Dudak dolgusu yaptırdım 1 ml hepsi bile değil 0.7 ama dudaklarımın ördekten farkı yok 2 gün oldu sonuç aynı, ne yapmalıyım?

O kadar kötü ki bu durumu yaşayan oldu mu düzelir mi sizce psikolojik ve fiziken çok kötüyüm napmalıyım sizce ben normal bişey çıkacak sandım ama çok kötü çok

Dudak dolgusu yaptırdım 1 ml hepsi bile değil 0.7 ama dudaklarımın ördekten farkı yok 2 gün oldu sonuç aynı, ne yapmalıyım?
Cevapla