
Dış görünüşe kadınlar mı daha fazla önem veriyor erkekler mi?

Dış görünüşe kadınlar mı daha fazla önem veriyor erkekler mi?
Dış görünüşe kesinlikle tabi ki kadınlar değer veriyor. çünkü erkekler genel olarak her kıza bakarken kızlar o kadar seçici ki. yani boyu uzun olsun yakışıklı olsun kasları olsun diyorlar bunun dışında paraya da bakıyorlar tabi ki. bu yüzden kızlar daha çok bakıyorlar. bu ülkede gerçekten seven kız yok bence. karaktere göre değiş dışa bakarak seçiyorlar çünkü.
Cevap
4Cevap
Hem kadınlar hem erkekler hem de kimse çaktırmadan, dibine kadar en güzel ve en yakışıklı olma derdinde. Herkes, kesinlikle.
tabiki kadınlar. hem kendi hemde karşı cinslerini süze süze, süzüle süzüle caddelerden
yürürler
bilmiyorum amma kesinlikle ben degil
Cinsiyetle alakalı değil
erkekler
İkisi de
Iki taraf da.
Bence kadınlar
Biz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?