AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Bir zorunluluğun yok sadece daha güzel gözüküyor ayrıca lazere gidebilirsin sürekli uğraşmak istemiyorsan
bu kadar takma kizim sende nolcak. sonucta hijyenle alakasi yok bakma oyle dediklerine. duzenli dusunu aldinmi kokmazda biseyde olmaz
Tüy kıl kadina yakışmıyor. hic estetik degil. ama bikini bölgesinde olan tahrik edici. kalabilir.👍😉
Pislik
Rahatsız oluyo insan hemde hijyen kendine saygısı olan alir
Hijyenle ne alaka
Kanka hijyen kıl düşse bı yemeği yermisin yemezsin mesela ama vücudunda falan veya yüzünde olunca koku vs her şey dahil hijyen 0 olur
Saçını, kaşlarını da kazıtmalısın o zaman bu mantiğa göre.
@aerolite kanka sakalli biyikli erkeklerlede yiyisiyo bunlar. bakma boyle bos konustuklarina. 😂
@Nuluad0707 😉👍
@Nuluad0707 hay ağzınıza sağlık biraderim , adamsınız
@sürekli_işçi_ @aerolite
ustune bide adamin ictigi ayranin biyik dibindeki kalitilari. oo bide iskender cekmisse sakalda da bi iskender cabasi. 😁😁
@Nuluad0707 aga tersanede çalışıyorum , denize kusmama az kaldı şindi yapma sahur sahur :D Herkes farklı kimliğe bürünür işte kendine bakmadan boş ver
@Nuluad0707 Karı milleti işte, her laflarına takılmamak lazım.. 💁
Kıllı bir kezbansan bunun mardinle ne alakası var o zaman git maymunlarla çiftleş
Lazer ise yariyor baya denemediysen mutlaka. al bi tane ipl cihazi.. erkekte bile cok ise yariyor.
Karımdan tiksinmem ama alırsa gerçekten hoş olur hatta ben alabilirm
Kendini hiç rafta mal ya da ürün hissettin mi?
Cunku killi itici oluyor. Bir de on kol tuylerinizi de alin topal osman gibi dolasmayin..
Gerçekten sevmeyi bilmeyen ve kendilerine bakmayan insanlardır öyle diyenler. Takma kafana. Kendini sev güzelim.
İstemeyen almasın. Ama ben almaktan yanayım pürüzsüzlük gözlerime hitap ediyor çünkü
İki taraf için de kıl iğrenç duruyor. Saç ve kaş harici 0 kıl tüy en iyisi
Temizlik icin. Ayni sey erkekler icinde gecwrli bence
Bence hic kimse biseyi yapmak zorunda degil sadece tercih meselesi olarak goruyorum
Sen doğulu değilsin doğuluları kötülemek için öyleymiş gibi yazmışsın bende doğuluyum neden doğuştan tüysüzüm mk kızı
Ayı gibi mi gezelim
Tüy nedir ya irenc
Estetik olarak hoş durmuyor çünkü.
Sen kıllı ben kıllı iyyk
1800lerdeki kadın mardindekilere göre daha rahattır haklısın
Yani dış görünüşten olabilir
Zorunda değiller istersen sen alma
Temizlik için olabilir mi
Öyle bir zorunluluk mu var?
😅😅😅 Ne alaka be Mardin ve kıl
Sorun yapmayanlar var
Güzellik kadının gücüdür..
Estetik olarak kötü duruyor. Erkeklerde de
Alma sorun yok başkasına bakarlar.
Hoş bir görüntü değil ondan
Temizlik, bakım.
iğrenç gözüküyo çünkü
Çünkü kıl çok itici duruyor kadında.
Sen alma aşko kışın yalıtım olur üşümessin
bunu sadece kadinlar yapmasin zaten herkes yapsin ama evet keske tüysüz varliklar olsaydik🥲🥺
Hijyen açısından olabilir mi
İğrenç görünmesin diyr
Sadece kadınlar değil herkes almalı
Mardinli mısın hemseriyiz
Her yerini al ama vajinan kıllı olsun lütfenn
Di mi valla Mardin de neresi
E almayın sayın soran : )
cut.
alma ben almadım karışmadı kimse
Doğuda almıyorlar
İroni mi yaptın
@selinnnselinnnnnn Ciddiyim kadınlarda bir bacak var benden kıllı sadece düğüne giderken alıyor kürtler
Bazı özellikleri insan ırklarına yaymanız ne kadar doğru?
@selinnnselinnnnnn İstisnalar illaki vardır ama genel özellik bu hafta 1 banyo yapıyorlar mesela oda hayatın bir gerçeği Türkler müslümandır diyince ben alınmıyorum yooo ben ataistim demiyorum geneli öyle çünkü
😂😂sen bu aklı kimden aldın bakayım
@selinnnselinnnnnn Birisinin aklına ihtiyacım yok
O zaman doğuyla ilgili aciz yorumlamalar yapmadan önce istersen git 1 hafta yaşa gör öyle konuş başkalarından duyduklarını gelip burada genele vurup konuşma yok başkasında duymayıp kendi fikirlerini söylüyorsan o zaman nefretini git başka yerde kus
@selinnnselinnnnnn Hatay da yedek subay olarak yaptım ben askerliği sen daha adını yazmayı ögrenirken ayrıca çoğu doğu şehrine de gittim
Bilginin yaşla alakası yoktur. Ayrıca Hatayda bir çok doğu şehrinde yaşadım son bir yıldır da batıda yaşıyorum. Ben büyük olabilirsiniz ama eminim sizden daha çok insan çeşidi görüp tanıdım. Kaldığım tüm doğu sehirlerinde istisnasız insanların hepsi çok iyi yumuşak kalpli ve bahsettiğiniz bir o kadar da temizdiler. Siz görmenize rağmen bunları söylüyorsanız bu sizin kininizi gösteriyor.
@selinnnselinnnnnn Boş yapma kardeşim adamlar dağda yıllarca yıkanmadan yaşıyor neyin kafasını yaşıyon boş edebiyat
Hahaha çok güldüm açıklamaya ya 😂😂
Kız gibi gözükmek için. Kıllı kızlar çok kötü
killi erkekler de cok kotu biliyor musun
@nis_00 erkektir kılı temizlemek zorunda değil
ne ODHQOWJQOSJAİİJSJE
kadinlar da temizlemek zorunda degil o zaman
@nis_00 kadinlr mecburdur. Kadının parasını ihtiyacını herşeyini erkek oduyorsa erkeğe layık erkeğin begenebilecegi birisi olacaktir
ya sen ne diyorsun
asil erkekler kadinlar onlari begensin diye ugrasmali sizin tuylu vucudunuza kalmadik biz
kadinin isi evde oturup kocasina yemek yapip ona yakisir sekilde gozukmek degildir. Boyle dusunen insanlar cok var ve acilen yok olmali.
@nis_00 evin giderlerini kim karşılıyorsa o insana layık olmak zorunda herkes.
Yanlız onlar ilkel zamanlarda kaldı çoğu evde herkes çalışıyor artık.. ayrıca giderin ne alakası var ona bakarsan evi manevi anlamda yöneten de kadın adamın aklını yöneten de kadın..
@anavrinn7 bunların önemi yok. Erkeğin parası icun eğer bir kadın evleniyorsa ve kadının parası yoksa adama layık olmak zorunda. Her anlamda mükemmel gözükmesi
Bi bitmediniz ama ya..
Hepiniz haydut gibisiniz gül gibi kadınlar mı size layık olacak, kimse kimseye layık mayik olmasın herkes kendi layığı ile yaşasın mümkünse
@anavrinn7 kadınlar iile evlilik ilişkileri kurmuyorum ki zaten. Gül gibi de kadinn yok eskide kaldı onlar 😊
O halde seni de eskiye ışınlayalım zaten düşünce tarzında falan tam ilkel şartlara uygun at mızrağı yak ateşi
@anavrinn7 keşke gitseydim. Erkeklerin 2 dakikalık zevkleri halinee gelen kızlarla aynı havayı solumasaydim. :)
Hay sizin zevkinize tüküreyim desem yorumum silinir mi
karsimdaki kisi mukemmel degilse neden ona mukemmel gozukmek icin ugrasayim ki? onun benden ustunlugu nedir? (size gore) eve parayi getiren erkekse evi yoneten kadinsa, erkeklerin eslerine layik olmasi gerekmez mi? cunku kadin olmazsa erkek evini gecindiremez. Dusuncene aciyorum.
@anavrinn7 yok şikayet etmem niye silinsin. Zamanını kızlarını söyledim
@nis_00 kadınları çok üstün görmeyin ya bu kadar iki kuruş para varsa kadınlar köpek olur paraya bu kadar 😊
yazik bi kadin seni uzmus herhalde yoksa kadinlarin hepsini para avcisi gormen normal bir kafa degil
ayrica kadinlar gayet ustun gorulecek bir varliktir.
Bizden çıkıyorsun bizi beğenmiyorsun noktaaa
@nis_00 dünyayı yöneten erkekler, en zengini erkekler, en akıl almaz projeleri yapan erkekler, arı gibi çalışan erkekleer, doktorlar erkekler, en iyi aşçı erkekler, en iyi şoförler erkekler ve hamile bırakan erkekler ve sayamayacagim bir çok şey daha var. Kadının ne yeteneği var?
@anavrinn7 bizi size koyanda başarılı bir erkek
bu saydiklarini kadinlar olmasa yapamazlardi canımsın.
iyi ki bir kufur ettik
kadinlar olmasa bu dunyaya gelmeyecektin bile. bilmem anlatabiliyor muyum.
bir de hala gelmis ne yetenekleri var diyor lan kadinlar olmasa neslin devam etmeyecek axmxk
@nis_00 erkek olmasa da kizzlar üremez ve kadınların tek övündükleri nokta doğurganlık ne kadar acı değil mi?
sana daha fazla laf anlatmayacagim. boyle geri kafali insanlar yuzunden ulke gelismiyor.
@nis_00 ülkede benim gibilr olmadığı için gelişmiyor yurt dışındayım canım ben 😊
ilgi duydugum cinsiyeti bu kadar asagilasaydim kendimden utanirdim, iyi geceler.
ha iyi o zaman aman sen gelme turkiyeye falan
@nis_00 1 ay gelcem dolar harcayacağım sonra döneceğim tekrar. Böyle beddava ülke var niye gelmiyim :)
bu konuda haklisin bir sey diyemiyorum.
sen yinede fazla durma buralarda ulkenin seviyesi daha da duser
@nis_00 aslında sen tatlı iyi ki, a benziyorsun seninle gerçekten arkadaş olmak isterdim
ilgilenmiyorum abicim kalsin
@nis_00 tamam ablam
Biz aliyoruz zahmet olcak sizde alin
Temizlik önemlidir
Şaplak attığımızda avucumuzun izi çıksın diye
Hahahahaha olsun beee
Almayın alla alla :D
Ben bile aliyorum epilasyona gidip sen nie almiyon kil yumağı
zorunda değil kimse beğenmek zorunda da değil ama
Feministler almıyor zorunda değilsin.
Almasalar berbat olurlar bnde dahil
Zorunda değiliz iğrenç gözüküyor ve alıyoruz
Birde beni gör maymun g*tü gibi kıl her tarafım.
Çok çirkin ve itici gösteriyor
Sorunun açıklaması çok hoş shsha
Kadın dediğin tüylü olur 😃
Kadın dediğin Pürüzsüz ve mis gibi olmalı
Erkek dediğin de biraz akıllı olmalı elendin gibi duruyor. Şu "kadın dediğin" gibi tabirler ne iğrenç ya cidden sizin gibi erkekleri Allah önüme cikartmasin amin 🤦🏼♀️
Neden bu kadar kızıyorsun Ben yanlış bir şey söylemedim ki yani pürüzsüz olmalı dedim Doğru değil mi
Ben farkettiysen ona demedim bu tabii kadının tercihi kendini nasıl iyi hissediyorsa öyle olabilir ama şu tabirle konuşan insanlara sinir oluyorum kadın dediğin, karı gibi...
Evet seni anlıyorum ama dediğim gibi ben bunu söylerken yani kadınları aşağılıyormuş gibi söylemedim zaten öyle bir insan değilim
Kadına değer vermek, erkeğin kendi kişiliğine değer vermesidir zaten
Güzel
Teşekkürler
Kız haklı bu arada
bu yorumu gorunce aklima su soz geldi; Erkekler Barbie'lerini ariyorlar ama Ken gibi gozukmuyorlar. cok hakli degil mi
Ben gayet Bakımlı ve tertemiz bir erkeğim
@nis_00 o kadar haklısın ki 💕 cidden öyle egolarindan önlerini goremiyolar