El parmaklarımdan birisi aşırı çirkin, nasıl saklayabilirim?

Aksine ellerime, tırnaklarımı överler hep ama bi parmağım çok iğrenç işte. Çocukken başıma ufak bi kaza geldi, o zamandan beri çirkin. Yandan veya içten bakınca, tırnaklarım çok kısayken belli oluyor. İnsanlar "ıy içim bi garip oldu" falan diyor görünce. Yara bandıyla falan mı gezsem napsam...

Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler arkadaşlar...
El parmaklarımdan birisi aşırı çirkin, nasıl saklayabilirim?
Cevapla