29 yaşındayım, insanlar 17 sanıyor. Minyon olmak güzel bir şey mi?

Minyon olmak güzel bişey mi sizce 29 yaşındayım herkes max 17,18 zannediyor boyum 154 zayıfım vücut ölçülerimde küçük haliyle 😕 bu avantaj mı dezavantaj mı?
29 yaşındayım, insanlar 17 sanıyor. Minyon olmak güzel bir şey mi?
Cevapla