Kadınların fiziğini çok incelemem normal bir durum mu Anormal mi?

Kendimi garip hissediyorum ama elimde değil, herkesin fiziğini baştan aşağı süzüyorum. Ne kadar orantılı olarak ne kadar düzgün, toplu içimden de iyiymiş ya da çöp diyorum bizim Türk mileti zayıf olan her kadının fiziğini iyi sanıyor ama orantı çok önemli arkadaşlar göbeği, bacakklarii bunlar önemli. Bu huyumu nasıl Yener'im.

Kadınların fiziğini çok incelemem normal bir durum mu Anormal mi?
Cevapla