⭐🍀🍀 Aynaya alabildiğine az bakmak yönünde kendi dürtülerimi eğittim. Farkettim ki, aynaya az bakmak daha huzur verici ve mental açıdan da dinlendirici etkili, evet. 🍀🍀⭐
Ayna görünce kendi kendime konuşuyorum kafamın içinde, bazen çok uzun sürüyor bu olay. İnsanlarla halledemediğim her olayı ayna önünde dakikalarca kendime bakıp düşünüyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Genelde 15 dakika
#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀 Aynaya alabildiğine az bakmak yönünde kendi dürtülerimi eğittim. Farkettim ki, aynaya az bakmak daha huzur verici ve mental açıdan da dinlendirici etkili, evet. 🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀
Eskiden çok bakardım da şimdi bir önemi yok guzel olmak moralimi bozuyor.
elimi yüzümü yıkarken anca o da mecburiyetten yani ben onun karşısına geçmiyorum ayna benim karşıma çıkıyor :D
Hiç geçirmiyorum nefret ediyorum kendime bakmaktan tahammülüm yok.
Arada sağlam mı diye bakıyorum, gelen olduğunda hayal kırıklığı olmasın diye.
Giyindikten sonra, sabah elimi yüzümü yıkarken, spor yaparken
günde 20 dakika falan
sabah hazırlanırken ve akşam yatmadan cilt bakımı için
Ayna ile geçirecek vaktim çok kısa hemen giyinip çıkmam gerekiyor evden
Yolda giderken araba canımdan yansıyan görüntüme bile bakıyorum
Ayna görünce kendi kendime konuşuyorum kafamın içinde, bazen çok uzun sürüyor bu olay. İnsanlarla halledemediğim her olayı ayna önünde dakikalarca kendime bakıp düşünüyorum.
Bazen günlerce kendime bakmadığımi hatırlıyorum
Akşama kadar bakarım yakisikliligima
Bazen bi kaç saat olabiliyor
İşim ne zaman düşerse.
çok çok az. yüz bakımı yapacaksam ancak o zaman
3 dakikayı geçmez sanırım
Hiç zaman geçirmiyorum ☹️
Neredeyse hiç. Ihtiyaç duymuyorum.
Günün yarısında aynadan kendime bakarım
Kezban 🤣🤣
Güzel olmanın bedeli diyelim. Bakmadan duramıyorm
Yaa demek kendine aşıksın
1-2 dk
Fazla değil
7 saniye falan
5 dakika falan
İşim düstuğűnde
Kendimi severim
1 saat falan
10 saniye
30 dk falan
Sürekli