Lazere gidiyorum ama beklediğim azalmayı alamadım sizce nasıl?

Lazere gidiyorum ama beklediğim azalmayı alamadım sizce nasıl?


Lazere gidiyorum ama beklediğim azalmayı alamadım sizce nasıl?




Lazere gidiyorum ama beklediğim azalmayı alamadım sizce nasıl?




Olmaması gereken yerlerde tüylerim vardı ama bayaa vardı omuzumda sırtımda karnımda heryerimde ama heryerimde. Hormonlarımda bozukluk çıkmadı. Lazere başladım 9 Seans gittim son 3 senasım kaldı ama yaşımdan dolayımı bilmiyorum beklediğim azalmayı alamadım ya da ben mi takıntılıyım size göre şu an nasıl? sizce ne yapmalıyım?(19) yaşımdayım
Güncellemeler
+1 yıl
DON FOTORAF OMZUM ARKADAŞLAR.
Güncellemeler
+1 yıl
SON FOTORAF OMZUM ARKADAŞLAR
Lazere gidiyorum ama beklediğim azalmayı alamadım sizce nasıl?
Cevapla