40 yaşında 20 gibi gözüken biri güzel olmasa da güzel midir sizin için?

Bir arkadaşım var 40 yaşında ama 20lerinde gözüküyor kimse yaşını tahmin edemez. Büyük bi artı ama bu güzel görülmesi için sebep midir?
40 yaşında 20 gibi gözüken biri güzel olmasa da güzel midir sizin için?
Cevapla