ilk yaptırdığım gün ve bugünden su an 3. gündeyim neden benim dolgum çabuk eriyor etli etli durmuyor benim dolgum sadece dudak çizgim biraz daha genişliyor ben etli olsun istiyorum

ilk yaptırdığım gün ve bugünden su an 3. gündeyim neden benim dolgum çabuk eriyor etli etli durmuyor benim dolgum sadece dudak çizgim biraz daha genişliyor ben etli olsun istiyorum

Dudak yapın çok müsait olmayabilir, dolgu markası kaliteli olmayabilir, doğru noktalara yapılmamış olabilir, doktor kötü olabilir, yapıldıktan sonra dikkat edilmesi gereken şeylere dikkat etmemiş olabilirsin tonla sebebi var yani
Cevap
16Cevap
O surata o dudak gider mi bacım, Suratın zaten uzun, yanaklar göçük, kendine eziyetten başka bir şey degil...
Aaa taniyorum ben seni
Dolgusuzken çirkindin dolgu yaptirdin daha da beter olmuşsun
😀😀
Çok saksofon çalıp çok sert devam ediyorsundur birde iyi ki erimiş
lutfen kendiniz ebu kotulugu yapmayin :( normalde ne kadar guzelsiniz
Bende 3 gün önce yaptım tamamen eridi bende ilk defa yaptığım için vucudun dolguyu atıyor dedi 3 ay sonra gel daha iyi tutar dedi ama bir 3 ay bile olsa kullanabilsem iyidi paramı geri iademi istesem 3.500 az para değil
saçlar , gözler, dudaklar derken orjinal bir yerin var mı?
Spor yapip çok terlersen botox iniyormuş diye duymuştum. Zehir atılıyor.
Kendinize neden yazık ediyorsunuz ya güzel olma yarışı için
Vücudun bütün yabancı maddeleri yok ediyor demek ki iyi bir genetik
Ne alaka ya etli etli istiyorum o kadar para verdim
Hahaha sonuçta yabancı bir malzeme işte enjekte ediliyor vücudun parçalıyor yok ediyor.
3000
Çok büyük duruyor bence erimiş hali daha iyi
Alışmadık G.. te don durmaz demiş atalarımız. :))
Bu dolgu erimiş halimi :D :D
evet etli değil
çoğu erkek yatakta çok seviyor dün eski sevgilim fena oldu mesela
çok erkekle yattım
gerçekten yatakta seviyolar sevmeywn de vardır
Yanlış doktor seçimidir
Tövbe bismillah 😂
Daha ne kadar dolgun olacak
İyi ki de erimiş.
Dogal halin budur bence
Dolgu mu yaptırdın yoksa arı mı soktu
Ali Rıza Bey detayına takıldım ben 🫠
😀😀 leyla da cok hırslı 😀
Bir kez daha kendimi sevdim..🤦♀️
Kötü zaten ne gerek var böyle şeylere yahu
Nerde yaptirdin
Bilemiyorum
gerekmiyidi dudak dolgunu sana
Bu ne layn
yera gibi
Oha bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?