AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
143Cevap
Kendini öyle mutlu hissedeceksen yaptır fakat kendini var olduğun şekilde sevmeni ve kabul etmeni öneririm
Genel olarak kullanımı keyif vermez oyuncak gibi bir şey olur
Ben görseli için istiyorum zaten
Siz bilirsiniz ama ilişki yaşadığınız partneriniz de bu durumdan haz etmeyebilir. Tabi sadece kendinizi iyi hissetmekse amacınız, lafım yok. Saygılar efendim
Teşekkür ederim
Rica ederim tatlı kız
Spor yapın paranız cebinizde kalsin ailenizde Uygun gorsün bunu
Spor yapıyorum da meme sporla pek gelişen bir şey değil. Yağ tabakası en nihayetinde
Göğusu bosverin ayak kasi gelistirin kolları geliştirin Çok onemli Değil gögusler kilolu iseniz kilo verin ondan sonra İnsanin kalbi onemli spor özgüveni artırır s
Me me lere özgürlük 😉 yaptır tabi ama çok yapmacık olmasın mümkünse abartılı yani orantılı olursa sıkıntı yok 😉
Yaptır tabikide ve iyileşince Ibiza ya da mykonos a git
Sağlığın için demişler yapmayın bence bırak doğal haliyle kalsın
Bende istiyordum 2 cocuk dogurdum haliyle sarktı bisiler oldu sonra eşimin ben seni her halinle seviyrm müdahale etme birak sana yakışıyor demesiyle vazgectim
Toparlayıcı kullanmanızı tavsiye ederim
@Gktugaslan etkilemedigini bilirsin. O sadece görüntü. Normaldeki o dirilik yok maalesef sadece yumusak
Ona artık yapacak çok bişey yok tabi sen ona 2 tane çocuk vermişsin aylarca emzirmişsin o da bi zahmet bunun bilincnde olcak tabi seni de desteklemiş bu da güzel bişey. Sende hiç kafana takma
Özgüvenimi arttıracak diyorsan yaptır ya ailen bunun ayıp olmadığını bilmesi gerekiyor sonuçta bu senin bedenin yani
Ayıp değil ailen risk görmüş ye olabilir. yine de sen bilirsin.
Sen yapmak istiyorsan yap. Yai sen utanıyorsan max ailene söyleme
Neden ayıp olsun be kuzum.. İhtiyaç duyuyorsan yaptır bence
kaç beden yaptırsın hanımabla 90 idealmi :D
Yorumuma yorum yapılmasını sevmiyorum
anladım hanımabla pardon
p*rno filmde mi rol alqcaksn? Bırak seni seven böyle sevsin... En güzeli en dogalidir
Bunun için aileni karşına alman pek akıllıca bir davranış değil bence.
Böyle bir şey açık açık yaptırılamaz zaten genelde gizli saklı yaptırıyorlar
Ailene yanlış sana doğru
Ailen niye karışıyor 27 yaşındasın
Sanane de
Bence meme silikonu sağlığına zararlı değilse yaptırabilirsin ama zararliysa deneme
Bırak beğenen kendi doğal haliyle beğensin. Evlenince büyürler
Elbette yaptır. Bu tamamen senin için. Sonuna kadar haklısın. Kimseyi dinleme
Ailen haklı ne yapacan yani memeni büyütúnce? Memen göğe mı erecek. 🤔
Kahrolsun baskıcı aile rejimi , memelere özgürlük 👊
Kendi yapacağın bir yatırım sonuçta. Yaptırabilirsin bence. Hayat senin hayatın sonuçta.
Olumlu ve olumsuz yönlerinin analizini yaptırdıktan sonra iç sesinizi dinleyin lütfen
Niye ayıp olsun ki? Mutlu edicekse, yakışıcaksa hiç düşünme derim. Hayat senin, karar senin.
Memenizin boyutu cok mu kucuk duruyor onun için mi yaptirmak istiyorsun diger bölgeleriniz nasıl peki
Evet. Başka bir yerimle derdim yok
İleriki dönemlerde buyume oluyor zaten. Özellikle hamilelik döneminde buyume daha fazla oluyor
Biz kestirmek istiyoruz siz büyütmek istiyosunu, mz hayret bişey ya. Sevmem ben büyük meme
Kendi karar verecek yaştasın içinde kalmasın. Fakat iyi tecrübesi olan doktora görünmelisin. Yani riskli
ben geçen takma tırnak taktım diye babam ağzıma sı*çtı sen meme diyon
Hahahaha ben de 17-18 yşaındayken oke sürüyorum diye tepki görürdüm. Şimdi cadı tırnağı gibi protez tırnaklarla geziyorum. Alışırlar
yok anam şansım yok
Baban haklı poncik
Para senin, memeler senin onlar sadece yanında olabilirler. Bakıyım çok mu küçükler.
ayıp mı değil bence ama ben de karşıyım aileniz gibi.
memeleriniz büyüyünce olan bize oluyor :)
Ayıp değil de beden ve cup nedir onu merak ettim.
80b takıyorum doldurmuyor
Doğal hali daha iyi bence.
Yaptr kız her geçen gün pahalaniyor bende 28 yaşındayım kaç yıl önce yaptrcaktm param hazırdı evlenince büyür dediler büyümedi çocuğun olunca büyür dediler büyümedi o zaman beş bin TL idi şimdi 50 bin TL yaptır kimseyi dinleme
Yaptırmalısın kesinlikle. madem öyle diyorsun yaptır. Hayata bir defa geliyoruz. ikinci bir hayatın olmucak.
Dikiş izi kötü görünüyor yaptırma bu eziyeti kendine.
Erkeklerden değer ver rağbet görmek için yaptırıyorsun bilinç altındaki bu. Kimse için kendinizi şekillendirmek zorunda değilsiniz bunu küçük göğüslü bir kadın olarak söylüyorum..
Gerçekten değil ya. İstediğim gibi olsun. İsterse bir erkek hiç görmesin yani meselem bu değil. Kendimi daha iyi hissedceğime eminim
Bir erkek hiç görmesin mi kdjdjdjd aynen sosyal hayatta görünmüyor onlar zaten. Bilinçaltın dedim zaten burada yazdığımı onaylamanı beklemiyorum. Göğüs ve kalça büyütmenin başka bir sebebi olamaz inan doğamız bu çünkü
Dikkat çekecek bir şey yaptırmak derdinde değilim. Öyle olsa destekli sütyen falan takarım. Ama alakası yok işte. Çıplakken kendimi beğenemiyorum sırf bu yüzden
Destekli giysen de kilondan küçüklüğünü büyüklüğünü anlar erkekler. Hem bak kendin dedin çıplakken rahatsız oluyorum diye. Destekli sütyenle sevsilmiyor da malum… üstelik yaptırdıktan sonra sürekli dekolte giyeceğini ve instagrama da dekolteli fotolar atacağını hepimiz biliyoruz değil mi
O tarz bir giyim tarzım yok. Fiziğmi göğüslerim dışında beğenirim ama teşhir etmem. Kaldı ki sosysl medyada da aktif değilim. Olayı ısrarla kendş düşündüğünüz şekle oturtmaya çalışıyorsunuz ama değil
Ne kadar küçük olursa olsun. Doğal halin daha güzel. Kafana takma. İlerde eşin isterse belki yaptırırsın.
bunu ailene mi sordun? ve 27 sin. aileye bu yaşta bağımlı kişilerde sorun var sanki
Sormadım söyledim. Kırmak istemiyorum yoksa yaptırsam geri söktürecek halleri yok ben de biliyorum
Reşitsin ayıp bir şey değil doğru veya yanlış olduğunu sana söylemeye hakları var ama ayıp olur diye karışamazlar kendi paranda var yaptır sağlığın açısından bir problem yoksa istediğini yaparsın
Aslında göğüslerinin güzel olması lazım. Neyi var ki?
Küçük
Küçük de güzeldir
Karar senin ama bence yaptırma, küçük göğüs çok gördüm yani kötü görünmüyor, sev vücudunu
Sevemiyorum
Takıntı yapma bunu, kaç beden ki
80B'yi doldurmuyor
Yuh, baya dolgun zaten, kızım iyi misin 😅
Doldurmuyor dedim
Anladım ama yinede iyi, tahta göğüslü kadinlar gördüm, hiçte eksiklik hissetmedim yani. Vücudun nasıl tarif etsen
Tahta gibi değil ama yine de iyi hissetmiyorum. 160 ım 54 kiloyum
Hayır böyle düşünme, boy kilonda gayet iyi. Var mı biri
Yok hayır
Yalnızlıktan vücuduna takıntı yaptın belli. Hangi ildesin hayatım
Hiç alakası yok bir erkek için böyle bir şry yapmam
Tamam bu güzel ama diyorum ki ölçülerin gayet güzel yerinde. Özgüvenli ol ❤
Aynı şehirde olsak kahve eşliğinde sana öğüt vermek isterdim 😊
Kızdın mı
Kızmadım da öğüte ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum
Ya maksat sohbet muhabbet, güzel birisin belli. Yanlış anlamada yalnızım, kahve içmek çok iyi gelir bana, hangi ildesin
Teşekkür ederim ama böyle bir şey istemiyorum
Peki, rica ederim. Merak ettim sadece hangi il
İstanbul
Bende, hangi yaka buluşmuycaz korkma sadece merak
Avrupa
Hmm ben anadolu
Keyfin mi yok? Veya çekingen birisin
Alakası yok. Böyle bir tanışmaya gerek duymuyorum ne münasebet yani
Saygı duyarım ama nasıl tanısabilirdik ki ksde
KS'de tanışmak anlamsız zaten ben de onu diyorum
Önemli olan kişilik bence, buna bakmalısın
Haklılar zaten ilerde çocuğun olunca göğüslerin büyüyecek
Estetik vücuda zarar veriyor
Vücudunu genç yaşta bozma
Seni seven hem ufak meme ile de sever
Ben sevmiyorum sorun orada
Sen sevmiyorsan yap
Kardeşim senin Kararın
seni özgüven olarak düşürüyorsa bence yaptır sonuçta kendi kararlarını verebilecek yaştasın
Yaptır bir şey olmaz ben de kendi biriktirdiğim parayla Dr. Ali Murat Akkuş'ta yaptırmıştım şimdi en azından mutlu ve daha güzel hissediyorum kendimi
Guzel olan her sey dogrudur! Sen de erkek Arkadaşin da cok memnun olacaktir! Insanlarn davranslarinin degistigini gorecek ve oz givenin tavan yapacak! Yilma…
ben aieleme söylemden yaptircam bikersinde söyledim olmaz ayip dedi sonra evde kalirisn hic gögüsün yok erkek seni napsin dedi bende yapticam kararim kesin
Onunla ne ugrasiyon giii. İki yastık koy ufff silikon dan iyi olur
Bana kalırsa ayıp bir şey değil , fakat ben doğal görüntüden yanayım kadınsı hissetmeni sağlayacak başka yöntemlerde bulabilirsin kendinde illaki slikon yaptırmanızı gerektirecek bi durum yok..
Bence yaptırma doğal olduğu gibi kalsın mesela ben küçük göğüs beğenirim eğer derdin sevgilinin ya da eşinin beğenip beğenmemesi ise
Derdim kendimin beğenmemesi
Bence bıçak altına yatma iz kalır göğsünün altında uzunca yara olacak değmez bence ama sık sık göğsünü ovalayıp sıkarsan az da olsa büyütebilirsin
Meme önemli ama değmez bence benim memeye bir ilgim olmadığı için gerek duymuyorum 🤢
Sen tanımadığım başkalarına niye soruyosun ki. seni ailenden daha iyi tanıyan olabilir mi? Denişik...
Ay benmde çok büyük elbise falan olmuo korkmasam bende küçültürcem
kocan istiyorsa yaptırmanın bir mahsuru yok canım ama bekarsan orası sorun bizim toplumda meme büyütmek aranmak demek ona göre yavrum öpüldün
Ayıp bir şey değil bu nasıl olsa yaşın 27 her şeye karar verme hakkına sahipsin ailen karışamaz ayıp da değil bu
Anlatamazsinnn uğraşmaaa yaşamayan anlamıyor çoğu şeyi sen istiyorsan ve maddi olarakta imkanin varsa kendin kararini verip yaptırmalısın
Hayır canım ne ayıbı olacak hayat senin meme senin bir daha gelmeyeceksin dünyaya her yönüyle düşünüp karar verebiliyorsan yaptır
Ufak göğüslerden neden bu kadar rahatsızsınız anlamıyorum.
Halbu ki
Bence mükemmeldir ufak göğüsler
Sutyen bedenine göre ayna karşısında nasıl huzurlu hissedeceksen yaptirmlasn. Dış güzellik gayet de önemli özellikle iç huzur için
Benim de böyle bir durumum var. her şeyim büyük o kadar orantısız kötü bir fiziğim var ki ama ailem de aynı seninki gibi. hap Krem vs denicem artık. tahta gibi hiç sevmiyorum
Hap vs işleri hikaye diye biliyorum
bu ailen de dahil olmak üzere kimseyi ilgilendirmez yaptırabilirsin ayıp falan demelerine de bakma onlara göre hersey ayıp
Yaptıracaksan güvenilir bir yerde yaptır sonra tüm vücudu bozuyor
bence dogal gorunusunu bozma tabikide yanlis ailen hakli bu konuda seni begenen oyle begensin