Bı uyandım ki ne göreyim, basen kismımda her iki taraftada çatlaklar oluşmus. şu an mor renkteler. Ne poğ yicem şimdi ben 🙄

Bı uyandım ki ne göreyim, basen kismımda her iki taraftada çatlaklar oluşmus. şu an mor renkteler. Ne poğ yicem şimdi ben 🙄

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Onları çok severim onlarda beni sever gadası
Hayır sevmiyorum hiç.
Ben gelen hastalara bu ürünü öneriyorum deneyebilirsin.
https://images.app.goo.gl/WZJmNRHFHjtKYzbv6
Biliyomusun daha 5 dk önce trendyoldan baktım bu kreme. Zaten ilk bastaydi en çok satilanlarda. 1200 güzel yorum varsa 700 küsür olumsuz yorum var ise yaramadığına dair.
Mevcut çatlaklara faydası yok yeni oluşumları önlüyor ama gebeler özellikle çok kullanır bunu
Kendimizi kandırmayalım Hiç kimse vücudundaki kusurları sevmez baby. Bunlar hep kilo alıp vermekten oluyor.
İyiki bı 3 kilo vermez guzellescez diye çektimigiz dertlere bak. Durduk yere başımıza iş açıyoruz 😂
O zaman siz de en başından kilo almayın yavrum 😄😃😃😀 hem zayıf olunca daha güzel seksi ve çekici olmuyorsunuz ki göbek olmasın yeter. Kadın dediğin tatlının üzerine konan ceviz gibi olacak fındık gibi olacak. Biraz dişe ve ele gelecek 😜😀😃😃😄
Sırf bu yüzden sevmeyecekse "Güle Güle"
Çokta belli değiller yataktan olmuş olabilir yatarken ister istemez bazen bişeyler olabiliyor dert etme fazla rahatça duşuna gir çık ✋
Bişey olmaz ya çok belli olmuyor zaten
Yapay ışıkta bu kadar çıkıyor. Yoksa baya mor morlar. Duşa girmeden önce gördüm.
Ben 33 kilo vercem çatlak olur mu? Ayda 4-5 kg sporlar versem. Oluşmaması için ne yapmalıyım abla?
ben çatlak seviyorum gayet doğal bir şey. kafaya takanları da anlamış değilim ama saygı duyuyorum. çatlaklarımızla güzelizzz
Net değil net bir resmini atmalısın ama geçici bir şey gibi duruyor
Hayır tabi kız niye sevelim 😃
sen kafadan catlaksin boş ver
Hızlı kilo alıp mi verdin?
Çatlağı kim sevsin ki
Spor Spor Spor
Çokta abartılacak bir şey değil ya
Bedenindeki çatlakları kimse sevmez?
Kızsın ya işte makyajla bir şeyle kaptırsın
Evet oldugu gibi kabul
Sevilmesi için bir nedeni yok diye düşünüyorum
kafayı takmaya değmez
Belli olmuyor ki az daha ac
boş ver ya. orayı kim görüpte kınıyacak ki.
Kasa bağlı çatlaklar bir şey olmaz. Hoş duruyor.
Zorlama mı oldu
takma kafana
Catlagim yoktu
Nerde çatlak
Spor yap
Yok ki
Hani belli olmuyoki
Evet seviyorum seninkiler guzelmis
Öpim gecsin
Büyüyorsun kız 😀
Kaç yaşındasın ki ya
25. Genetik olduğunu varsayarak kendimi avutuyorum şu an 😄
Gözükmüyo