Güzel olmamamı çok kafama takıyorum, ne yapmalıyım sizce?

Yani güzellik geçici evet ama yine de insan genç zamanlarında güzel görünmek istiyor arkamdan kimse güzel kız diye konuşmayacak mesela veya yaşlanınca gençliği çok güzeldi diye konuşulmayacak hiç bu üzücü geliyor

Güzel olmamamı çok kafama takıyorum, ne yapmalıyım sizce?
Cevapla