1 ml dudak dolgusu yaptırsam kötü mü gözükür yoksa yerinde mi olur?

1 ml dudak dolgusu yaptırsam kötü mü gözükür yoksa yerinde mi olur?
1 ml dudak dolgusu yaptırsam kötü mü gözükür yoksa yerinde mi olur?

dudaklarima hafif az dolgu yaptirmak istiyorum boyle gozukuyorlar yaptirsam abarti mi gozukur yoksa iyi mi olur

1 ml dudak dolgusu yaptırsam kötü mü gözükür yoksa yerinde mi olur?
Cevapla