Çok kıllıyım boynum tüy dolu lazer işe yaramadi çok üzülüyorum? Derdimi dinlicek var mi?

Ya gercekteb coook fazla killiyim. Bir erkek gibi. Lazere gittim. 5 kez gittim yuz icinse 6. Asla yuzumde fark yok boyunda öyle. Ya cok uzuluyorum hep böylemi olucam? Sizce sorun bendemi lazercidemi? Baska yere mi gideyim? Bide kadin cok ucuz yapiyodu ama soprano titaniumdu kullandiig yani en iyilerdenngüya. Bilmiyom arkadaslar cok moralim bozuk. Bugun kina var haftaya dugun var biyeri alsam illa diger yer kaliyor siyah killar boynumda cok kotu gorunuyir. Zaten takintili biriyim. Cok takiyorum uzuluyorum. Sizce baska yere gitsem gider mi?

Yahu 5 defa gittim 6 kez yuz icin nasil bir gelisme olmaz? Sadece azicik bir fark bacaklar ve kollarda eksilme var ama cok az. Yuzum boynum ayni baska yerler. Kadin simdi dahada ucuz yaparim diyo ama ben baska yere gitmeyi dusunuyorum. Sizce?

Çok kıllıyım boynum tüy dolu lazer işe yaramadi çok üzülüyorum? Derdimi dinlicek var mi?
Cevapla