Basortuluyum ama acilsam zor olur mu benim icin?

İnanın hiç istemiyorum, zoraki kapalıyım son 5 yıldır... ilk 5 yılda da isteyerek kapanmistim.

Açılmak istiyorum ama açılmak daha mı zahmetli saçını yap, kombin uydur, makyaj yap bilmem ne.. bilemedim

Basortuluyum ama acilsam zor olur mu benim icin?
Cevapla