Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeyle karşınızdayım esek kadar iz kaldı arkadaslar yine de tesekkur ederim
Aslında iz kalması benim şuanlık pek umrumda değil ama yakınlarımın görüp üzülmesini istemiyorum ve İsterseniz fotoğrafını da koyabilirim ama nerden koyulduğunu göremedim biliyorsanız söylerseniz sevinirim
Derin kesiklere henüz etkili bir krem görmedim ben, yanık olsa öneride bulunurdum.. ben elimdeki cam kesiği için yıllarca bir sürü ürün kullandım maalesef geçmedi
Yara yeni mi? Yeniyse üzerine soğan koy izi miz kalmaz. Denedim çünkü kolumda j! let izi vardı ve soğan sürdüm ve zamanla iz miz kalmadı
Cevap
3Cevap
geçmiş olsun. krem falan varsa onları sürün kısa sürede geçecektir
Fondaten mi ne o olmaz mı
Soruyu paylaşinca alt tarafta sağda çıkıyor resim
Krem neden olmazki
Kantoran yagi al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?