Sakal erkekleri daha mı erkeksi gösteriyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Sakal erkekleri daha mı erkeksi gösteriyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bilmem hiç kafa patlatmadım bu konuda. Bence kişi kendini en çok beğendiği veya rahat hissettiği şekilde davranmalı misal ailem bana sinekkaydı tıraşın daha çok yakıştığını söylüyor ama sakalı seven birisiyim o yüzden düzenli şekilde kısaltıp sakallı kalıyorum. Zevk meselesi.
Kadınların gözünde badboylar sakal bırakırsa erkeksi traş olurlarsa bakımlı olurlar. Diğer erkekler sakal bırakırsa bakımsız traş olursa kadınsı görülürler. Kadınlar böyledirler. Hiç bir hakkaniyet öğesine sahip değildirler. Gerçekler bunlardır. inkar etmeye gerek yoktur.
Aslında bu biraz kişisel tercih meselesi gibi. Kimine göre sakal erkeksi bir görünüm sağlar, kimine göre de tam tersi sakalsız yüz daha çekici olabilir. Sen ne düşünüyorsun sakal senin tarzın mı?
Selam🐝🌸
Sakal kesinlikle erkeğin makyajıdır. Her erkeğe yakışır mı sorusu olsaydı eğer tabikide hayır çünkü bazılarında tuhaf duruyor yüz oturmuyor haliylede sakalsız onlar için en iyisi.
Sakal erkeği ciddi anlamda erkeksi gösteriyor yakışana :)
Cevap
15Cevap
Hayır bir ilgisi yok. yani illa erkek gibi görünmek için sakal bırakmak gerekmiyor o zaman bazı teroristler öyle görünürdü ama bunun yerine mağara kaçağı gibi görünüyorlar. zaten tipsiz erkeği kurtarır sakal anca oda biraz olursa
Sakal erkegin makyajidir sozune katiliyorum, ama her erkege degil. Kadinlar da da bu boyledir yani makyaj guzeli kadin vardir bir de dogal guzel kadin vardir ki o makyajla daha da guzellesir.
Erkekten erkeğe değişiyor. Bazıları sakalsız çok erkeksi bazıları sakallı. Ya hatta bence sakalsız daha erkeksi, sakallı olunca dokunma isteği gelmiyor😂
kesinlikle hayir tabii ki bence sakal birakan her erkege sakal yakismiyor ozellikle kendisine yakismayan sakal birakiyor ilginc olan da bu insanlarda kompleks tavan yapmis sakalin arkasina saklanarak birseyleri kazanmaya elde etmeye calismak eziklik caresizlik bence
Sakal çoğu tipsiz erkeği kurtarıyor. Sonra manuş baba gibi tipleri ortaya çıkınca "noldu ya foton gitti"ye dönüyor iş.
iyi gözüken herifler sakalsız da iyi gözüküyor. sen sakal bıraksan maymun g*eu*tü gibi olursun. benzeri durum kadınlarda var. güzel kadın üstüne çuval geçirse güzel gözüküyor. çirkin kadını ipeklere sarsan da olmuyor.
Sakal çirkin erkeği yakışıklı gösterir çoğunlukla, yakışıklı erkeğe çok yakışmaz
Erkeğin makyajı gerçekten ama çok uzadiginda da bianda hacı dayılara donebiliyorsunuz😁
Off kavruk ten ve kirli sakallı erkekler😅😅 İnsana kalp krizi geçirtir. 😂😂😂😊
Ya net bir şey söyleyemem ama çoğunu evet.
Ah, evet kesinlikle ve bence bilhassa kumral erkeklere daha çok yakışıyor
Sakal daha karizma gösteriyor evet sakalsız erkeksi olan erkekler de var tabi ama sakal daha iyi
Hayır bence alakası yok sakalın en fazla kirlisi güzel
Yo0O. Ben sakalsız ve bıyıksız daha tatlı olduğumu keşfettim.
hayır keçi gibi gösteriyor
Bazılarına çok yakisirkwn bazılarına hc yakismiyor
Yoo öyle bir şey yok bence.
Kirli sakalı severim fazlasindan hoşlanmam
Evet.. Bazılarına çok yakışıyor..
O ne öyle kıl yumağı gibi
Tartışmasız evett
Yakışan bıraksın gadası
Ben ne yazık ki buna katılmıyorum.
Evet..
Kesinlikle
Kirli sakal özellikle
Bence alakası yok, tamamen tercih meselesi.
Sakalli>>>>>>>sakalsız
hayır. bütün ünlü geyler sakallı bıyıklı
Hayır sevmem o tipleri
Bence öyle sevisirken bile yolacaksın sakalları 😆😇
Evet olgun bir görünüm sağlıyor
Daha çekici oluyor. Sakal erkeğin makyajı.
Sakal erkeğin makyajıdır daha çok yakışıyo
Tabiki de esmer ve sakallı olucak
Kadınsı gösterecek hali yok ya 😂😂
Ya olursa 😜
Evet maskülenlik katıyor
Yoo sakalsız bıyıksız 10 numara
Evet daha seksi gösteriyor.
Herkesi değil bazılarında kötü duruyor
sakalsız erkek favorim
Kişiye göre değişir
Hayır oldukça bakımsız gösterıyor
Tabiki
Öyle
Çoğunu evet.
Sakal erkeğin süsüdür
Evet
Evet
Yskışıyor evet
Alakasi yok ve herkese de yakışmaz
Kadinlara göre öyle
Sakal sünnet eşim bırakıyor sürekli
Bence evet
Evett
Sakal🤩
Olmazsa olmaz
Öyle diyorlar.. 😄
Evetttt
Evett
Diyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?