AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
143Cevap
Hayat senin para senin beden senin hiç düşünme Go Girlll
Herseyi soylemek zorunda degilsin soyleme senin ozelin.. ailen bile olsa buna karisamaz
Ufak olması daha güzel oluyor. ben karıma izin vetmem
Önce bi görmek lazım tabi sonra yönetim kurulu kararını açıklayacaktır..
Ayıp değil istersen yaptır bu senin bedenin hem ailene ne onlara yaptırıyorsun sanki
18 19 yasındakılerın %80 ı sılıkonlu dudak burun kas heryer yapılı
Bence doğal yollardan dene. Misal spor yaparak o bölgeyi gelistirebilirsin.
Orijinal hali daha güzel boş ver silikonu falan
Şimdi ne desek boş büyüklüğü dicem sanane sapik dicen görmeden bilemeyiz iyi olup olmadini
Bunu kusur olarak görmen saçma popüler dünyanın dayatmaları
Ya ben kilo alınca göğüs cup im büyüdü ve ağırlık yapıyor ya büyük göğüs iyi bir şey değil
ayıptır sorması kaç tl? bende yaptırmak istiyorum.
Küçük mü seninde yoksa sarkık mi
Daha araştırmadım ama yeni yılla fırlamış diyorlar 😑
@zevkli_günahlar küçük maalesef. nişanlımın çok hoşuna gitse de ben kendimi kötü hissediyorum.
:D öğrenirsen yaz
Kaç. beden ki küçük diyosun
@zevkli_günahlar 75B :D yok gibi :D
Bence güzel 75 bedeni ise bende küçük seviyorum. Uçları belirgin ise daha güzel ayrıca
75B en leziz meme be
Büyük meme gereksiz asıl
Bence küçük memenin de ayrı bir estetiği var (benim görüşüm) o yüzden yaptırma barışık ol derim.
Para sizinse ailenize neden danışıyorsunuz ki
Aynı evdeyiz. Yaptırsam yaptırırım ama tatsızlık olur
kadinsi hisstememe degil hisssetmememe olucak
Çok hatalı yazmışım da düzeltemiyorum
ailenin yaninda mi kaliyorsun ki. naisl anlicaklar yaptirdigini
Evet ailemleyim
ee tasin o zaman jajaja
saka saka
kuxuk seven biirni bulursun ya da evlendiginde ailen karisamaz
Konuya hep erkekler açısından bakıyorsunuz ama ben beğenmiyorum erkek beğensin beğenmesin çok önemli değil ki bu
tasin o zaman ailenin yanindan. onlara muhtacligin klamazsa karismaya da haklari kalmaz
Kaç beden şu an ve kaç olsun istiyorsun
80b'yi doldurmuyor.
70-75 olabilir o zaman peki kaç istiyorsun
Bu sayılar zaten sırt ölçüsü o değişmiyor. Ben B cupu doldursın istiyorum. Öyle çok büyük bir şey istemiyorum
Ailen neden istemiyor
Sağlıksız, gereksiz ve anlamsız buluyorlar
Anladım onlara doktorun dediklerini anlatabilirsin
Beden şu an kaç numara concik
80b ama tam olarak dolmuyor
Bence gayet iyi.
Resmini atsana
Saçmalama ya ne alaka
Analizciyim
Küçük mu memelerin
Evet
O kadar küçük mü yoksa şekli mı seni üzüyor
Yok şeklini beğeniyorum ama küçük
Kaç beden
Kardes meme buyuyunce ne olacak?
Daha iyi hissedicem
Erkekler bakinca da ne bakiyonuz diyeceksen hic yaptirma otur oturdugun yerde daha iyi
Kafam kadar yaptırmıycam nerden görecek erkekler
Bence yaptirma , dokununca kotu bir his oluyor, yapmacik oldugu besbelli oluyor, genede sen bilin, cokmu kucuk
Yine de istiyorum. Küçük
Hastaneyi ve fiyatları araştırdın mı
Henüz değil
Söylemeden yaptırsaydin keşke.
Yok ya ameliyat sonuçta habersiz yaptırmak istemem
İlerde pişman olabilirsin
Neden
10-12 yılda bir silikonlar değiştiriliyor bilgin vardır sanırım ayrıca silikon meme derisini inceltir.
O eski tiplerde geçerli bildiğim kadarıyla şimdi 20 seneyi bulabiliyor
Eski tip yeni tip nasıl oluyormuş
Teknoloji gelişiyor 😂
Benim bildiğim meme içini boşaltıp gramaj ayarlanip ona eşdeğer silikon eklenip istenilen büyüklükte sonra meme alttan dikiş atılır yani ameliyatina girmiş sağlıkçı olarak yazıyorum yeni tipte varmış ilginç
Onu kast etmedim. Koydukları silikon eskisi gibi değil daha uzun ömürlü anlamında dedim. Kas üstü istiyorum eğer bir sorun olmazsa
20 yıl değil 40 yılda kullanirsin sağlık açısından 10 12 arasi bilgim var
Anladım. Henüz zaten görüşmedim doktorla da ama göze aldık diyebilirim
Düşünüyorsan geç kalma biliyorsun hergun her dk birseylere zamping var
Zaten geç kaldım sırf bu mesele yüzünden yılbaşından önce yaptırmam lazımdı
Himm keşke yaptirsaydin
Yaptırma derim. Gerek yok.
Küçük göğüsler çok güzel ama
Bunu detaylı konuşmalıyız
Kaç tl para cok olsa bende yaptırım vlla
Ne alakası var ayıpla yaptır gitsin
Doğal kalması daha iyidir
Habersiz yaptır sende
Akrabaların duymak zorunda degil
yanlış , neysen o ol
Ufakmiki silikon taktiriyorsun
Ayıp yatakta olur anaaaaammmm de
Dumduzse yaptir kadinsin sonucta meme olmali
Bence yaptirmalisin
Benim memem benim kararım istersem keser atarım de
Evlenince yaptır sende
İstiyorsan yaptır onlara neymiş?
Yaptırana kadar haberleri olmasayadı
Aileye sorma kendi paran zaten git ansızın yaptır
Ayıp değil ama küçük daha güzel
Yaptır beğenmiyorsun
çok küçük değilse gerek yok
Doğal halini bozmayacaksın
Ayıp bir şey değil ama ilerde sıkıntı çıkartmasın
bu zamanın kızları çok şımarmışş
ayıp değil yaptır hiç düşünme
Yani takintiya donuşmesi garip yani
Ailenin haberinin olmasına gerek yok
Ameliyat sonuçta
Masada kalma ihtimali olmayan bi operasyon
Onu gel de anneme anlat :D
Anlatma işte hocam
Aynı evdeyiz
Kaç
Hhahah
Meme kelimesini neden gülünç buluyorum ben ya :D
Meme çünkü. Göğüs değil
Ah şu memeler, İbrahim Tatlıses baş kaldirdi kaldirtali düzen tutmadı
Çokmu kucuk memislerim
Küçük evet
Küçük daha iyi
Ayıp değil de çok pahalı değil mi
Öderim ya. Bir giderim yok
Hayatta yapılacak en saçma şey.
Neden ki :(
Hiç gerek yok silikon meme ile kadınsı hissedeceksen hiç hissetme daha iyi..
Onlar nerden gorcek göğüslerini ya
Görüşünü var sadece işlemi yoktur
Zaten görünüş için
Şöyle soyleyim size ;
Bir erkekle ileri de vs ilişkiye girdigin zaman belki sıkıntı olabilir bir erkek için en önemlilerden birisidir. Bu silikonu her zaman aynı kalmayacak belli bir süre değiştirmen lazım olacak evlendigin kişi bunu sorun yapabilir belki.
Göğüslerim küçük diyorsun da çok mu küçükler ki böyle düşünüyorsun
Bir erkek için bıçak altına yatmam zaten beğenmiyorsa benle olmaz bu kadar basit. Ben kendim için yaptırmak istiyorum.
Küçükler sevemiyorum
Ne kadar küçükler mesela 75b felan mı
80b ama tam dolmuyor
Bence iyi sen kendini tatmin etmiyorsun sadece
Gel benimkileri sana vereyim şekerim
beleş yapsalar dahi
sakın yapma
İstiyorsan yaptır, sonuçta senin hayatın
Fazla meme göz çıkarmaz. Yaptir gitsin.
Bakış açısına kişiye göre degisir