Arladaşlar koldaki makas izini ben krem de olur ama krem dısında ne sürsem izinin gecmesine yardımcı olur yani biraz derinler ama?

Aslında iz kalması benim şuanlık pek umrumda değil ama yakınlarımın görüp üzülmesini istemiyorum ve İsterseniz fotoğrafını da koyabilirim ama nerden koyulduğunu göremedim biliyorsanız söylerseniz sevinirim

Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeyle karşınızdayım esek kadar iz kaldı arkadaslar yine de tesekkur ederim
Arladaşlar koldaki makas izini ben krem de olur ama krem dısında ne sürsem izinin gecmesine yardımcı olur yani biraz derinler ama?
Cevapla