Selamm🖤
tırnakları bakımlı olan bir kadına sadece tırnaklarından dolayı bakımlı demek doğru mu?

Selamm🖤
tırnakları bakımlı olan bir kadına sadece tırnaklarından dolayı bakımlı demek doğru mu?

Bakımı sadece tırnaklara bağlamak doğru olmaz, yüzümüzü yıkamaktan, maske kullanmaya kadar bir sürü bakım diyebileceğimiz yıl vardır ve ayrıca güzellik bambaşka bir olay, yani ne kadar bakımlı olsa da güzel olmak ayrı bir konu bence.
Bakımlı olmak bir bütünden oluşur. Sadece tırnakları ilişkilendirmek doğru değil tabi ki.
Selam gadası 🙃
Tek tırnakla bakımlı ya da güzel demek yanlış olur.
Cevap
16Cevap
Bence yeterli değildir ama bir kadın tırnaklarına bakım yapıyorsa zaten çoğu konu da bakımlıdır gibi bir düşünce olabilir.
Değil tabiki tırnakları bakımlı olur sadece ama daha bunun saçı var, cildi var, makyajı var var da var...
hayır knk iğrenç bile duruyor sırf ayaklarını göstermek istediğinin farkındayım ama iğrenç :D
Lütfen soruyu başka yerlere çekmeyin fotoğraf bana ait değil.
Ok.
Bakımlı çok farklıdır keşke iş sadece tırnaklarla bitse giyeceği dona kadar titiz davranmalı😄
Elbette yani tırnak bakımına dikkat eden bir insan zaten bütün bakımına dikkat ediyor demektir
Su görüntüye sahip kadinin bakimsiz olma ihtimali yok
https://in.pinterest.com/pin/791085490811784643/
https://pl.pinterest.com/pin/40884309109776398/
Görsel sizin degilmis. Gercekten estetik mi olmus acaba dedirten görüntüler bunlar.
Görsel benim demedim ki zaten?
Yok ben de merak eden olur diye paylastim zaten.
Neyi merak edicekler?
Yorumda gördüm sizin mi diyorlardi
Bana göre evet el ve ayak tırnaklarina aşığım taparim resmen
Yok göbek deliğine bakarım ben 😜
Mantık olarak bakarsak evet
Kadında nedense hiç ilgimi çekmeyen bolgesi
Yeterli değildir.
Yeni yılın ilk ayağını gördüm
Hayır değil
Seksi oluyor
Yeter değildir ama ön izlenim olumşu olur
Hiçbir şey yapmadan düz kesiyorsa bana yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?