İkiside harika bence. Siz hangisini daha çok beğeniyorsunuz? 


Her ikisinde de doğal olan çekici oluyor. Doğaldan kastım mesela çekik gözlü olmayan biri makyaj malzemeleri ile göz çevresini boyayıp çekik hissi vermeye çalışıyor ama bu bana komik geliyor. Özetle orjinalleri çok daha çekici 🙂
Cevap
19Cevap
Kesinlikle olması gerekenden büyük gözler daha çekici
Çekik gözler daha çekici bence
hocam iri olmasın ya, çekik on numara hatta mümkünse anime kızı, anime kızı büyük olursa oda okey allahım nasıl bir açıklama bu
Örneğin Resimde ki bu kız Çok Tatlı Masum Güzel 😍💕🤭 Ya bi kız güzel Olduktan Sonra gözleri iride olsa Güzel güzeldir 😊
Çekik gözler. Gözlerim çekik. Genelde gözlerim beğenilir🙂
çekik badem göz😋 benimkiler öyle ve sürekli iltifat alıyorum
İri göz insanın yüz tipine gore degisir cekik icin bir sey diyemem ikiside guzel ama
Ben çekik gözlüyüm ve bence iri göz çok daha güzel.
Hafif iri ceylan göz seviyorum ben. Keşke benim de gözlerim öyle olsaydı ama yaradan böyle yaratmış vardır bi sebebi😇
Hepsinde aynı kibirli duygusuz tepeden ve donuk bakışlar olduğu için al birini vur öbürüne...
İri göz bence. Ama kişiye göre çooook değişir bu durum.
fark etmez aslında bazısının irisi güzel bazısının irirsi kötü aynısı çekik içinde geneleme yapamam
Önemli olan güzel bakıştır
İri ve çekik gözler diyorum ben.
Göründüğü gibi.
Tabi ne demek. Her isteyen gözümü oyabilir😬
Tipe göre değişiyor bence
çok çekildim bu kız kim
Kalbin aynasi olan gozler
Tabii ki de iri ala ala gözler
İri göz kendimden biliyorum
Badem gözler çok daha çekici geliyor bana.
İri göz.
Çekik göz adı üstünde çekici.
İri gözler
Bence de
Yüze yakışan
Cekik gozler
Poncik goz
Anlamlı, derin bakan gözler 😄
İri gözler
Mila kunis
Her ikisi de
Yüz yapısına göre değişir o.
Çekiki net
çekik
Yeşil gözler 😬
Çekik
Çekik
İri göz
iri tabi
iri gözler..
Çekik
İkiside 😊
Çekik
İri gözler
iri gozler tabiki
İri göz
Çekik
Çekik bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?