Ya gercekteb coook fazla killiyim. Bir erkek gibi. Lazere gittim. 5 kez gittim yuz icinse 6. Asla yuzumde fark yok boyunda öyle. Ya cok uzuluyorum hep böylemi olucam? Sizce sorun bendemi lazercidemi? Baska yere mi gideyim? Bide kadin cok ucuz yapiyodu ama soprano titaniumdu kullandiig yani en iyilerdenngüya. Bilmiyom arkadaslar cok moralim bozuk. Bugun kina var haftaya dugun var biyeri alsam illa diger yer kaliyor siyah killar boynumda cok kotu gorunuyir. Zaten takintili biriyim. Cok takiyorum uzuluyorum. Sizce baska yere gitsem gider mi?
Yahu 5 defa gittim 6 kez yuz icin nasil bir gelisme olmaz? Sadece azicik bir fark bacaklar ve kollarda eksilme var ama cok az. Yuzum boynum ayni baska yerler. Kadin simdi dahada ucuz yaparim diyo ama ben baska yere gitmeyi dusunuyorum. Sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer