Erkeklerin çekici olması mı, yakışıklı olması mı daha önemli?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Erkeklerin çekici olması mı, yakışıklı olması mı daha önemli?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Parası ve yakışıklı olmaları daha önemlidir. genelde kızlar ilk önce buna bakıyor. ama ondan sonra da çekicilik geliyor. yani tek başına para ve yakışıklılık da kurtarmıyor
Bence bir erkeğin yakışıklı olması daha önemli diye düşünüyorum. Zaten yakışıklı olan biri her zaman dikkat çeken biri olur ki. Yani yakışıklı biri aslında hem yakışıklı hem de çekicidir. Yani zaten her ikisi olmuş oluyor yakışıklı olunca. Benim için yakışıklılık bir tık daha ön planda çekici olmasına pek önem vermem.
Güven duyulan, güçlü karakterli, ne istediğini bilen ve maddi, manevî ayakları yere sağlam basan biri değilse, ona erkek denmez.
Cevap
3Cevap
Erkekte çekicilik daha önemli bence. Yakışıklılığı geri plana atan bir durum.
Kalbe kim güzel geliyorsa o çekicidir zaten. Keyifli günler.
Bu profilde ki çocuğun da memelerinin al benisi var yani 😂 çekici yakışıklı farkı nedir sana göre
Çekici yakışıklı hepsi olsun hepsi hepsi ahahshhaja
ikiside beş para etmez mühim olan zeka ve ahlak
yakışıklı aynı zamanda zengin
Yakışıklı olacak
Adı üstünde çekici olunca çekici oluyor
Çekici ve karizmatik olması
Kalbinin güzel olması
Çekicilik bence
bu fotodaki gibi olmamasi onemli
Yakışıklı olsun
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?