Sizin tercihiniz ne olurdu ve neden o olurdu?

sizce iri gözler mi çekik gözler mi?


sizce iri gözler mi çekik gözler mi?


İri göz yazmayani eksilicem 😀
😂 eksile
Sorunun takipçisiyim 😀
Tabiki canım memnuniyetle ❤
Çekik göz kesinlikle.
Nedenini de yazsaydın iyiydi
Daha asil duruyor :)
İri işte
Hastasiyim..
☺👀
Otursun konusmadan ssatlerce baksin bana boyle iri iri
Cevap
10Cevap
İri olmalı ama pörtlek değil içi gülmeli gözlerin... Mesela küçük gözler vardir ama o bakış önemli içinin gülmesi ve gözüm şekli önemli
İri gözler ve o gözlerdeki mahsum bakışlar felaket bir şey ikisinin bir arada olması
👍👍
İkisi de güzel
Çekikleri severim ama iri göz daha hoş.
yüz tipine göre değişir...
Hepsinin kendine göre ayrı bir güzelliği var.
İri göz kesinlikle böyle ceylan ceylan gözler..
Kişisine göre değişir
Iri gözler
İri gözler
İri gozler
Çekik göz.
Normal gözler
iri gözler
İri.
İri büyük gözler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar