27 yaşımdayım. Kendi paramla yaptırmak istiyorum. Ama ailem bunun ayıp bir şey olduğunu düşünüyor ve tepki gösteriyor. Benim ergenliğimden beri özgüvenimi düşüren ve kadınsı hissetmeme neden olan bir şey ama bunu onlara anlatamadım bir türlü. Sizce her şeye rağmen yaptırayım mı? Ayıp bir şey mi bu :/ ?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılÖncelikle şunu söyleyerek başlamak isterim ki;
Artık küçük göğüslü kadınlar tutulmaya kaba tabirle moda olmaya başladı. Özellikle cesur elbiseler giyip göğüslerinin küçüklüğüyle o elbiseye o kadar hava kattılar ki bu yıl fotoğraf beğene beğene bir hal olduk tabiri caizse…
Konuya yaklaşımım da şu şekilde benimde küçük göğüslü ve büyük göğüslü kız arkadaşlarım oldu. İnanır mısınız 14 15 yaşlarında hep büyük göğüs severdim 18 e kadar da hep ortalama veya büyük göğüslü kişilerle (öyle denk geldi) birliktelik yaşadım ama sonra karşıma ufacık göğüslü birisi çıktı. Hatta en kötü duran üçgen duran şekil. Bende öyle bir iz bıraktı ki hem aşk hayatımı hem cinsel hayatımı kilitledi. Yıllarca birlikte olduk bayadır ayrıyız ve nebiliyim heralde her konuda en iyi deneyimlerim onunlaydı. Göğüsünüz küçük olabilir ama belki sizdeki o kıvrımlı kalça kimsede yoktur? Göğüsünüz küçük olabilir ama belkide sizdeki o bel o bacak o ten rengi kimsede yoktur? Belki fiziğiniz bile yoktur ama onu iyi kullanmayı biliyorsunuzdur? Her insanın bedeninde de ruhunda da iyi olduğu yerler konular var. SİZE GÖRE eksik hissettiğiniz yerlere bakmaktansa “ya evet göğüsüm yok ama taş gibi kalçam var, çok güzel bir yüzüm var, çok narin ellerim çok belirgin omuzlarım var” gibi iyi olduğunuz yerlere yoğunlaşmanız sizi daha iyi yerlere getirecektir
Ek olarak bazı insanlar da ne cinsel birliktelik ne de karşı cinse kendini beğendirmek için bunu düşünür. Tek amacı kendini öyle daha iyi hissedeceğini bildiği için yaptırmaktır. Bu da bir takıntıdır uktedir ve geçmez. Bu şekildeyseniz yaptırmanızı dilerim. Önemli olan sizin ne dediğiniz ve sizin kendinizi beğenmeniz. Özetle sizin mutluluğunuz. Ailenize gelince de herkes her şeye alışır. Evlatlarısınız atsanız atılmaz satsanız satılmaz babamda dövme yaptırırsan eve giremezsin diyordu ama dövmeleri yaptıralı çok oldu şimdi kolu kaplatıcam. Hayat sizin hayatınız. Ailenizi elbette yok sayamazsınız ama saç kesiminiz, kıyafet seçimleriniz, dövme isteyişiniz, bedeninizde değişikliler (botokslara estetiklere boğulmaktan bahsetmiyorum çok itici duruyorsunuz ufak değişiklerden bahsediyorum) bunlar sizin kişisel alanınızdır. Son olarak ailenizle orta yol bulabilirsiniz 80, 85 arası idealdir ve ailenizinde gözüne çok batmaz. İçlerinde “boşa kıza karşı çıkmışız” gibi bir düşünce de belirebilir. Hayatınızda başarılar ve bol şanslar00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ayıp bir şey değil, ayrıca 27 yaşındasın ve bu operasyonun parasını verebilecek kadar maddi güce sahipse zaten ailene maddi bir bağımlılığın yok demektir.
O yüzden ailenin fikrini sorma bile, istiyorsan yaptır.
Ama kişisel fikrim ciddi bir hastalık olmadıkça bıçak altına yatmak gereksiz risk almak demektir.
Tanıdığım ve birlikte olduğum çok seksi kadınlar var, bazılarının memeleri hiç yok neredeyse, bende daha çok meme var öyle söyleyeyim, ama gayet dişiler.
Kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle yap.
00 Yorumla
Sen bir bireysin kendi kararın ve onların da buna saygı duyuyor olması gerek ama aileye anlatamazsın. Hayır yani anlamıyorum bir insanın kendi kararlarını aileden bağımsız bir şekilde verebilmesi için illa o evden ayrılması ya da evlenmesi mi gerek. Zihniyet o kadar farklı ki. Yapmak istersin ama karışırlar yapsan olmaz bu sefer yapmasan nereye kadar onları dikkate alacaksın karışık gerçekten. Ama karşı çıktıkları bir şeyi diretip yaptığında bir süre söylenip dururlar sonra onlar da bırakır artık. O yüzden sen bilirsin
00 Yorumla
- Güzellik & Bakım konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yılAyıp bir şey değil, sonuçta ulusa mı yayacaksın sanki. Ama bana sorarsan, bir mecburiyetin olmadan bıçak altına yatma derim. Kulağa geldiği kadar basit bir şey değil. Ardından çekeceğin ağrı sızı az değil. Ağır kaldıramaycaksın, eğilip doğrulurken acı çekeceksin. Yani balon şişirmekle aynı şey değil. Kendi paranla yaptırıyormuşsun, sen bilirsin ama bu sektör her müdahaleyle bir sonrakine hazırlık yapan bir sektör. Kendini olduğun gibi kabul edip, kadınlığın sadece göğüs ile alakalı olmadığını kavraman daha evla.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
89
Cevap
141Cevap
Paran var sen ödeyeceksin ve senin bedenin bu hayata bir kez geliyoruz hani 18 yaşında çocukta değilsin gelişimini tamamlamışsın yaptırmak tamamen senin fikrin. ailenin ne dediği memeden daha önemliyse ve onları dinlemek seni daha mutlu hissettirecekse yaptırma ama yaptırdığında onları dinleseydim diye dönüp duracaksan yine ara ara kafana takılan yeni bir sorun olur. kafaya takan biriysen eğer hangisini daha çok kafaya takacağını düşün. onlara da açıkça isteğim bu ben kararliyim diye konuş ki arada geçiştirilmiş üstünde durulmamış bir konu olarak kalmasın. bu hayata bir kere geliyoruz büyük memeli devam etmek istemek de senin bedenin için yapacağın bir tercihtir.
10 Yorumla
+1 yılBence bunu takıntı haline getirmiş olabilirsin.. Bir ablan olarak tavsiyem, bu tarz şeyler sürekli yenilemek gerekebiliyor. Bazen insanlarin alerjileri olabiliyor. Dr hataları birtakım komplikasyonlar geçirebiliyor ve daha da üzücü sonuçlar olabiliyor. Kendinle barış, göğsünün büyük veya küçük olması senin kadinliginla, ozguvenle alakası yok. Takviyeli iç çamaşırları, mayolar vs mevcut. Sadece partnerin veya eşin görebilecek. Ailen de seni düşündüğü için izin vermiyordur. Sende Takılma. Seni seven böyle sevsin.
00 YorumlaAyıp bir şey değil ama ailene asla laf anlatamazsın. Zihniyetleri değiştiremezsin. Rızalarını almadan bir şey yapmak da insana huzur vermiyor. Kendi adıma konuşuyorum yani.
Karar senin.17 Yorumla
Soran+1 yılTam olarak durum bu işte. Yaptırsam yaptırırım ama içime sinmiyor
- +1 yıl
Yaptır erkeklerin gözü gönlü açılsın
- +1 yıl
Sende cok güzel kızsın gögüslerin de kücük değil ki bence
- +1 yıl
@Şairadam1995 ne diyosn lan sen, göğsümü görmüş sanki, uzayın yorumumdan be
- +1 yıl
@Şairadam1995 olum uçan kuşa yazılıyorsunuz yeter be
- +1 yıl
@hiçmutludiilim napalım mecbuuuuur
- +1 yıl
@Freddy1616 mecbur değil beynini elinde oynadığınla yönettiğin için normal karşılıyorum.
+1 yılGörüş paylasanlar neyin kafasını yaşıyor acaba yok para seninde ne soruyorsun yok 27 yaşına gelip ailenemi soruyorsun insanlara yanlış örnek olmayın arkadaşlar nezaket örf adetleri izi ne ara yitirdiniz bugün bbaba evindeyse ya da evliyse eşine isteer yirmi olsun ister otuz ister elli tabiki ailesine soracak başına buyruk davrananalarin sonunu görüyoruz insanlara boş yere gaz vermeyin soruyu soran arkadaşım seni çok iyi anlıyorum fiziksel değişiklik yapmak isteyebilirsin bu çok normal ama ailen vs eşin karşı çıkıyorsa onları ikna ederek bunu yapmani tavsiye ederim böylesi daha sağlıklı olur ikna edemiyorsan eğer biraz sabret aradan zaman geçince tekrar sor huzursuz hissettiğini belirt ne biliyim ikna etmenin bir yolu vardır illaki bir damarları vardır onu sen bilirsin belki ters köşe işe yarayabilir işte size sormadan mi yaptirsaydim gibi
21 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum eğer senden sorumlu olan kişiler varsa görüşünü alman hatta kararına saygı duyman gerekir ne zaman ki soracak kimsen olmaz o zaman yap istediğini biz şerefi onuru için yaşayan bir milletiz baba evinde bunu yapıp beş para etmez insanların diline düşürmek sadece seni bağlamaz
- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen doğallıktan yanayım. Kanser vs olur, tıbbi gereklilikle beraber yapılır o ayrı. O koca göğüslü kızlarda size imreniyor. Çok rahatsınız, ferahsınız, relakssınız. Askılı tişört bile giyseniz dikkat çekmiyor. Bizler damızlık inek gibi etrafta dolanıyoruz giyimimize çok dikkat etnemiz gerekiyor diyorlar. Hem kadınsılık out, maskulen in artık. Doğal olan en iyisidir.
20 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 505 cevap paylaştı. Ailenin bilmesine gerek yok. Ama eşin ya da sevgilin bilmeli. Onların desteğini almalısın. Karar senin doğru yerde doğru tercih yap. Sonuç güzel oldun. Acele karar verme ucuzuna kaçma örneklerini gör mutlaka.
Gerekşyorsa yaptırmalısın. Küçük mü büyük mü seninki? 😎
03 Yorumla
Soran+1 yılKüçük
Cok kücük degilse yaptirma, silikon memeler kadinsi degil, inan bana itici geliyor artik. Yani silikon olduklarini anlamamak mümkün degil. Yani nekadar kücük bilmiyorum, ama yani erkek memesi kadar yapisik degilse gereksiz.
Yaslaniyorsun, ilerde bebegin olacak ve silikon gögüsler kalici degil, 10-20 yil arasi tekrar yenilenmesi gerekiyor. Kendinizle barisik olun.
024 Yorumla
Soran+1 yılDümdüz değil ama ben gerçekten sevemiyorum.
Çocuk sahibi olma niyetim pek yok açıkçası ama hayat tabi
Soran+1 yılO orantısız oluyormuş önermiyorlar
- +1 yıl
o zararsız ki ayrıca iyi bi yere bişi yaptırmazsan herşeyin riski var doğal olarak hem o kadar da sahte durmuyor abartma
- +1 yıl
bana öyle daha güzel geliyor
- +1 yıl
nerden biliyon elledin mi xd
- +1 yıl
ne alaka o zaman
Soran+1 yılSoruyu soran benim. Hatlar karışmasın :D Kimsenin fikrine ters bir şey söylemedim
- +1 yıl
belli oluyorsa niye bütün erkekler estetikli kızları takip ediyor dkfkfk
- +1 yıl
@zİstilacıTürİnsan bir çoğu da doğal seviyor ama :)) sadece çoğunluk estetikli olduğu için takip ediyorlar ama tabi herkesin özgür iradesi istediğini yapabilir ama tek tipleşmek yapay zeka robotundan farksız gibi öyle olsa Allah hepimizi bir yaratırdı ama herkesi farklı farklı yaratmış
- +1 yıl
ne alaka çoğunluk estetikli ki estetik çok para kimse de o kadar para yok
- +1 yıl
@zİstilacıTürİnsan neden takip ediyor, iyi düsünün? estetikli kadinlar kendini teshir etmeyi seviyor, estetikli kizlarin genelinde begenilmeme kompleksi var, abaza erkeklerin ilgisini cekip ilgi odagi olmak icinde baya ugrasiyorlar. Bazilarinin estetikten, makyajdan artik gercek yüzü görülmüyor. Erkeklerin takip etme amaci begenme degil, cogu yataga atarmiyim. Silikonlu kadin görünce benim aklima ilk gelen, p*rno kadinlari.
- +1 yıl
tamam işte beğenmediyle yatmaz zaten
- +1 yıl
ayrıca onlar kadınlarla rekabet ediyor erkekler damacanaya bile hallendiği için onları etkilemek için herhangi bişi yapmasına gerek yok
- +1 yıl
zırvalayan sensin ne sanıyon dünyanın etrafınızda döndüğünü mü
Böyle bir operasyon yapmak yerine spor da yapabilirsin illa spor salonuna gitmene gerek yok evde yapılabilecek bir sürü hareket var
Ben bedensel yürüme engelliyim deynek ile veya tutunarak yürüyebiliyorum ama bacağıma güç veremiyorum sen benden daha iyisin tüm hareketleri her türlü yapabilirsin ama ben yapamam
YouTube da bile göğüs büyütme kas vs. her şey bulunuyor oradan bakıp bunu deneyebilirsin hem paranda boşa gitmez10 Yorumla
+1 yılneden yaptırıyosun senin karakterin hayata bakışın yaşayışın duyguların önemli güzele 40 günde doyarsında huyu güzele bir ömür boyu doyamassın diye boşa mı demişler insanlar senin fiziksel özelliklerine ne derse desin umursama Allah sana meme vermediyse başka iyi güzellikler vermiştir. Böyle düşün lütfen.
10 Yorumla
+1 yılYani kendin eğer istiyorsan yaptır. Sonuçta koskoca insansın kendi kararlarını artık kendin verebilirsin. Ailenin buna karışması aşırı saçma geldi bana. Yani senin hayatın kimi ne ilgilendirir bu. Sonuçta onlardan almıyorsun parayı kendi paran ile yaptırıyorsun. Her ne olursa olsun bence saygı duymalı ailen. Belki estetik yaptırmana karşı olabilirler ama bu senin seçimin.
00 Yorumla
+1 yılGüzel kardeşim hic gerek yok gerçekten bak 27 yasindasin evlimisin deilmisin bilmiyorum evlenince zaten seni sevecek kişi boylede sever hislerinle ve duygularinla hareket etme çok üzülüyorsun ve burdaki çoğu kişiye konusmalarina bakma bunlara kalsa hersey serbest olum var ne zaman olecegimizde beli değil tabi inanıyorum bilmiyorum Allah var cennet var cehennem var ve gerisi sana kalmış kardeşim selametle
00 YorumlaDoğuştan veya sonradan göğüslerinde anormallik bulunan bir kadının sağlığına zarar vermeyecekse tıbben uygun görülen tedavi yöntemleriyle göğüslerini düzelttirmesi "caiz" bulunurken, tedavi amacı taşımayan, daha güzel görünmek veya dikkat çekmek için göğse müdahale edilmesi "caiz" kabul edilmiyor
dinen böyle bilgin olsun
00 Yorumla
+1 yılAşırı büyük yaptırma. İtici duruyor. Orta büyüklükteki memeler ideal. Uçları füze gibi olanlardan. Bayılıyorum o tarz memelere. Hem daha kadınsı hissedersin kendini. Ama ameliyat kötü bir şey. Buna hazır değilsen yapma. Bıçak altına girmek hiç güzel bir şey değil. Kararını iyi ver. Ailen saygı duyar zaten.
00 YorumlaBence nasıl istiyorsan yap ailene göre harejet etme ama silikonda yapay ve sağlıksız gibi evet kadınsı durmak gögüs gercekten önemli fakat herkeste tek tip olmak zorunda değil bence belki seni kadınsı yapan başka özelliklerin vardır onlar üzerinden gidebilirsin
00 Yorumla
+1 yılBuna ailen veya çevren değil sen karar vermelisin. Senin bedeninle ilgili kararlara kimse karışamaz. Sağlık sorunu olabilecek nedenler varsa doktor karışır sadece. Ama doktoru dinleyip dinlememek de yine sana kalmış bir durum. İstiyorsan yaptır. Ama ileride çocuğun olursa emzirme ile ilgili sorun olur mu olmaz mı araştır bunları iyi bi doktora git
00 Yorumla
+1 yılSilikon yaptırmayı gerektirecek kadar küçük mü gerçekten, ölçüler kaç geliyor. Yani eğe C cup kullanıyorsan yaptırma bence. Ama C cup altıysa ve ihtiyacın olduğunu sana iyi geleceğini düşünüyorsan yaptırabilirsin. Merak ettiğim bir konu var. Diyelim evlendin ve bebeğin oldu. Meme de silikon olduğunda süt ve bebe emzirme konusu nasıl oluyor
02 Yorumla- +1 yıl
Niye ayıp olsun ki? Senin vücudun senin kararın ama ailenle yaşadığın için evde huzurun kalmayacak. Ailem 1 ay surat asar sonra barışırız dersen herşeyi planla yaptır gitsin ya da önce ablan - annenden başlayıp onları kendi tarafına çekmeyi deneyebilirsin. Onları kendi tarafına çekersen zaten baban da kolay yumuşar diye tahmin ediyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsana hak veriyorum. kendimden biliyorum ne kadar göğüs o kadar kadınlık. ühü hühü. ama şey ben yine de silikon yaptırmam çünkü o çok çirkin ve yapay sonuçta. üstelik evlendiğinde eşin sorun edebilir. çünkü zaten güzel durmuyor. onun yerine doktora danışarak östrojen hormonu falan alabilirsin tabi onlar salık verirse.
33 Yorumla
+1 yılhiçte ayıp değil sonuçta bu beden sana emanet ama kararlar sana ait eğer ciddi oranda psikolojini bozuyorsa yaptırabilirsin karar senin nasıl olsa 27 yaşında birisin maliyetli bir operasyon olur ama bilgin olsun bir 50 bin ila 100 bin arası ki gerekli ise yaptırmanda dinen caiz arkandayım
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYani bir insan zaten memesini neden buyutur, hani ha simdiki hali ha buyutulmus hali ne fark eder ve kime gosteris yapiyorsun, diger kadinlar icin degildir, erkekler icin yapman zaten.. onu da gectim insan ameliyat masasina yatip gogusunu actirmak yani insan utanir yaa. Saglik olur mecburiyetten acar gosterirsin doktorlara onda hic bir sey yok ama boyle gereksiz seylere para harcayip elin adamina memeni eline alip dokunmasi avuclamasi falan vallahi yapamazdim yaa...
02 Yorumla
Soran+1 yılKadın doktora yaptırsam okey misin fkdkdkkf bu ne değişik bir bakış açısı
Cevap sahibi+1 yılok
- Güzellik & Bakım konusunda 881 cevap paylaştı.
+1 yılBoş ver aileni be. Para senin paran, hayat senin hayatın. Git yaptır kız. Genceciksin daha. Küçük göğüs gerçekten kafaya takılacak bir şey bence de. Bul güzel bir doktor, ol ameliyatını. Millete ne be.
111 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🥲☺️
- +1 yıl
Rica ederim sakın dinleme kimseyii
- +1 yıl
Ben mi garibim büyük göğüs sevmiyorum küçüklükten beri hep memelerim buyumesin diye dua ederdim. İstemiyorum meme falan . Küçük olsun ama küçük değil maalesef
- +1 yıl
@aysslay küçük olsun n'olacak🙃
- +1 yıl
Anaaa Altın günü olmuş burası fksjs
Soran bize küfür etçek bildirimler yüzünden 😃 - +1 yıl
fşgkşdfgşdklş ne bilem ya ben sevmiyom meme :D
+1 yılKendini nasıl iyi ve mutlu hissedeceksen öyle yap. En fazla üç gün konuşurlar sonra susarlar.. İnsanlar her zaman eleştirecek bir şey bulurlar o yüzden kendi bildiğin doğruyu başkalarının yanlışına tercih etme.
10 YorumlaBenimkilerde küçük insan dert etmiyor değil bazı kıyafetler yakışmıyor potluk oluyor föğüs kısmında özgüvenini düşürüyor. Aşırı büyük olmamak şartıyla yapılabilir. Sen çokndert etmişsin bence yaptırmalısın
10 Yorumla
+1 yılPara fazla geldiyse gönder yatırım yapalım sağlık turizmine çok istiyorsan silikonuda bedava getirmiş olursun doğallığınla oynama ailen doğru tepki göstermiş nice kadınlar o masada güzellik uğruna bıçak altına yatıp kalkamadı haberin var mı senin
00 Yorumla
+1 yılAyıp bir şey değil ama ailenin daha görüşlülüğü. Bir de evlendikten sonra yapsan eşini sorup da belki eşin seni öyle beğenecek zaten. Ama önce benim beğenmem diyorsan tabii ki o da farklı bir düşünce.
00 Yorumla
+1 yılBence çok rahatsız ediyorsa yaptırman neden ayıp olsun ki. Kişi, cinsel açıdan daha güzel gözükmek amacıyla yaptırmaz sadece meme estetiği. Eminim ki özgüvenini bile etkiliyordur
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle etkiliyor
+1 yılİstiyorsan yaptır, vücut senin sonuçta. Benim ablam da burnu için çok savaştı ailemle. Ama kazandi. Hemde ondan sonra 2 kardeşim daha yaptirdi.😆😆
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 412 cevap paylaştı.
+1 yılKüçük olması dert değil aslında dert olan kızların kendi arasındaki yarışı diyebilirim o yüzden kendini nasıl hissettiğin önemli yaptırabilirsin ve ya evlenince yaptır
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBence sağlık sorunu teşkil etmediği sürece estetik ayipliktan ziyade çok gereksiz buluyorum çünkü insanın en güzel hali doğal halidir bırakın sizi beğenen bu şekilde beğensin kendinizi degistirmeyin
10 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ayıp bir şey değil ama slikonla kendini kandırmış oluyorsun. Bu psikolojik rahatsızlık ona para vereceğine uzmandan destek alarak daha sağlıklı zihne kavuşabilirsin.
10 Yorumla
+1 yılAyıp değil. Sen onlara bir şey demeden git yaptır
22 Yorumla- +1 yıl
Ama riskli operasyon, yaptırmakda emin misin?
Soran+1 yılİşte ameliyat sonuçta onlara haber vermeden olmak istemem. Çok istiyorum
Yani kendi kararlarını alabilecek yaştasın ama neden ihtiyaç duyduğun önemli. Daha gözde olabilmek için mi disiligini hissedip kullanmak için mi yoksa sadcee keyifsel mi
00 Yorumla
+1 yılHayat senin beden senin kimseye laf düşmez tabiki ama naçizane fikrim küçük bile olsa doğal kalsın. İlerde pişmanlık olur sağlık sıkıntısına sebebiyet verir pişman olursun.
00 Yorumla
+1 yılAyıp değil ama anladığım kadarıyla dış güzelliğini çok ön planda tutuyorsun, sana tavsiyem sakın yaptırma annenden doğma doğal halini bozma bakımlı ol ama böyle saçma şeylere para harcama, ve şunu da söyleyeyim sana bu kararını yapmanı söyleyenler seninle ilgili sapıkça şeyler hayal ediyorlar yine de hayat senin seçim senin sapıkların bıkana kadar sana salyalarını akıtmasını istiyorsan sen bilirsin
00 Yorumla
+1 yılno no no.. ailen haklı bence.. tabii ayıp tarafından bakmıyorum ben konuya ama doğal olmayan bir görüntü hiç de güzel olmuyor.. bu arada göğüs ölçün nedir?
00 YorumlaYaptır. Ailene göre ayıpsa kızım estetik oldu diye ilan etmesinler o zmn. Devasa bir şey yaptırmazsan, kimse de anlamaz. Emin ol, bunca yıl neden beklemişim ki diyeceksin.
00 Yorumla
+1 yılTutturmuşuz elalem ne der ailem kızıyor,27 yaş küçük mü ben bir erkek olrak kulağımı deldirmeye annem çok kızıyordu bir gün gittim 1 delik ile geldim içimden geçti tüm tavırları o suratı falan şu an 3 delik var kulağımda bişede diyemiyor 😁😁 peki bu silikonun anne olmana zararı var mı bilmiyorum ya belki anne olmak istemiyorsundur bilemem ama ben burun ameliyatı olduğumda özgüvenim tavan yapmıştı hafiften büyüt çaktırma ama ailene cncnncnv
00 Yorumla
+1 yılYa aslında doğal bırakmak en iyisidir diye düşünüyorum. Beğenen öyle beğensin kendini değiştirme.
03 Yorumla
Soran+1 yılBaşkası beğensin diye değil ki ben beğenmiyorum
- +1 yıl
İyi de kendini beğenmen lazım :D
- +1 yıl
boş ver doğallık iyidir. 😇
+1 yılherşeye rağmen yaptır, şimdi hayır diyorlar ama yaptırdıktan sonra zaten bağırıp çağırırlar dahada bişey yapamazlar. Eğer bugün yaptırmazsan yarın keşkelerle yaşarsın unutma. Sen yaşiyacaksın bu hayatı ve sadece sen doğuduğun gibi sadece sen öleceksin kimsenin ne dediğinin önemi yok sen mutlu olduktan sonra bişey olmaz. Ayıp bişey değil tabiki günümüzde okadar anormal şeyler varki estetik çok normal bişey takma kafana
00 Yorumla
+1 yılRahatsızsan yaptırmalısın bence de. Ayıp bişey değil. Seni mutlu ve özgüvenli hissettirecek bir şey. Antalyadaysan iyi bir dr biliyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılİstanbuldayım
- +1 yıl
Orada daha iyi dr larda vardır... hayat sizin hayatınız hanımefendi, hem belli bir yaşada gelmişsiniz bu kararı almak için. Nasıl mutlu hissedecekseniz öyle yasayın. Sağlıcakla😊
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim, iyi aksamlar
Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kesinlikle ozguven yaratir. Aileler geleneksel kalıplardan kurtulamıyor. Oysa estetik insanın aynaya baktığında mutsuz oluyorsa yapmasi gereken bir şey. Küçültme yapanlar da aynı mantık.
03 Yorumla- +1 yıl
@Berivann6 Ozguven yapısal değildir, kişi bunu geliştirebilir. Yetkinlik, eğitim, davranış biçimi düzeltme ile sağlanabilir. Örneğin bir öğrencinin ozguven sahibi olmamasına rağmen, psikolojik destek ile bu başarilabilir. Burnunu çirkin bulan ve bu yüzden yüzünün begenilmedigini düşünen biri bunu estetik yaptıktan sonra kendini daha mutlu hissedebilir ve kendine güveni gelir.
- +1 yıl
Diğer konular için katılıyprumda estetikle olmaz bu durum öyle olsa bazı estetisyenlwr psikologa yönlendirmis biri digelim burnunu yaptı bunun sonu gelmiyor bağımlı gibi oluyor devamı geliyor ve her yerini estetik yapıyor bir süre sonra buna özgüven kazanmak diyebilirsin tek tip çoğu kişi gibi olarak
- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılÇok ufak değilse yaptırma bence, ama konu ayıp olması değil sadece gereksiz olması. İllaki yaptıracağım diyorsan ayıplık bir durum yok sadece estetik bir ameliyat.
00 Yorumla Her zaman doğallıktan yanayımmm. Kilo alırsan falan büyür belki. Hem onlar için 15 yılda bir kontrole gidip değistirmen gerekir bence yaptırma
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence yaptırma. Büyük olması senin özgüvenin için önemli ise destekleyici sütyen kullanmanı öneririm. Evlilik gibi ciddi bir durumda kararını yeniden değerlendirirsin.
11 Yorumla
Soran+1 yılDestekli sütyen takmak kendimi daha kötü hissettiriyor. Hiç takmam destekli
+1 yıldinen zaten günah ama sana kalmış istiyorsan yaptır
21 Yorumla- +1 yıl
Dini geçtim doğallık daha iyidir zaten. Tıbben sorunlu olmadıkça doğallığı bozmayı doğru bulmuyorum.
Yaptır hayat senin hayatın beden senin bedenin kadın gibi bile hissedemediğini söylüyorsun bence daha da gerekli bir sebep olamaz
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 544 cevap paylaştı. Ayıp değil de, gelecekte karşına çıkacak kişi nasıl tepki gösterecek acaba? Zira ben, yapay memeler yerine sarkmış, doğal memeleri yeğlerim
00 Yorumla
+1 yılAilene ya da kimseye söylemeden yaptırsana eğer para kazaniyorsan illaki insanlara söylemek zorunda değilsin anlatmak zorunda değilsin
00 Yorumla
+1 yılHayır ayıp bir şey değil. Kimseye maddi yük olmuyorsun ve bu hayat senin hayatın bence yaptır sonradan keşke dememek için.
00 Yorumla
+1 yılYavv bu aileler olur olmaz herşeye neden burnunu sokar hiç anlamam... 😃 O senin evladın.. Onun sahibi değilsin. Sende kendi aklınla haraket et.
00 Yorumla
+1 yılSen kendini iyi hissediceksen yaptır aşırıya kaçmadan tabiki aile Ler her zaman karışır buna engel olamayız asla
00 Yorumla
+1 yılayıp bir şey değil ama bunlara yatırım yapmak mantıklı bir hareket değil bence seni bu halinle beğenmeleri daha da hoşuna gitmez mi?
00 YorumlaKendi paranla sonuçta ve yaşın küçük değil. Ailenin müdahale etmesine izin verme kendi kararın ve kendi vücudun.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 823 cevap paylaştı.
+1 yılBunun bir ayıbı yok ki. Nasıl , ne mutlu edecekse seni onu yaptırmalısın. Ama tabii ki sağlığına da çok dikkat ederek..
00 Yorumla
+1 yılNiye ayıp olsun?
Anlamıyorum ki , hayır yani yaş 18 den sonra reşit olunuyor.
Ailenden onay beklemen absürt.00 YorumlaTatlım yaptır gitsin. Ailenin empati yoksunu olduğunu görmüş olduk hep beraber. Iki dekolte giyersin ortam senlenir dhjgj
00 YorumlaAyip değil gayet normal bende kadin hastalıklarında hemsireyim millet orasinada estetik yaptırıyor ama karşı cikiyorlarsa evlenince yaptir
00 YorumlaAile haklı hatun da kaç ki memenin ölçüsü de üzüyor seni bu durum?
07 Yorumla
Soran+1 yıl80b'yi doldurmuyor. Ancak benim avcum kadar
- +1 yıl
Ne güzel işte
Ben düşüyorum küçücük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü 34 bedenli kadına - +1 yıl
Diğerleri var mı sende onu de 😀
Soran+1 yılBir erkek beğensşn diye yaptırmak istemiyorum ki. Ben beğenmiyorum. Yoksa erkek için bıçak altına yatmam.
Ayrıca hayır kalçalarım geniştir- +1 yıl
Basenin var mı peki senin
Soran+1 yılAbi koca aramıyorum ya 😂 olayı çok yanlış anladın
- +1 yıl
Ben garı ariyom ama 😀😃
Yaptırma, bir şeye odaklanıp onun peşinden gidiyorsunuz ve o olunca her şeyin yerine oturacağını sanıyorsunuz. Bu basitleşmek.
02 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 993 cevap paylaştı.
+1 yılBunu kimseye sormana gerek yok yaptırmak istiyorsan yaptır ama sonradan ağlama sakın sonucu ne olursan olsun katlanacaksın bunu sen istedin
00 Yorumla - Devamını Gör (170)
Devamını Gör(215)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Meme silikonu yaptırmak istiyorum ama ailem tepki gösteriyor. Sizce yanlış mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer