Güzel olmadığım için sürekli halime isyan ediyorum?

Bunu ben demiyorum kardeşim dedi, önceden de güzel olmadığım için başka şeylerden dolayı da isyan ederdim vs. Kardeşimle bu konuyu konuştuğumda bu ne şimdi sen Allah'a mı kızıyorsun dedi. O kadar güzel kız varken de kabullenemiyorum güzel olmamayı bu vasfa sahip olup da böyle yaşamayı. daha önce de sanaldan biriyle konuştum fotomu gördükten sonra beni istemedi neden güzel olmadığım için, her şey çok koyuyor neden ben böyleyim ki ne yapmalıyım sizce

Güzel olmadığım için sürekli halime isyan ediyorum?
Cevapla