Benim gözlerim ayni bu sekilde hafif çekikimsi bence iri gözler daha güzel ama



Benim gözlerim ayni bu sekilde hafif çekikimsi bence iri gözler daha güzel ama



Benim için fark etmiyor ben aşık olduğum kadının gözlerini seviyorum her zaman ama yine de seçmem gerekiyorsa ben her zaman için iri gözleri tercih ederdim yani çekik gözlerde tatlıdır tabi ki de ama iri gözler daha duygusal bakıyor sanki. yani karşımda ki kişiye baktığım zaman bana bir şey söylemek istiyormuş hissi oluyor benim için ama dediğim gibi önemli olana bana nasıl baktığı yoksa göz fark etmez
Cevap
10Cevap
Bence çekik ben de çekiğim zaten aynadan foto çekince Koreli gibi çıkıyorum.
Benimde çekik gibi ama iri daha etkileyici bence
Kızlara iri yakışmıyor.
https://imgyukle.com/i/Q8eS4U
Kucukken daha cekikmisim şu göze bakar mısın çinliden farkım yok ckkfkfid
Ben de öyleydim :D
blob:https://web. whatsapp. com/6b0b8e93-b190-4a60-b344-2433dbb1dea6
Lan link yapışmadı sjssjsj.
Acilmiyor :/
Çok tatlıymışsın
Teşekkürler senin de gözün tatlıymış :D
Eyv.
:/
Noldu 😂
Eyv kısaltmasına karşı alerjim var ne bileyim :D
Teşekkür ederim. Oldu mu jdjs
Tamamdır böyle daha iyi sağol 😅
İnsanlar genel olarak ilgimi çekmezler yani haliyle gözleri de pek ilgimi çekmez hepsi bir diğeriyle aynı bana göre fark bulunmuyor.
Çekik.
Yabancılarda olduğu gibi
Benim çekik mi sizce ppdeki benim
Normal
çekik göz daha bi çekici duruyor
Çekik göz bence biraz da küçük
Benimki gibi çekik göz dkfk
iri gôzler daha guzel
Kişinin yüz şekline bağlı
Çekik göz
Benim çekik mi sizce ppdeki benim
Evet çekik ve çok güzel
Teşekkür ederim
Rica ederim 🌸
Çekik, minik gözler.
Ben iri seviyorum
Çekik göz
Badem severim.
Çekik
İri gözler
Çekik
Çekik gozler
Çekik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?