Kızıl saçlı kadınlara ön yargılı mı davranılıyor?

Doğal kızılım ve yeri geldiğinde tuhaf tuhaf ön yargılarla kaşılaşıyorum. Misal geçenlerde birisiyle tanıştım tam iyi anlaşıyorum derken adam bana “aslında kızıllardan hoşlanmıyorum, ama bir kızılla çıktım diyebilmekte bir ayrıcalık” Bende bir kızılla derken diye sorunca kem küm etti kızıl kadınlar türkiyede çok olmadığı için erkekler şöyle görüyormuş halkta şöyle bir yeri varmış diyip boş boş konuştu. Neden böyle bir saçmalık yaşamak zorundayım ben her sederinde? Beni bir kızıl olarak değilde, insan olarak görmeye çalışan bir erkekle tanışmadım.
Kızıl saçlı kadınlara ön yargılı mı davranılıyor?
Kızıl saçlı kadınlara ön yargılı mı davranılıyor?
Cevapla