Bence erkekler daha çok bakımsızlaşıyor. yani aslında bazıları sırf evlenebilmek için kendine daha iyi bakıyor. bu yüzden de evlendikten sonra yani istediğini aldıktan sonra sporu bırakıyor ya da yediğine sağlığına dikkat etmiyor. bence bir insan eşi için değil kendisi için sağlıklı olmalı ve bakım yapmaya devam etmelidir.
Kişiye göre değişir. Erkeğin yapacağı şeyler belli. Yüz yıkamak sabahları, diş fırçalamak günde 2 kere, haftada 2 kere duş alması saç ve sakalını düzenlemesi vs gibi basit şeyler yeterlidir. Çoğu erkek de bunu yapıyor zaten. Ha yapmayan varsa hata yapıyordur. Zaten özgüveni bile düşürüyor bakımsız olmak.
En İyi Cevaplar