İnanın hiç istemiyorum, zoraki kapalıyım son 5 yıldır... ilk 5 yılda da isteyerek kapanmistim.
Açılmak istiyorum ama açılmak daha mı zahmetli saçını yap, kombin uydur, makyaj yap bilmem ne.. bilemedim
İnanın hiç istemiyorum, zoraki kapalıyım son 5 yıldır... ilk 5 yılda da isteyerek kapanmistim.
Açılmak istiyorum ama açılmak daha mı zahmetli saçını yap, kombin uydur, makyaj yap bilmem ne.. bilemedim
Karar senin kararın sonuçta sana tavsiyem iyi düşün kalbin ne diyor ona kulak ver. O hayatı yaşayacak olan sensin zorluğu kolaylığı değil biraz kendine kulak vermen daha doğru olur bu noktada.
Paşa gönlün nasıl istiyorsa..
El alem ne der diye yaşamayı bıraktığın için seni tebrik ederim. Kendin için yasa 3 günlük dünya. Eminim çok daha mutlu huzurlu yaşayacaksın. Bunun başını açmakla falan alakası yok, demek istediğim dilediğin gibi yaşa bisver kim ne diyecek. İster tesettürlü ister tesettursuz
27 yaşında kendini tanimaya başlayan bir insan olarak çok yorgun ve bitkin hissediyorum kendimi. Her şeyle tek başına mücadele çok yorucu
Cevap
7Cevap
Sen en iyisi acil zorla olmaz bu isler. Zoraki yaptigin seyden zevkte almazsin. Birde kiymetini bildikten sonra kapanirsin
Ailen ne der
28 yaşında bir birey olarak önemli olan benim ne dusundugum
Onların değil
Sana da tavsiye ederim
Ben tesetturlu degilim
Tesetturlusun diye demedim ztn genel
Arada bir sorularina geleyim de bana hayat tavsiyesi ver olur mu
Olur
zor olmazkı
Önce ne istediğine karar ver
Dükkan mı bu aç kapa?
Sanane tam olarak?
Açılma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?