Güzel olmamam moralimi bozuyor ne yapmalıyım?

Canım sıkılıyor bu yüzden , tamam her şey güzellik değil ama ne bileyim işte beni alacak olan da güzel kızmış diye bana yaklaşmayacak bi görüşelim de olacağı varsa olur olmasa da fark etmez diye düşünecek. Etrafımda birilerine güzel dendikçe de üzülüyorum ben öyle olmadığım için. Ne yapmalıyım sizce nasıl özgüven kazanıcam ben ya

Güzel olmamam moralimi bozuyor ne yapmalıyım?
Cevapla