Arkadaşlarım hep bana kambur kambur diyor abartıyorlar mı?

1.75 boyunda olduğum için ister istemez biraz kambur duruyorum. Ama dik durmak için ve dizlerimi dik tutmak için çabalıyorum. Ama yinede bana kambur kambur yamuk duruyorsun falan diyorlar. Yani sürekli böyle elestirilmekten bıktım. Sürekli elektirik direği gibide duramam ki. İllaki biraz yamuk durucam. Yani ben dik durmaya calissamda yinede kambur kambur diyorlar. Canim sıkılıyor buraya derdimi dokmek istedim sadece. Ne demeliyim onlara ve ne yapmaliyim?

Arkadaşlarım hep bana kambur kambur diyor abartıyorlar mı?
Cevapla