Saçı doğal kızıl olan kadınlar neden abartılıyor?

Sırf saçı doğal kızıl diye sıradan yüzlü kızları tanrıça yaptınız
Adriana Lima Barbara Palvin gibi hem yüzü hem fiziği güzel olanlar bence daha güzel
Sizin gibiler yüzünden herkez saçını boyatıp nasılsa yüze bakmıyorlar diye havalarında geçilmiyor
madelaine petsch en güzel mi yani saçma
Güncellemeler
+1 yıl
Madelaine petsch in makyajsız haline bakın birde adriana nın bu bir
İkincisi ben de kızıl saç çok severim beni yanlış anladınız ben sadece saçı siyah olsaydı yüzü size çirkin gelecek olan kızlar saçı kızıl olunca en güzel geliyor yani onu demek istedim
Yani yüzleri güzel değil çoğunun saçı yüzünden öyle geliyor
Güncellemeler
+1 yıl
O zaman bir daha Adriana Lima vb en güzel kadın demeyin tamam mı yüzü köylü kızı gibi olan kızıllar en güzel
Siz hepsini elçin gibi sanıyorsunuz
Saçı doğal kızıl olan kadınlar neden abartılıyor?
Cevapla