Alnım açık olduğu zaman utanıyorum, ne yapmalıyım?

ben 7 yıldır kahküllü birisiyim küçükken kaşlarımdan çok şikayet ederdim anneme de yalvardım kahkül kestireyim diye ve bana kahkül kestirdik, 7 yılın sonunda kahkullerimi açmaya karar verdim ama dışarda rüzgar çıktığı zaman felan alnım açılıyor ve bende çok utanıp ya alnımı kapatıyorum ya da kafamı öne eğip kaşlarımın gözükmemesini sağlıyorum bu durum normal mi sizce? aslında utanılacak bir durum olmadığının farkındayım ama istemsiz olarak yapıyorum
Alnım açık olduğu zaman utanıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla