Arkadaslar tirnagim bu sekilde utaniyorum kimseye gostermemeye gayret ediyorum herkesten sakliyorum ama uni gidicem yakinda napmaliyim? igrenc göründüğünü biliyorum :)


Ya abartmayın. Dış görünüşünüzden siz kendiniz bile utanirkrn başkalarının dalga geçmesi gülmesi bunlara kizamam da. Kendini sev kabullen. Ne bu değiştiremeyecegimiz şeylere olan takıntımız. Git doktora filan belki belli oranda düzelir. Düzelmezse de boşver.
Cevap
10Cevap
İğrenç görünmüyor
Böyle düşünmemelisin
Herkesin tırnak şekli aynı olmak zorunda değil
tesekkur ederim :)
Kardeşim Allah vergisi neden utaniyorsun? Dalga gecen varsa eğer o kendi terbiyesizligidir.

Yaa benımde başparmağım böyle.. Ben çok seviyorum şahsen hiç de utanmadım 😀
Yerim o ellerini 😂
@Gogo-lattem ye yavrum 😘
Jel tırnak yaptırabilirsin uzun olmasına gerek yok kendi zevkine göre nasıl gözükmesini istiyorsan yaptırabilirsin
Kız arkadaşım protez tırnak uzmanı idi. Protez yaptır yemeği unutursun
protez ise yarar mi dersin
Valla onun müşterileri oluyordu o seninkinden daha beter işe yarıyor
tesekkur ederiiim bunu arastiricam
Rica ederim
gider bi protez yaptırır mis gibi edersin hadi ona pahalı dedin uzat şekil ver oje sür
tesekkur ederimm
Bizde derdimiz var sanıyoruz ya
Şaka biyana tırnak işte. Ne olacaktı. French le mi doğduk sanki (adını doğru mu yazdım 😂
haklisin
Oval değil düz şekilde kes
Ben burada utanılacak bir şey göremedim.
Bis yapma parmak işte altı ustu
Utanılacak bişey yok, alay eden utansın
Utanilcak bise bulamadim. Dermatolojiye gorun
Erkek eli, nerede görsem tanırım 😂
erkek kadin farketmez ki ama karsi cinsimin eline cok benziyor cidden 😐
Erkeksin işte ayak yapma.
sen bilirsin :)
Bilirim zaten.
Uzamasını bekle
oteki tirnaklarimda hiç bir sorun yok baş parmagimda bile ama sağ eliminki boyle tesekkur ederim ama
Bana pek yabancı gelmedi
Yazık günah çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?