

dudaklarima hafif az dolgu yaptirmak istiyorum boyle gozukuyorlar yaptirsam abarti mi gozukur yoksa iyi mi olur


dudaklarima hafif az dolgu yaptirmak istiyorum boyle gozukuyorlar yaptirsam abarti mi gozukur yoksa iyi mi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
yaptırmayın şu dolguyu valla hepiniz aynı fabrikanın üretiminden çıkmış mala benziyorsunuz sonra balık gibi geziyosunuz
bunu diyen erkeklerin hepsi de sadece estetik yaptiran kizlari takip ediyor da neyse
yoo instagram falan hiçbir şey kullanmıyorum balık gibi gezen kızlara gtümle gülüyorum gördükçe
sen karnini doyur once nereye yaptiriyorsun dolgu hanim abla o işler öyle kolaymi
off ne sacmaliyorsun ya param cok da yaptiricam herhalde
2 kilo kiraz alayim ablasi
Abartı gözükür. Yaptirma bence. Zaten yaptiranlarda çok yapay duruyor
1 ml yaptiranlarda cok dogal duruyor ben de o yuzden hafif sisirecek sekilde dusunuyorum
Bence seninki gayet iyi hiç bulaşma derim