Selams,
Dövmeli insanlar hoşunuza gidiyor mu?

#seynepsx
Soruyu beğenmeyi unutmayın lütfen 🙏🏻
Selams,
Dövmeli insanlar hoşunuza gidiyor mu?

#seynepsx
Soruyu beğenmeyi unutmayın lütfen 🙏🏻
Evet ben seviyorum çünkü benim de dövmelerim var zaten 3 tane. aslında herkesin kendi kararıdır çok abartı değilse sorun olmaz dövmeleri severim :)
teşekkürler
Never mind dude 🐈
Its my pleasure dude
teşekkürler yani sdfsd ✨
Anladım yaw sende bir acayipsin he 🙆🏻♀️
Dövmeden tiksiniyorum. Aynı zamanda dövme (veşem) İslâm dininde haramdır.
Cevap
41Cevap
Dövme severim, neresinde olduğuna bağlı güzel görünüp görünmemesi, iş ve sosyal yaşamı düşünerek yaptırılmalı, benim 8 tane dövmem var memnunum
Kendi vücutları kendi kararları bana nasıl geldiği fark ediyor mu? Onlar kendilerine yakıştırmışlar yaptırmışlar. Beni bağlamaz. 😄
Hayır. Çok ufak olabilir belki ama her yerine dövme yapınca tadı kaçıyor.
Dövmeli insanlara özellikle kadınlara asla güvenmem
Dövme severim yaptırıcam da ama yakışan dövme güzel olur
Hayır gelmiyor özellikle her tarafına dövme yapanlar
Dövmeyi erkeklere çok yakıştırıyorum. Böyle omuzdan aşağı büyük bı dövme olması.
Hafif kaslı olması hshshs
Taşıya bilmesi önemli
Bazılarında defteri karalaşıssın gibi duruyor bazılarında enerjisini yansıtıyor o dövmeler 2. olan versiyonu seviyorum )
Aşırıya kaçmadığı takdir de evet gözüme güzel gelir. 👀
Aklıma hep şu şarkı geçiyor
"Kimler geldi, kimler geçti, hayatından"
Anlatabildim mi?
Erkekler yakışyor hoş duruyor güzel
Ama bizde kadınarda itici duryor ben kadınara yakıştırmıyorum
Dövmesine göre değişir her yeri dövmeyle kaplı ise iticidir ya görseldeki daha fazla yapmasın bence bu kadar ideal
Bana çok itici geliyor, birde abartı düzeyde olanlar daha da itici. Bence hiç estetik değil. Beden natural kalmalı.
Evet guzel oluyor yalan yok. Ama kaliteli olacak dogru yerlerde olacak.
Minimal dövmeler hoş durabiliyor ama onun dışındakiler güzel durmuyor.
Dövmeye yapıldığı yere ve insana göre değişir.
Dövmenin modeline ve uygulandıgı yere göre değişir ama woowww demem
Abartanlar oluyor bence onlar hoş durmuyor ama minik anlamlı dövmeleri seviyorum ben
Bazılarına yakışıyor ama ben kendimde tercih etmezdim.
Hiç sevmem itici bulurum bir tane ve anlamlı olursa neyse
Evet
Kendim de yaptırnak istiyorum ama. Emin olunca.
Bazılarına çok yakışıyor bazılarına yakıştırmıyorum
Her yeri dövmeyle kaplı insanlar pek hoşuma gitmiyor
Herkese dövme yakışmaz hatta bi dövme insanı çirkin bile gösterebilir yakışan yaptırmalı onunda şekli ve boyutu yapıldığı yer onem örnek ayağı veya bacağı gusel olan bi bayana yılan dövmesi hoş durur 👌
çoks evdiğim kişilerde dövme olsun ıstemıyorum
Özellikle o mükemmel kadın vücuduna dövmeyi kesinlikle yakıştıramıyorum
Her tarafı dövme olanları sevmiyorum 1 2 tane sade güzel anlamlı şeyler güzel
Dövmenin kişiye güzellik kattığını düşünmüyorum
Ufak abartı olmayan dövme iyidir
dövme vajina da güzel duruyor
Heryeri dövmeliyse hoşuma gitmez
Dövmeden dövmeye degisiyor
Dövmeye bağlı, yakışıp yakışmadığına
Ayaklarda olan dovneler çok seksi ya
Fazla olmadıkça ve ne yaptığına bağlı
Yüz, boyun, göğüs gibi yerlerde sevmiyorum. Ayak bileğinde, kolda minik dövmeler daha hoş duruyor.
Neden bilmiyorum ama özelikle bazı bölgelere yapanlara direk eskortluk benzetmesi yapıyorum
Geliyor ama abartmamak şartıyla
Soruyu beğenince ne oluyor bu arada. d
Abartmamak kaydıyla evet. 😍
Abartılı değilse fena değil.
Çok abartılı olmadığı sürece hoş duruyorlar bence
Çok abartiyorlar bir tane küçük yapsalar yetmez mi
Minimal dovmelerin hastasiyim 🤗
görseldeki gibiyse varoş geliyor
Hyr hiç sevmem
Bazıları iyi bazılar keko
Küçük küçük dövmeler güzel
Tabi bağzı insanlara çok yakışıyor
Abartıya kaçılmadığı sürece yakışıyor
Kısmen yakışana yakışıyo
Hojdurr..
Yani özel bir çekicilikleri yok aksesuar gibi işte
Hayır, hiç beğenmiyorum.
Nedense bana çok itici geliyor.
Bazılarını beğeniyorum.
Kol dövmesi olan erkekler hoş bence
Evet beğeniyorum ben
Hayır ya
Hayır
No gelmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?