Ben bir kadına bu kadar zayıflığı yakıştıramıyorum pek. Bu kadar zayıflık bence çekici olmak yerine itici geliyor bana. Yani zaten boyun uzun bu kadad zayıflığa ne gerek var. En azından biraz balık etli falan ol ne bileyim. Ben aşırı zayıflığı sevmiyorum bir kadında ya itici bir görünüm oluyor bence aşırısı.
Söyle uzun boylu her insan itici değildir kendine bakıyorsa sporcuysa baya çekici oluyor evet uzun boy kızlara yakışmıyor ama uzun boylu kız olur mu yaa da demiyorum😂🙂
Kendine bakıyorsa sporcu ise değil ben tipine yorum yapamam görmeden bu kadın güzel yüzü ama kadına böyle fiziği beğenmiyorum demek istedim zaten çoğu erkekde çekici ve güzel bulmaz böyle fizik dolgun hatli ve orta boylu hatunlar daha iyi