
Var işte orta derece
Kum saati gibi vücudun var öyle vücudu severim az kolonda olsa biraz elimize gelmesi iyi olur sever hoşuma gider
Kendini böyle iyi hissediyosan öyle kal yok biraz zayıf olayım diyosan ver
Kilomdan memnunum aslında
Bence biraz belinide inceltmek bak, azda kilo ver...
vucut yapisiyla rakamlar herkeste ayni olmuyor. gormeden bilmek zor
Basenleri biraz erit.
🙈
Ne kızıyorsun fitnesdan daha önemli şeylerim var benim
Kızmıyorum ya, üslubum şey, bir de yazı dili öyle bir ima uyandırıyor... Ben çok görüyorum öyle, inanki üzülüyourm. Genç genç kızlar, kalçalar benim kafamdan daha büyük, Allah vücut vermiş, kadının biçimi bellidir. az kendilerine baksınlar yaa... kadının tek bir sorumluluğu vardır, kendine bakacak arkadaş.. yakın olsan ben seni çalıştırır fit yapardım ama... neyse, kib.
Ama sandığın gibi değilim ki kemik yapım aĝır benim kilomu diyince kimse inanmıyor zaten zayıf duruyorum
Estağfurullah ne kusuru ben kendime değer veren biriyim yani salan biri değilim
Bu ölçülere bu kilo çok orantısız
Ama kötü durmuyorum
Görmem lazım, kilo fazla gibi.
Kilomu göstermiyorum etim sıkı
Zayıflaman lazım bence 10 kilo fazlan var rahat
Yok artık 50 kilo olunca çirkinleşiyorum zaten kilomdan memnunum
Göbeğim fazla değilki
Güzel ölçülerin harikasin
Güçlü ve güzel bir vucut
Gerçekten mi evet güçlüyüm ama güzelmiyim bilmiyorum
Vücudun güzel tabi yüz güzelliği ölçüyle olmaz
Yok fizik güzelliğinden bahsediyorum yüzümde güzel zaten
Fiziğin harika bence
Bir erkek her türlü sevebilir se ni sert iliskiyide şoft olanida basarirsin
Teşekkürler 🙂
Var mı deneyimli n iliski
Hic olmadı evlilik önceliğim
Korkun var mi ilkinden ilk geceden
Güçlüsün ama
Off çok iyi gibi. Görmeyi çok isterdim.
Çok çok çok iyi diyorummm
Yok canım abartma o kadarda değil
Bilmiyorum valla görmeyi çok isterdim
🙂
Görebilme şansım yok muu 🙈🥺
Yok asko u, za yavaştan
@Butterflyy_0 sana fikir soran oldu mu da yırtık dondan fırladın hayırdır?
Sen uza hadi.
https://imgyukle.com/i/rSr0rY
@Butterflyy_0 engeli de basayım da unutmadan, cevap yazama, kudur
önemlı olan vucut orantn bence bu sekılde dıyorlarsa vucut orantın cok ıyı
Bence tam ideal vücut sende memnunsan gerisi önemli değil
Doğum yaptın mı?
Hayır bekarım
biraz göbek bölgen de fazlalık var gibi spor artı beslenme tarzını değişmen gerekli.
Ayva göbeğim var ama zaten kötü beslenen biri değilim
tamam o zaman spor yaparsan iyi olur akşam 7-8den sonra bir şey yeme bir de.
Peki teşekkürler
rica ederim. Gülen yüzün hiç solmasın.
Seninde 🙂
Kendini iyi hissediyorsan sıkıntı yok
Önemli olan senin nasıl hissettiğin
Oldukça iyi gibi
Harika bi beş kilo fazlan var ama hiç önemli değil 😅
Desteksiz mi kullanıyorsunuz
Hayır maalesef
Program hazırlasam uygular mısın
Zayıflamak istemiyorum ki memnunum kilomdan
61 çok
Ama görsen 61 asla demezsin kilomu kimse tahmin edemiyor aa daha zayıf görünüyorsun diyorlar
Yok 50 kilo olunca aşırı zayıf duruyorum çirkinleşiyorum kilomdan memnunum
Armut tiplimisin anlamadımkı
Evet ama kötü durmuyorum
Armut tip kotu durmazkı
Güzel mi ki genelde kum saatini tercih ederler ama
Yanı keske resımlı sorsaydın o zaman durustce net fıkrımı soylerdım
Atamam ki
Yanı burdan atmasan bıle ne biliyım anca oyle soylenmezmı guzel mı degılmı
Yani az çok tahmin edersin tipe göre yazdm
Oylr olmuyor ama tkpte atmıyosun pekı
🙂
Hoş gibi bence.
30 yaşa göre bence çok iyi
Gerçekten mi zaten 30 yaşımda olduğumuda inanmıyorlar
Çok ciddiyim. Küçük göstermen de avantaj
Evet öyle
Bana denk gelmiyor ki senin gibisi şansıma tüküreyim😄
😃 herkes bir şeyden dert yanıyor gelir umarım
İnşallah
Vermelisin.
Iyi.
Önemli olan burun popo
Çok iyisin
Güzel.
Gayet iyi
Evlenmek istersen ben talibim 😎
@kdmvp35353535 ooo misyoner hristiyan kardeşim peşime mı düştün 🤣🤣
@kdmvp35353535 sen boş Hristiyanlık propagandasına devam et boş ver
Görmedim ama iyisin
Gayet iyi
Çok cok iyi be
55 olman gerekli
Fotoğraf var mı
Yok
İyimis
harika
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?