Yandan görünüşüm bu şekil saçımı hiç toplamadım hep açık tutuyordum sizce iyi duruyor mu? 


çok güzel bakımlı duruyor ama çenen çok önde duruyor buda ağızdan nefes alıp ağızdan vermekten dolayı burnundan alıp ağzından verirsen derin nefeslerle düzelir
Herkes dalga geçmiş ama dürüst olucam çene biraz önde alın biraz geride estetikle düzeltilebilir ama hayatını yaşamana engel bir durum değil onun dışında hoş sun denebilir
seinle dalga geçiyorlarsa
ülked insan kalmaz
Cevap
41Cevap
Dalga geçilecek bir şey yok. Özellikle burnun çok güzel. Çenen şahane değil ama kötü bir sene de değil.
Güzelsiniz kıskandıkları için dalga geçmişlerdir
Çenen ve burnun normal alnın çok geride. Genel olarak kötü durmuyor cok rahatsız oluyorsan dolguyla halledebilirsin
Kendilerine baksın onlar önce insan olsunlar kendileri insanlıktan yoksunlar hiçbir sorunu yok Maşallah sen aldırış etme o dengesiz zır cahilleri
Fiziksel yapı kimsenin elinde değildir. Nasıl yaratılmışsan öylesindir bunla dalga geçenin aklından şüphe edilir.

Aklıma neden bu geldi 😂
Burnuna nazar değmesin. Çok güzel çenen de güzel sadece biraz önde burnunun gölgesinde kalmış güzelliği
Burun ve çenen iyi hafif çok hafif çenen önde gibi ama sorun burun ve çene değil başını yukarıda tutuyorsun hafif eğ başını
Güzel yaav.
Gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır. ✅
Harikasın. Lütfen yarasa burun ve hemoroid dudak için para ödeme. Böyle kal, farklı kal.
Çenen tuhaf duruyor. Önceki halini görmeden kıyaslama yapılamaz ki
Özel bir yüz yapin var. Dalga gecen kisi arkadasin degil senin dost görünümlü düşmanın belirteyim
Dalga geçilicek bir şey göremedim, o arkadaşınla arana mesafe koysan iyi olur seni kıskanıyor
dudakların küçük ve dolgu gerekiyor o kadar. dalga geçenler kendi popolarına baksınlar
Bu çok güzel dalga geçenler kıskançlıklarını dışa vurmuş...
Ben kötü hiç bir şey göremedim , gereksiz ozguven eksikliği haricinde.
Degisik, ilginc ayricalikli özel bir yüz yapin var. Dalga gecen kisi arkadasin degil.
Kaşları çatıp başı biraz eğip dik bakarsan bayaa karizma bir duruş olur.
Çeneni kaldırmadan poz verdikten sonra sorun kalmaz.
Daha gencsin yuz hatlarin fizigin degisir yani dert edilecek bi şeyde değil
Upuzun kafan var. Saclarını bence kabartmasan kullan kısa kullan yüzüne daha cok yakısacaktır
Dalga geçenleri umursama, gayet güzel duruyor 🌸
Sen çok güzelsin kızım ya kim dalga geçiyorsa bil ki seni kıskanıyor.
Çenen hafif uzun çok degil
Ne bilim ben kaportaci değilim ki
Eski mısır firvunlari gibi duruyon yeminle 🤣🤣
Güzelsin gayet iyi
Burunda bir şey yok da. Çene biraz önde.
E normal ki ne var bunda
ben dalga gecilecek bir sey gormedim
Gerçek olmadığına eminim
Gayet güzelsin arkadaşın kendi tipine baksın djsj
Herkes dalgasına baksın sen keyfine bak boş ver.
sıkıntı alnında çok geride o yüzden öyle görünüyor
Çenen az önde gibi ama normal
Kız yan görselin ne güzel birde bizimkine bak 😰
İyi duruyor sıkıntı yapma
Ruhban sınıfı üyeleri gibi
En ufak bir kusur görmedim ben
Çene önde bence cerraha görün
Ne biçim arkadaşlarin var
burun çok iyi alt çene biraz önde
Gayet güzel 🙂
İkisi de fıstık gibi
İyi işte
Bence hosss
Al sana ilgi
normal
Düzgün ne var
Gayet güzelsin bence
Alın dolgusu gerek ve biraz dudak
Çok güzelsin
Gayet güzelsin
Normal kötü değil.
Gayet iyi
Normal
Heykel gibi kızsın
saçını açmalısın bence
Gayet güzel
Gayet güzel görünüyor valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?