Memleketimden utanıyorum çünkü kötü hissettiriyor yanlış mı yapıyorum?

ben diyarbakırlıyım sevgilim beni İstanbullu biliyor evlendiğimiz zaman görür tabi nereli olduğumu değiştirmek istiyorum çünkü insanlar yargılıyor hep barbar insanlar var eğitime kadına önem vermeyen afedersiniz ama cahil bir kitle var Ataturku hic sevmiyorlar ben ve ailem cok seviyoruz annem babam türkçe konuşuyor modern bir aileyiz ama akrabalardan utanıyorum üstelik sevgilim istanbullu düğün oldumu rezil olucam akrabalar falan kürtçe müzik açacak
Memleketimden utanıyorum çünkü kötü hissettiriyor yanlış mı yapıyorum?
Cevapla