Meraba ben 19 yaşındayım çok bakımsız biriyim mağara adamı gibi ama en azından kendime saygım bakıyorum erkeklere saçını?

Sakalını kesiyor kendine bakım yapıyor yani kendini rezil ediyor lütfen kendinizi rezil etmeyin mağara adamı gibi gezin çünkü kızlar her, zaman bizden daha iyi gözükücek kızlar her zaman ilgi alaka görücek eğer kız arkadaşınız varsa asla ama asla bakım yapmayın çünkü kız arkadaşınız her zaman sizden daha iyi gözükücek sizse anca ezik gibi saç kestirisiniz lütfen bunu yapmayın iyi günler
Meraba ben 19 yaşındayım çok bakımsız biriyim mağara adamı gibi ama en azından kendime saygım bakıyorum erkeklere saçını?
Cevapla